του Ζήση Πανάγου
Πρόκειται για μια προσπάθεια στην οποία έχου θέσει την προσωπική τους σφραγίδα, ο σημερινός πρόεδρος της ΕΔΟΑΟ, Κωσταντίνος Ευσταθίου αλλά και η γραμματέας του υπουργείου κα Καλογήρου, η οποία επισήμανε, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης την τεράστια δυναμική που έχει το ελληνικό κρασί όχι μόνο ως προς το κομμάτι της αγροτικής παραγωγής, αλλά και ως προς το κομμάτι της οικονομίας της χώρας, σε συνδυασμό με την δυναμική του παρουσία στις διεθνείς αγορές.
Η ίδια μάλιστα έδειξε να στέκεται περισσότερο στην κατηγορία των ΠΟΠ κρασιών, τα οποία έχουν λάβει ειδική πιστοποίηση με χάρτινη ταινία στο επάνω μέρος της φιάλης, τονίζοντας πως σε συνεργασία με μία ομάδα εργασίας, που συστήθηκε από την ΕΔΟΑΟ και στελέχη του Υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό της πιστοποίησης των ΠΟΠ οίνων, προκειμένου να αφαιρεθεί η αναχρονιστική όπως την χαρακτήρισε χάρτινη ταινία από τις φιάλες και να υπάρχει πλέον QR Code με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την ΠΟΠ πιστοποίηση του κρασιού.
Επιπλέον, η κ. Καλογήρου εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της στον πρόεδρο της ΕΔΟΑΟ κ. Κώστα Ευσταθίου για την συμβολή και την βοήθεια, χαρακτηρίζοντας τον ως έναν άνθρωπο σύγχρονο και ικανό, ώστε να λειτουργήσει με σκοπό την πλαισίωση αυτού του στόχου. Όσον αφορά τα οφέλη αυτής της πρωτοβουλίας η κ. Καλογήρου τόνισε πως μειώνεται το διαχειριστικό κόστος, καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι του διαχειριστικού συστήματος είναι χειρόγραφο, με τις ετικέτες ελέγχου των ΠΟΠ κρασιών να δημιουργούνται κατά αυτόν τον τρόπο και έτσι πλέον χάρις στον νέο σύστημα πιστοποίησης ΠΟΠ κρασιών βοηθάτε ακόμη περισσότερο ο έλεγχος της διαδικασίας, ενώ δίνεται η δυνατότητα και η πρόσβαση στον καταναλωτή σε περισσότερες πληροφορίες γύρω από το κρασί που αγόρασε μέσω του QR Code.
Οι πληροφορίες αυτές σχετίζονται με όλες τις απαραίτητες διεργασίες του κρασιού, από την πρώτη μέρα του τρύγου, μέχρι και την ημερομηνία που εμφιαλώθηκε. Τέλος, η κ. Καλογήρου έκλεισε λέγοντας πως o τομέας του κρασιού στην Ελλάδα αξιοποιεί της μεθόδους της σύγχρονης τεχνολογίας και μπαίνει σε μια νέα εποχή, μέσω του QR Code, ενώ δημιουργεί συνθήκες καλύτερης κατανόησης και προώθησης των κρασιών πολύ καλής ποιότητας, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να αγαπήσουν και να μάθουν καλύτερα το συγκεκριμένο προϊόν.