Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τέσσερα στα πέντε άτομα αγοράζουν κρασί με βάση την εμφάνιση της ετικέτας

Περίπου το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είχαν αγοράσει ένα μπουκάλι κρασί στο παρελθόν κυρίως με βάση την εμφάνιση της ετικέτας, αποκάλυψαν δεδομένα από την ηλεκτρονική αγορά κρασιού Vivino.

Μια έρευνα χρηστών της Vivino σε 1.800 πότες κρασιού διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι είχαν προηγουμένως αγοράσει κρασί κυρίως με βάση το πώς φαίνεται η ετικέτα ή το μπουκάλι.

Πιο συγκεκριμένα, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν πόσο σημαντικές είναι οι εντυπωσιακές, καινοτόμες και δημιουργικές επιλογές σχεδιασμού όταν πρόκειται να δελεάσουν τους καταναλωτές να δοκιμάσουν κάτι έξω από τη ζώνη άνεσής τους. Το Global Wine Masters θα παρουσιάσει το επόμενο έτος το εναρκτήριο Design And Packaging Masters, το οποίο θα βραβεύσει τα κρασιά με την καλύτερη παρουσίαση στην αγορά.

Ο Paul Jones, διευθυντής κρασιού στη Vivino, σχολίασε τα ευρήματα:

«Με τόσους πολλούς οινοπότες να παραδέχονται ότι βασίζονται στην εμφάνιση ενός μπουκαλιού ή μιας ετικέτας, είναι σαφές ότι μια καλά σχεδιασμένη ετικέτα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε κρασί. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός χρησιμοποιείται από επωνυμίες σε πολλούς κλάδους για να τραβήξει την προσοχή. Όταν αντιμετωπίζετε τον τοίχο του κρασιού του σούπερ μάρκετ, είναι εύκολο να νιώθετε εκφοβισμό ή συγκλονισμένοι και να χορτάσετε για κάτι που απλά ξεχωρίζει…

Στην συνέχεια ο ίδιος συμπλήρωσε ότι: «Ο τεράστιος όγκος των διαθέσιμων κρασιών σημαίνει ότι ένα άτομο δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ειδικός σε κάθε μπουκάλι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά γνωρίζει τον κόσμο του κρασιού.»

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Κτήμα Μέγα Σπήλαιο και η Cavino S.A. ήταν το μόνο ελληνικό οινοποιείο που συμμετείχε στη διεθνή έκθεση “The Art of Drinks” στο Άμστερνταμ,...

REPORTS

Η Aston Martin και η Champagne Bollinger ανακοίνωσαν τη νέα τους παγκόσμια συνεργασία, φέρνοντας κοντά δύο εμβληματικά ονόματα της πολυτέλειας. Στο πλαίσιο αυτής της...

REPORTS

Μια νέα απειλή απλώνεται στους αμπελώνες της Ουγγαρίας: η ασθένεια Flavescence dorée, γνωστή και ως «χρυσή κίτρινη φυλλόπτωση». Ανάμεσα στις πληγείσες περιοχές βρίσκεται και...

REPORTS

Η διεθνής εμπορική δραστηριότητα του κρασιού υποχώρησε αισθητά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με στοιχεία τελωνείων που ανέλυσε ο ισπανικός οργανισμός OIVE...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Εκδόθηκε η τελική κατάταξη δικαιούχων για το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης αμπελώνων 2025-2026, όπου περιλαμβάνονται 940 ΑΦΜ, με το συνολικό ποσό που δικαιούνται να ανέρχεται στα...