Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τέσσερα στα πέντε άτομα αγοράζουν κρασί με βάση την εμφάνιση της ετικέτας

Περίπου το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είχαν αγοράσει ένα μπουκάλι κρασί στο παρελθόν κυρίως με βάση την εμφάνιση της ετικέτας, αποκάλυψαν δεδομένα από την ηλεκτρονική αγορά κρασιού Vivino.

Μια έρευνα χρηστών της Vivino σε 1.800 πότες κρασιού διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι είχαν προηγουμένως αγοράσει κρασί κυρίως με βάση το πώς φαίνεται η ετικέτα ή το μπουκάλι.

Πιο συγκεκριμένα, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν πόσο σημαντικές είναι οι εντυπωσιακές, καινοτόμες και δημιουργικές επιλογές σχεδιασμού όταν πρόκειται να δελεάσουν τους καταναλωτές να δοκιμάσουν κάτι έξω από τη ζώνη άνεσής τους. Το Global Wine Masters θα παρουσιάσει το επόμενο έτος το εναρκτήριο Design And Packaging Masters, το οποίο θα βραβεύσει τα κρασιά με την καλύτερη παρουσίαση στην αγορά.

Ο Paul Jones, διευθυντής κρασιού στη Vivino, σχολίασε τα ευρήματα:

«Με τόσους πολλούς οινοπότες να παραδέχονται ότι βασίζονται στην εμφάνιση ενός μπουκαλιού ή μιας ετικέτας, είναι σαφές ότι μια καλά σχεδιασμένη ετικέτα μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε κρασί. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός χρησιμοποιείται από επωνυμίες σε πολλούς κλάδους για να τραβήξει την προσοχή. Όταν αντιμετωπίζετε τον τοίχο του κρασιού του σούπερ μάρκετ, είναι εύκολο να νιώθετε εκφοβισμό ή συγκλονισμένοι και να χορτάσετε για κάτι που απλά ξεχωρίζει…

Στην συνέχεια ο ίδιος συμπλήρωσε ότι: «Ο τεράστιος όγκος των διαθέσιμων κρασιών σημαίνει ότι ένα άτομο δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ειδικός σε κάθε μπουκάλι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά γνωρίζει τον κόσμο του κρασιού.»

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μία ομάδα Ουρουγουανών ερευνητών παρουσίασε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας εκτενούς μελέτης που διερευνά τη δυνατότητα μείωσης ή μερικής αντικατάστασης του διοξειδίου του θείου (SO₂)...

REPORTS

Μελέτη που διεξήγαγε η Danielle Gallina, από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας (UBC) στο Οκάναγκαν, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Jonathan Cinnamon στα οινοποιεία...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ιστορία δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Είναι μια πορεία που χτίζεται με τον χρόνο, τις επιλογές και τη συνέπεια. Δεν επαναλαμβάνεται, αλλά εξελίσσεται....

REPORTS

Η αυστραλιανή οινοποιία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία από τις σοβαρότερες δοκιμασίες της τελευταίας εικοσαετίας, καθώς η υπερπαραγωγή, η υποχώρηση της κατανάλωσης και οι χρόνιες...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

VIDEOS

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

VIDEOS

Η κάμερα ανοίγει και το οινοποιείο δεν λειτουργεί απλώς ως χώρος, αλλά ως παρακαταθήκη. Ο Χρήστος Ζαφειράκης ανοίγει τις πόρτες του οινοποιείου του και...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...