Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ποντάρει στο κρητικό κρασί η Ένωση Ηρακλείου με το υπερσύγχρονο οινοποιείο της

Το νέο οινοποιείο της στην Παλιανή Ηρακλείου εγκαινίασε η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου (ΕΑΣΗ) την Κυριακή 29 Μαΐου σηματοδοτώντας την επανεκκίνηση της δραστηριότητας της Ένωσης στην παραγωγή και ανάδειξης του κρητικού οίνου και στις ξένες αγορές.

του Ζήση Πανάγου

Η εκδήλωση των εγκαινίων του υπερσύγχρονου επισκέψιμου χώρου του οινοποιείου της Ένωσης Ηρακλείου που θα έχει μεγάλες δυνατότητες στον τομέα της εμφιάλωσης πραγματοποιήθηκε παρουσία πλήθους κόσμου και εκπροσώπων των συνεταιρισμών, της τοπικής αυτοδιοίκησης και βουλευτών.

«Είναι ένα υπερσύγχρονο οινοποιείο. Η δυναμικότητά του ξεπερνάει τους 7.000 τόνους. Έχει μια πλήρη καθετοποιημένη γραμμή τυποποίησης, εμφιάλωσης και παραλαβής, με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην Κρήτη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΑΣΗ, Σταύρος Γαβαλάς.

Μετά από πρόσκληση του προέδρου της ΕΑΣ Ηρακλείου κ. Σταύρου Γαβαλά, στα εγκαίνια βρέθηκε και ο πρόεδρος της ΕΘΕΑΣ κ. Παύλος Σατολιάς, ο οποίος και είχε την τιμή συμβολικά να εγκαινιάσει τις νέες εγκαταστάσεις.

Ο κ. Σατολιάς μίλησε με θερμά λόγια για την όλη προσπάθεια, η οποία δείχνει την δυναμικότητα των συνεταιριστικών σχημάτων, τα οποία παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά με τα ποιοτικά προϊόντα τους, προς όφελος των παραγωγών τους. Τόνισε δε, ότι τα συνεταιριστικά σχήματα παρεμβαίνουν δυναμικά και το υγιές συνεταιριστικό κίνημα είναι παρών, ανασυντάσσεται και διεκδικεί το ηγετικό ρόλο στο νέο οικονομικό περιβάλλον.

Στο περιθώριο των εγκαινίων, μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου, Μύρων Χιλετζάκης, αποκάλυψε σε δηλώσεις του: «Ήδη συζητάμε με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού! Τα κρασιά μας έχουν ξεκινήσει σιγά-σιγά και μπαίνουν στην τοπική αγορά και έχουμε στο μέλλον στοχευμένες ενέργειες για την εξαγωγή τους». Παράλληλα, ο κ. Χιλετζάκης τόνισε, πως «η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου, αυτή τη στιγμή, στο οινοποιείο της στην Παλιανή, έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί πάνω από 15.000 τόνους κρασιού. Αριθμεί πάνω από 40 εργαζόμενους στον συγκεκριμένο χώρο. Σήμερα (σ.σ. χθες) εγκαινιάζουμε και το επισκέψιμό μας οινοποιείο», όπως είπε, ξεκαθαρίζοντας πως η φιλοδοξία της ΕΑΣΗ είναι ο επισκέψιμος χώρος του οινοποιείου να γίνει ένας χώρος πολιτισμού που θα φιλοξενήσει δράσεις και εκδηλώσεις.

Όπως σημείωσε ο Σταύρος Γαβαλάς, στο οινοποιείο θα πραγματοποιούνται διάφορες δράσεις, όπως για παράδειγμα κάποιες δοκιμές, σεμινάρια, εκδηλώσεις… «Είναι ένας χώρος πολιτισμού», σημείωσε. Όπως ξεκαθάρισαν τα συνεταιριστικά στελέχη, θα μπορεί ένας πολίτης να πηγαίνει στο οινοποιείο, και συγκεκριμένα στον επισκέψιμο χώρο του, και να δοκιμάζει τα εξαιρετικά και βραβευμένα κρασιά σε έναν υπέροχο χώρο.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η παγκόσμια αγορά των εκλεκτών κρασιών δείχνει να ανακτά τη δυναμική της, όπως καταγράφεται στα πρόσφατα στοιχεία της διεθνούς πλατφόρμας εμπορίου Liv-ex. Μετά από...

REPORTS

Δέκα χρόνια μετά την θεμελίωση της ιδέας, η έκδοση θεσμός The Top50 του Wine Trails επιστρέφει πιο ώριμη και φιλόδοξη από ποτέ. Με ανανεωμένη...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ευκολόπιοτη και σύνθετη, φιλική αλλά και «ψαγμένη» η Μαλαγουζιά δεν περνά ποτέ απαρατήρητη. Με προτάσεις που προέρχονται από κάθε γωνιά της Ελλάδας, όταν μπαίνει...

REPORTS

Οι Έλληνες καταναλωτές είναι ολοένα και πιο δεκτικοί στην ιδέα του μη αλκοολούχου κρασιού, με τις γυναίκες και τους νεότερους σε ηλικία να δείχνουν...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...