Η πιστοποίηση καθιστά το βιολογικό οινοποιείο παράδειγμα για άλλες επωνυμίες που θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αποκαλύψουν τις εκπομπές τους καθώς και να βοηθήσουν τη βιομηχανία γενικά να δεσμευτεί για τους στόχους μείωσης και να επικοινωνήσει ανοιχτά και με διαφάνεια με τους καταναλωτές σχετικά με τον αντίκτυπό τους στο κλίμα.
Η αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Bonterra, Rachel Newman, δήλωσε: «Ό,τι έχει τιμή έχει κόστος για τον πλανήτη. Η κλιματική κρίση απαιτεί να δράσουμε τώρα και να ενεργήσουμε με τόλμη. Το να μοιραστούμε δημόσια το αποτύπωμα των εκπομπών μας και να αναλάβουμε την ευθύνη με έναν πραγματικά ξεκάθαρο, ανοιχτό τρόπο ήταν σημαντικό για εμάς, και έπρεπε να γίνει τώρα, όχι σε πέντε, δέκα ή τριάντα χρόνια».
Την ώρα που πιστοποιούνταν ως κλιματικά ουδέτερη, η Bonterra αποκάλυψε ότι, κατά μέσο όρο, ένα μπουκάλι κρασί της (750 ml) δημιουργεί 1,54 κιλά εκπομπών ισοδύναμων με διοξείδιο του άνθρακα (CO2e).
Προσφέροντας αυτό το επίπεδο διαφάνειας και λογοδοσίας στους καταναλωτές, η Bonterra στοχεύει να αναδείξει και να ενσωματώσει τις οικολογικές πρακτικές της, συμπεριλαμβανομένης της αναγεννητικής γεωργίας, της 100% χρήσης πράσινης ενέργειας στο οινοποιείο και της προηγμένης διαχείρισης νερού, για να δείξει την πιστοποίηση σε επίπεδο προϊόντος που είναι κατανοητή.
Η Bonterra συνεργάστηκε με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Climate Neutral για να καλύψει όλα τα πεδία των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που δημιουργούνται στο ταξίδι των κρασιών Bonterra, σε όλο τον κύκλο ζωής του.
Το 2020, το 37,2% των εκπομπών της Bonterra προέρχεται από συσκευασίες και υλικά, το 25,2% από τη ναυτιλία, το 16,5% από την παραγωγή, το 16,1% από τη γεωργία και τα σταφύλια και το 5% από τις μετακινήσεις και τα ταξίδια των εργαζομένων. Από τότε, η Bonterra έχει αντισταθμίσει το 110% του αποτυπώματός της μέσω υπεύθυνων πιστώσεων άνθρακα που προέρχονται από τρίτους, βασισμένες στη φύση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Climate Neutral, Austin Whitman, δήλωσε: «Κάθε εταιρεία θα πρέπει να μπορεί να ποσοτικοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο προσθέτει στην κλιματική κρίση, ακριβώς όπως κάθε εταιρεία κατανοεί τα έσοδα και τα έξοδά της. Αλλά οι περισσότερες εταιρείες δεν το κάνουν, και ακόμη λιγότερες λαμβάνουν άμεσα μέτρα για την εξάλειψη των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους. Υπάρχει μια ευκαιρία για τους καταναλωτές και τις επωνυμίες να συνεργαστούν για να επαναπροσδιορίσουν τη δράση για το κλίμα ως κάτι φιλόδοξο, άμεσο και συνεχές. Ως μέρος της επίτευξης της πιστοποίησής της για κλιματικά ουδέτερη, η Bonterra μέτρησε και αντιστάθμισε τις προηγούμενες εκπομπές της και ξεκίνησε το ουσιαστικό έργο της περαιτέρω μείωσης των εκπομπών της, δείχνοντας ότι η βιομηχανία κρασιού μπορεί να διαδραματίσει βασικό ρόλο στη μετάβαση προς έναν κόσμο καθαρό μηδέν».
Ο διευθυντής αναγεννητικής ανάπτυξης και βιωσιμότητας της Bonterra, Jess Baum, δήλωσε: «Το ουδέτερο κλίμα είναι ένα πρώτο βήμα, που επιτρέπει τη διαφάνεια σε επίπεδο επωνυμίας και σε επίπεδο προϊόντος για τους καταναλωτές, και αναγνωρίζουμε ότι οι πιστώσεις άνθρακα δεν είναι μια μακροπρόθεσμη αναγεννητική στρατηγική», αλλά εξήγησε ότι «υπό το φως της κλιματικής κρίσης, δεν μπορούμε να αφήσουμε το τέλειο να γίνει ο εχθρός του καλού. Η μέτρηση και η αντιστάθμιση όλου του άνθρακα που δημιουργείται από τον αμπελώνα μέχρι το ράφι είναι ένας τρόπος για να αναλάβουμε αξιόπιστα άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε για τη βελτίωση της επιχείρησής μας».
Ο Baum πρόσθεσε: «Ενθαρρύνω όλους στον κλάδο μας και πέρα από αυτό να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στο συνολικό τους αποτύπωμα εκπομπών και να εντοπίσουν τα hot spots. Ο μόνος λάθος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να μην κάνετε τίποτα απολύτως. Όλοι έχουμε έναν ρόλο να παίξουμε και η συνεργασία μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Πηγή: thedrinksbusiness.com