Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα κρασιά Bag-In-Box η τάση που ανέδειξε η πανδημία

Τα κρασιά Bag-In-Box κερδίζουν εκατομμύρια καταναλωτές, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Με τα εννέα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο, η Smurfit Kappa, κατασκευάστρια στα Bag-In-Box είναι ο Ευρωπαίος ηγέτης σε αυτήν την αγορά.

Η Smurfit Kappa πραγματοποίησε μελέτη σε συνεργασία με τη συμβουλευτική εταιρεία, Wine Intelligence, σχετικά με τη ζήτηση των καταναλωτών για κρασιά bib. Μετά την Covid-19, αυτή η αγορά εκρήγνυται.

Μάλιστα, 3,7 εκατομμύρια νέοι καταναλωτές εκτιμώνται ότι ανέρχονται στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους έξι μήνες που στράφηκαν σε οίνους σε Bag-In-Box: αυτός είναι ο κύκλος εργασιών που αποκαλύφθηκε από τη μελέτη που διενήργησε η Smurfit Kappa, ένας από τους βασικούς παραγωγούς συσκευασιών, σε συνεργασία με την εταιρεία Wine Intelligence. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020 μεταξύ 1.049 καταναλωτών στη Γαλλία και 1.020 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέλυσε τη συμπεριφορά των ενηλίκων που πίνουν κόκκινο, λευκό ή ροζέ κρασί τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, καταγράφεται η τάση της αύξησης της κατανάλωσης κρασιού και διασκέδασης στο σπίτι. Η ελευθερία κατανάλωσης, η ευκολία μεταφοράς και η σχέση ποιότητας / τιμής είναι τα κύρια κίνητρα για την αγορά κρασιών σε Bag-in-Box. Σε αυτό προστίθεται η δυνατότητα αποθήκευσης του κρασιού για έως και οκτώ εβδομάδες μετά το άνοιγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπορεί να διατηρηθεί μόνο για δύο έως τρεις ημέρες.

+ 27% τους επόμενους μήνες

Αυτή η αγορά έχει σήμερα 12 εκατομμύρια καταναλωτές στη Γαλλία και 4 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Προφίλ; Η έρευνα δείχνει ότι τέσσερις στους δέκα πιθανούς αγοραστές είναι κάτω των 35 ετών και προτιμούν μικρές μορφές τριών λίτρων. Τέλος, η έρευνα εστιάζει στο αναπτυξιακό δυναμικό των κρασιών σε bib με 4,4 εκατομμύρια επιπλέον καταναλωτές να ενδιαφέρονται για αυτό το προϊόν τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για αύξηση 27% στον αριθμό των καταναλωτών.

Πηγή: KΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως σε μια γαλλική πρωτοβουλία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που αποσκοπεί στη στήριξη των εξαγωγών οίνου και αλκοολούχων...

REPORTS

Το νέο βιολογικό λευκό κρασί La Grande Bleue, του κτήματος Gerard Bertrand προέρχεται από τους αµπελώνες IGP Méditerranée, και αποτελεί µια πραγµατική αντανάκλαση του...

REPORTS

Ο Prosecco έχει γίνει ένας από τους πιο αναγνωρισμένους αφρώδεις οίνους της Ιταλίας, κερδίζοντας έδαφος στις διεθνείς αγορές και ξεπερνώντας ακόμη και τη σαμπάνια...

REPORTS

Ψηφίστηκε, αλλά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί: τα κεφάλαια που διατέθηκαν για την αναδιάρθρωση των οινοποιητικών συνεταιρισμών δεν έχουν ακόμη εκταμιευτεί και θα πρέπει να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

REPORTS

Στα 45,6 δισ. ευρώ ακολουθώντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανήλθε η αξία του παγκόσμιου οινοτουρισμού το 2024 σύμφωνα με νέα έρευνα. Βασικός παράγοντας αυτής της...