Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Στην Ιταλία οι ελληνικές ποικιλίες οίνου είναι σχεδόν άγνωστες, στο ναδίρ οι εξαγωγές

Για την Ιταλία οι τοπικές, γηγενείς ποικιλίες τις Ελλάδας είναι σχεδόν άγνωστες, ενώ οι εισαγωγές ελληνικού οίνου στη γειτονική χώρα είναι μηδαμινές.

Από τη μία πλευρά, οι ελληνικές ποικιλίες χρήζουν αναγνωσιμότητας και στις  χώρες του εξωτερικού , ενώ από την άλλη, η απουσία στοχευμένων προωθητικών ενεργειών  για την ανάδειξη αυτή από την πλευρά της Ελλάδας συμβάλλει στο χάσμα της εξέλιξης.

Παράλληλα, σε εισαγωγές ύψους €300.767 εκ. Που πραγματοποίησε η Ιταλία μέσα στο έτος του 2020, το ποσοστό που κάλυψε το Ελληνικό προϊόν περιορίστηκε  στο  0,10%. Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι εισαγόμενοι ελληνικοί οίνοι προορίζονται μόνο για την εστίαση, ενώ τραγικά μειωμένη είναι η πώληση αυτών στα σούπερ μάρκετ.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έγγραφο της Ελληνικής Πρεσβείας  στη Ρώμη, με τίτλο «η αγορά οίνου στη Ρώμη»,  κατά το οποίο προτείνονται  οι ακόλουθες ενέργειες με σκοπό της αύξηση των εξαγωγών του Ελληνικών οίνων:

Διοργάνωση συντονισμένων προωθητικών ενεργειών με σκοπό την ανάδειξη των ελληνικών ποικιλιών (εκδήλωση, στην οποία θα συμμετέχουν θεσμικοί φορείς, περιφέρειες και οινοπαραγωγοί και η οποία θα απευθύνεται σε bloggers,influencers, δημοσιογράφους και sommelier)

Προβολή του οινολογικού τουρισμού της χώρας μας (δρόμοι του κρασιού), που ενδυναμώνουν τη διεθνή εικόνα και συμβάλουν στην προβολή των τοπικών χαρακτηριστικών (fam trip)

Συμμετοχή με εθνικό περίπτερο (ENTERPRISE GREECE) στις Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις τροφίμων και ποτών (CIBUS, TUTTOFOOD, VINITALY)

Συστηματική πρόσκληση Ιταλών αγοραστών και δημοσιογράφων από τα οινοποιεία και τις οινοπαραγωγικές περιφέρειες της χώρας μας

Αξιοποίηση της γεωγραφικής εγγύτητας και του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας (1.300.000 επισκέπτες)

Ενέργειες προβολής και προώθησης σε αλυσίδες Supermarket (in store promotion) με συνοδεία δοκιμών κρασιού.

Η είσοδος στα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης οίνου συνιστά επίσης ένα αποτελεσματικό εργαλείο προβολής και αναγνωρισιμότητας των ελληνικών αμπελοοινικών ποικιλιών

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο εδώ

Σχετικά Άρθρα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Υπάρχουν συνεντεύξεις που απλώς καταγράφουν λόγια και άλλες που ξετυλίγουν μια ολόκληρη διαδρομή ζωής. Η συζήτηση με τον Χρήστο Ζαφειράκη ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη...

REPORTS

Τα μη αλκοολούχα κρασιά τα γνωστά «00» κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά, όμως η απουσία αλκοόλ στερεί αναπόφευκτα ένα κομμάτι της πολυπλοκότητας...

REPORTS

Το γαλλικό Υπουργείο Γεωργίας ανακοίνωσε τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου ότι θα παράσχει στην οινοβιομηχανία πρόσθετη στήριξη ύψους 130 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω εκρίζωση...

REPORTS

Το Οινοποιείο Ακριώτου ολοκλήρωσε με επιτυχία τον τρύγο του 2025, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από ιδιαίτερα ευνοϊκές κλιματικές συνθήκες και οδήγησε σε σταφύλια...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Ασθένεια του ξύλου που συχνά παρερµηνεύεται ως προσβολή από ίσκα αποτελεί η ευτυπίωση, η οποία προκαλείται από τη δράση του ασκοµύκητα Eutypa lata.