Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Όταν τα μάτια του Τζέιμς Μποντ διασταυρώθηκαν με ένα Μπορντώ

Για μία ακόμη φορά ένα μπουκάλι κρασί από την περιοχή του Μπορντώ βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής του διάσημου μυστικού πράκτορα.

του Ζήση Πανάγου

Παρότι η Heineken και η Bolinger κατέχουν μέχρι σήμερα την πρωτοκαθεδρία στον τομέα των αλκοολούχων στις ταινίες του James Bond, όπως και το Vesper Martini, που είναι και το καθιερωμένο ποτό του 007, στην τελευταία ταινία με τίτλο No Time to Die όλα τα φώτα έπεσαν πάνω σε ένα εξαιρετικό Grand Cru Classé A από το Saint-Emilion. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…

Στην αρχή σχετικά της ταινίας υπάρχει μία σκηνή, όπου ο 007 πηγαίνει να δειπνήσει στο σπίτι του «μυαλού» των μυστικών υπηρεσιών, αλλά και φίλου του, που ακούει στο όνομα Q. Εκεί λοιπόν, τα μάτια του Μποντ διασταυρώνονται με ένα μπουκάλι Château Angélus, όπου στην συνέχεια σηκώνει για να γεμίσει το ποτήρι του, ενώ ταυτοχρόνως αναδεικνύει και την ετικέτα. Η σκηνή αυτή έδωσε πολύ χρόνο προβολής και παρουσίασης στο συγκεκριμένο κρασί, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλη μάρκα ποτού στην ταινία.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Angélus εμφανίζεται σε ταινία του 007, το πλούσιο αυτό κρασί κατείχε εξέχοντα ρόλο στο Casino Royale του 2006, όταν ο Vesper Lynd και ο Bond πίνουν ένα μπουκάλι από το vintage του Château’s 82 vintage στο τρένο για το Μαυροβούνιο. Προφανώς, ο ιδιοκτήτης του κτήματος του Saint-Emilion, Hubert de Boüard, πλήρωσε για την εναρκτήρια τοποθέτηση σε μπουκάλια και χρήματα, και φημολογείται επίσης ότι είναι φίλος της οικογένειας Μπρόκολι που παρήγαγε τις ταινίες του Bond.

Συμπληρωματικά, o αμπελώνας του Château Angélus βρίσκεται σε ένα φυσικό αμφιθέατρο με θέα τις τρεις εκκλησίες του Saint-Emilion. Παράλληλα, το όραμά του συγκεκριμένου Château, θέτει ως κεντρικό γνώμονα τον άνθρωπο και την ισορροπία του ανθρώπου που περιβάλλεται από τη φύση, προσπαθώντας να φτιάξει κρασιά που η έκφραση και η αντανάκλαση του terroir τους, σέβονται το περιβάλλον τους και εκφράζουν καθαρότητα, λάμψη και ισορροπία.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο Οδηγός MICHELIN αναγνωρίζει την αριστεία στη γαστρονομία και τη φιλοξενία για πάνω από έναν αιώνα. Από την εισαγωγή των αστεριών MICHELIN το 1926...

REPORTS

Η Έκθεση Στρατηγικών Προβλέψεων: Προοπτικές Παγκόσμιας Αγοράς Οίνου 2025 αποτυπώνει ένα τοπίο που αλλάζει δυναμικά. Με βάση τα τελωνειακά δεδομένα έως τον Οκτώβριο, τις...

REPORTS

Ο Τύρναβος γιορτάζει για δεύτερη χρονιά τις Παγκόσμιες Ημέρες Λημνιώνας και Μοσχάτου Τυρνάβου: Ένα διήμερο αφιερωμένο στις εμβληματικές ποικιλίες και τη γαστρονομική ταυτότητα της...

REPORTS

Το ιταλικό κρασί διατηρεί κορυφαία θέση, ως ένα από τα πιο γνωστά προϊόντα της κατηγορίας «Made in Italy», με κύκλο εργασιών που φτάνει τα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...

REPORTS

Την κατάταξη των αιτούντων περιόδου 2025-2026 για επενδύσεις σε οινοποιεία ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με την διαδικασία των ενστάσεων να ξεκινά στις 26...

REPORTS

Το VINSANTO MIKRA THIRA είναι ο πρώτος επιδόρπιος οίνος του οινοποιείου, μια δημιουργία που εξελίχθηκε με αργό ρυθμό και υπομονή...

REPORTS

Τη δυνατότητα σε συλλέκτες, οινόφιλους και επαγγελματίες να αποκτήσουν ξεχωριστές ετικέτες, που δεν συναντά κανείς εύκολα στην πρωτογενή αγορά δίνει δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί...