Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο όρος «καθαρό κρασί» αποτελεί παραπλάνηση λένε οι ΗΠΑ

Το «Καθαρό κρασί» είναι μια φράση που γίνεται ολοένα και πιο κοινή στο μάρκετινγκ των αλκοολούχων ποτών τα τελευταία χρόνια, παρά την έλλειψη πιστοποιημένων προτύπων, όπου ένα φθηνό κρασί μπορεί αυτομάτως να υιοθετήσει τον όρο «καθαρό». Τώρα, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ προειδοποιεί τους οίκους να μην χρησιμοποιούν τον «παραπλανητικό» αυτόν όρο.

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα με την έκρηξη του μάρκετινγκ του «καθαρού κρασιού» είναι πόσο ασαφής είναι πραγματικά ο όρος. Τα βιολογικά και βιοδυναμικά κρασιά πρέπει να πληρούν ορισμένα κριτήρια για να επισημαίνονται ως τέτοια, αλλά τα λεγόμενα καθαρά κρασιά δεν αντιμετωπίζουν τέτοιους φραγμούς εισόδου.

Ως εκ τούτου, το Γραφείο Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού (TTB) έκρινε σκόπιμο να προειδοποιήσει τις επωνυμίες να μην χρησιμοποιούν τη φράση στις ετικέτες ή στη διαφήμιση, καθώς αποτελεί έναν «παραπλανητικό» ισχυρισμό σχετικά με τα αντιληπτά οφέλη για την υγεία.

«Είμαστε υπεύθυνοι να διασφαλίσουμε ότι οι ετικέτες δεν παραπλανούν το κοινό», σχολίασε ο Tom Hogue του TTB.

Σε ανακοίνωσή του το TTB αναφέρει:

«Οι κανονισμοί TTB δεν ορίζουν τη λέξη «καθαρός» και δεν έχουμε πρότυπα για τη χρήση του όρου στις ετικέτες ή στις διαφημίσεις.

«Επομένως, οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να ερμηνεύουν τον όρο ότι σημαίνει ότι το ποτό είναι βιολογικό ή ότι πληροί άλλα πρότυπα παραγωγής που ορίζει η TTB. Αντίθετα, εξετάζουμε τις ετικέτες και τις διαφημίσεις στο σύνολό τους για να προσδιορίσουμε εάν δημιουργούν μια παραπλανητική εντύπωση.

«Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο όρος «καθαρό» χρησιμοποιείται απλώς ως περιγραφέας της γεύσης του ροφήματος και θεωρείται φουσκωτός. Για παράδειγμα, «το οινοποιείο X κάνει ένα καθαρό, τραγανό κρασί», ανέφερε το TTB. «Σε άλλες περιπτώσεις, ο όρος χρησιμοποιείται μαζί με άλλη γλώσσα για να δημιουργήσει την παραπλανητική εντύπωση ότι η κατανάλωση του αλκοολούχου ποτού θα έχει οφέλη για την υγεία ή ότι οι κίνδυνοι για την υγεία που συνδέονται διαφορετικά με την κατανάλωση αλκοόλ θα μετριαστούν».

Ενώ πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια κατανάλωση κρασιού μπορεί να έχει συγκεκριμένα οφέλη για την υγεία, «προφανώς θα υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι για τους οποίους καμία ποσότητα αλκοόλ δεν θα είναι εντάξει», είπε ο Tom Hogue.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Διαφορετικά ζυγίζει ο αγροδιατροφικός τομέας της ΕΕ την επικείμενη συμφωνία εμπορίου της ΕΕ με το μπλοκ των χωρών της Nότιας Αμερικής, την γνωστή «Merocosur»,...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν όσοι επισκέφθηκαν την Κυριακή 29 Ιουνίου το ιστορικό Κτήμα Μέγα Σπήλαιο, καθώς πέρα από την μαγεία...

REPORTS

Οι οίνοι με περιορισμένο ή χωρίς αλκοόλ αναμφίβολα αποτελούν μια νέα τάση παγκοσμίως, που υιοθετείται κυρίως από την νέα γενιά καταναλωτών. Υπό αυτό το...

REPORTS

Η Ειδική Επιτροπή Γεωργίας (SCA) ενέκρινε την Πέμπτη 19 Ιουνίου την εντολή διαπραγμάτευσης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για ένα πακέτο μέτρων που έχει ως στόχο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.