Βρίσκεται στην αριστοκρατική κοιλάδα Barossa, αυτή η στρατηγική εγκατάσταση που εγκαινιάστηκε επίσημα στις 10 Ιουνίου και θα επιτρέψει στην TWE να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο “no-low” της προσαρμόζοντας τις κορυφαίες μάρκες της και λανσάροντας νέες κυκλοφορίες που στοχεύουν σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά. Πράγματι, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του IWSR, η αγορά κρασιών χωρίς αλκοόλ αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό 5% μεταξύ 2024 και 2028.
Ένα τεχνολογικό σημείο καμπής;
Η TWE έχει παρουσία σε αυτήν την αγορά εδώ και πολύ καιρό – η σειρά κρασιών χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ Seppelt κυκλοφόρησε το 1993 – αλλά αυτή η νέα επένδυση σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής στη δέσμευσή της. Αποτέλεσμα δύο ετών ανάπτυξης, συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής για την αποαλκοόλωση με μοναδικές διαδικασίες για την επεξεργασία του αρωματικού συστατικού με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρούνται οι γεύσεις του κρασιού. Σύμφωνα με δήλωση της TWE, «το σύστημα σχεδιάστηκε για να ξεπεράσει τις προκλήσεις των υφιστάμενων διαδικασιών απομάκρυνσης αλκοόλ από το κρασί, οι οποίες μεταβάλλουν τη χημεία του και επηρεάζουν τον πλούτο, το σώμα και την υφή του». Αναγνωρίζοντας ότι ένα από τα κύρια εμπόδια στην κατανάλωση μερικώς ή πλήρως απαλλαγμένων από αλκοόλ κρασιών παραμένει η γεύση, η TWE πιστεύει ότι οι τεχνολογίες στις οποίες έχει επενδύσει «μας έχουν επιτρέψει να λύσουμε το παζλ της γεύσης και μέχρι στιγμής η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν εξαιρετική».
Επωφεληθείτε από το κεφάλαιο της επωνυμίας
Αρκετές εμβληματικές μάρκες από το διεθνές χαρτοφυλάκιο της TWE, όπως οι Squealing Pig και Pepperjack, είναι ήδη διαθέσιμες σε εκδόσεις no-low, μαζί με μια υπάρχουσα προσφορά από τις Matua, 19 Crimes, Lindeman’s και Wolf Blass. Μια στρατηγική που ενισχύεται από τα τελευταία δεδομένα της IWSR: το 2024, το 52% των αγοραστών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ ή χωρίς αλκοόλ δήλωσαν ότι θα επέλεγαν αυτά τα προϊόντα λόγω της εξοικείωσής τους με τη μάρκα, σε σύγκριση με 48% το 2022. Ταυτόχρονα, τα κίνητρα που συνδέονται με τη γεύση αυξάνονται επίσης (32% το 2024 σε σύγκριση με 28%). Η TWE αξιοποιεί επίσης τις νέες παραγωγικές της δυνατότητες για να λανσάρει καινοτομίες όπως το «Sorbet», ένα πρωτότυπο μείγμα ποικιλιών σταφυλιών, όπως οι Glera και Sauvignon Blanc, αρωματισμένες με φρούτα του πάθους, μάνγκο και λεμόνι, για παράδειγμα. Η νέα σειρά, με αλκοολικό τίτλο που δεν υπερβαίνει το 8%, θα κυκλοφορήσει τον επόμενο Οκτώβριο σε συνεργασία με τον αυστραλιανό διανομέα Endeavour.
Μια δυναμική που υποστηρίζεται από τις αυστραλιανές αρχές
Η δέσμευση της TWE στην κατηγορία no-low αντικατοπτρίζει εκείνη της Νότιας Αυστραλίας, της μεγαλύτερης οινοπαραγωγικής πολιτείας της χώρας. Μέσω του έργου no-low, η κυβέρνηση έχει παράσχει χρηματοδότηση περίπου 2 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (1,13 εκατομμύρια ευρώ) από συνολικό προϋπολογισμό 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας στο «Lifestyle Wine Project», το οποίο στοχεύει να «φέρει επανάσταση στον αμπελοοινικό τομέα παρέχοντας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αναπτυσσόμενη αγορά προϊόντων χωρίς αλκοόλ και προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ». Πλήρως λειτουργικές από τον Ιούνιο του 2024, οι εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης του Πανεπιστημίου της Αδελαΐδας έχουν επιτρέψει την ανάπτυξη 38 νέων προϊόντων μέχρι σήμερα, ενώ ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι η δυνατότητα δοκιμής μικροπαρτίδων, με τον ελάχιστο απαιτούμενο όγκο να είναι 150 λίτρα.
ΠΗΓΗ: ΚΕΟΣΟΕ
