Μια έρευνα χρηστών της Vivino σε 1.800 πότες κρασιού διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι είχαν προηγουμένως αγοράσει κρασί κυρίως με βάση το πώς φαίνεται η ετικέτα ή το μπουκάλι.
Πιο συγκεκριμένα, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν πόσο σημαντικές είναι οι εντυπωσιακές, καινοτόμες και δημιουργικές επιλογές σχεδιασμού όταν πρόκειται να δελεάσουν τους καταναλωτές να δοκιμάσουν κάτι έξω από τη ζώνη άνεσής τους. Το Global Wine Masters θα παρουσιάσει το επόμενο έτος το εναρκτήριο Design And Packaging Masters, το οποίο θα βραβεύσει τα κρασιά με την καλύτερη παρουσίαση στην αγορά.
Ο Paul Jones, διευθυντής κρασιού στη Vivino, σχολίασε τα ευρήματα:
«Με τόσους πολλούς οινοπότες να παραδέχονται ότι βασίζονται στην εμφάνιση ενός μπουκαλιού ή μιας ετικέτας, είναι σαφές ότι μια καλά σχεδιασμένη ετικέτα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε κρασί. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός χρησιμοποιείται από επωνυμίες σε πολλούς κλάδους για να τραβήξει την προσοχή. Όταν αντιμετωπίζετε τον τοίχο του κρασιού του σούπερ μάρκετ, είναι εύκολο να νιώθετε εκφοβισμό ή συγκλονισμένοι και να χορτάσετε για κάτι που απλά ξεχωρίζει…
Στην συνέχεια ο ίδιος συμπλήρωσε ότι: «Ο τεράστιος όγκος των διαθέσιμων κρασιών σημαίνει ότι ένα άτομο δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ειδικός σε κάθε μπουκάλι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά γνωρίζει τον κόσμο του κρασιού.»