Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Έτοιμα για κυκλοφορία τα κρασιά του Bordeaux

Οι κυκλοφορίες στην καμπάνια του Bordeaux en primeur 2020 αναμένεται να ξεκινήσουν το Μάιο, με τις τιμές να αποτελούν ένα ιδιαίτερα λεπτό ζήτημα.

Η φετινή προεκλογική εκστρατεία Bordeaux 2020 αναμένεται να επιστρέψει σε ένα πιο “φυσιολογικό”  χρονικό πλαίσιο, δήλωσε ο Philippe Tapie, πρόεδρος της επιτροπής Bordeaux Négoce. ‘’Θέλουμε να τελειώσουμε τα πάντα πριν το τέλος του Ιουνίου’’.

Η αντίληψη της ποιότητας είναι φυσικά παράγοντας-κλειδί. Έπεται η τιμή, η οποία μειώθηκε το 2019 που καθυστέρησε λόγω της κρίσης Covid-19, που είχε παρόλ’αυτά μεγάλη επιτυχία.

Η διατήρηση των τιμών όπως το 2019 είναι σίγουρα η πιο λογική επιλογή μέχρι να αρχίσει να γίνεται ένας απολογισμός και μια αξιολόγηση της χρονιάς”, δηλώνει η Liv-ex συνιδρύτρια της Justin Gibbs. Στο Bordeaux, τα οινοποιεία είναι βέβαια υπεύθυνα για τις δικές τους στρατηγικές τιμολόγησης, σύμφωνα με την κατάσταση του καθενός.

Ο Tapie δήλωσε ότι η αγορά είναι ακόμα περίπλοκη αλλά έχουμε κάποια θετικά στοιχεία, θέτοντας την πρόσφατη παύση στους δασμούς των ΗΠΑ, ενώ πιστεύει ότι το 2020 θα έχει την ίδια επιτυχία με το 2019.

Ένας άλλος παράγοντας κλειδί για την καμπάνια θα είναι η ποσότητα του κρασιού που θα βγει στην αγορά. Τα οινοποιεία ακολουθούν διαφορετικές στρατηγικές, ενώ οι αποδόσεις του 2020 ήταν μικρότερες σε κάποιες περιοχές σε σχέση με το 2019. Παρόλ’αυτά το Bordeaux Index θα ήθελε να δει μεγαλύτερους όγκους στην αγορά.

 

Με στοιχεία από decanter.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως σε μια γαλλική πρωτοβουλία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που αποσκοπεί στη στήριξη των εξαγωγών οίνου και αλκοολούχων...

REPORTS

Το νέο βιολογικό λευκό κρασί La Grande Bleue, του κτήματος Gerard Bertrand προέρχεται από τους αµπελώνες IGP Méditerranée, και αποτελεί µια πραγµατική αντανάκλαση του...

REPORTS

Ο Prosecco έχει γίνει ένας από τους πιο αναγνωρισμένους αφρώδεις οίνους της Ιταλίας, κερδίζοντας έδαφος στις διεθνείς αγορές και ξεπερνώντας ακόμη και τη σαμπάνια...

REPORTS

Ψηφίστηκε, αλλά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί: τα κεφάλαια που διατέθηκαν για την αναδιάρθρωση των οινοποιητικών συνεταιρισμών δεν έχουν ακόμη εκταμιευτεί και θα πρέπει να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

REPORTS

Στα 45,6 δισ. ευρώ ακολουθώντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανήλθε η αξία του παγκόσμιου οινοτουρισμού το 2024 σύμφωνα με νέα έρευνα. Βασικός παράγοντας αυτής της...