Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο Piccini έβαλε στο επίκεντρο τον άνθρωπο και η ανάπτυξη δεν άργησε

Ο Ιταλός παραγωγός Piccini 1882 σημείωσε αύξηση τζίρου 40% για το 2021 και αποκάλυψε ότι αυτό οφείλεται στο ότι είναι μια επιχείρηση με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Ο όμιλος, ο οποίος αποδίδει την ανάπτυξή του στο γεγονός ότι έχει θέσει τους ανθρώπους στο επίκεντρο των μακροπρόθεσμων σχεδίων του, έχει αναγνωρίσει ότι η κοινωνική ευθύνη, η επαφή με τον καταναλωτή και η διαφοροποίηση των καναλιών πωλήσεων βρίσκονται πίσω από την επιτυχία του.

Παρά την πανδημία, ο οινοπαραγωγός είπε ότι το 2021 έχει δείξει σημαντικά σημάδια ανάπτυξης και τα δύο, τονίζοντας ότι έχει γιορτάσει κύκλο εργασιών περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο όμιλος είδε επίσης τον κύκλο εργασιών για το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου του να αυξάνεται κατά 50% και επεσήμανε ότι τα σπουδαία του αποτελέσματα οφείλονται στην ενάρετη στρατηγική του ιδιοκτήτη του Mario Piccini, ο οποίος επέλεξε να επενδύσει σε δύο πτυχές ειδικότερα την ανάπτυξη της κοινωνικής ευθύνης και τη διαφοροποίηση των καναλιών πωλήσεων, βάζοντας πάντα τους ανθρώπους και την εταιρική ευημερία στο επίκεντρο της επιχείρησης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piccini 1882, Mario Piccini, δήλωσε: «Προσπαθήσαμε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες που δημιουργεί ο Covid με ενέργεια και αποφασιστικότητα, έχοντας κατά νου ότι η διαφορά, ειδικά σε περιόδους κρίσης, γίνεται πάντα από τους ανθρώπους».

Ο Piccini πρόσθεσε: «Εξ ου και η επιλογή να διαφοροποιήσουμε περαιτέρω τα κανάλια μέσω των οποίων προσεγγίζουμε και παραμένουμε κοντά στον καταναλωτή. Καταφέραμε να αναδιοργανωθούμε λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φορείς του ontrade και επιλέγοντας να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε μεγάλους λιανοπωλητές και, πάνω απ ‘όλα, στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια ανάπτυξη που ενέπλεξε και το προσωπικό της εταιρείας μας, φτάνοντας τους 99 εξειδικευμένους εργαζόμενους εντός του ομίλου. Ακόμη και σε μια περίοδο κρίσης όπως αυτή, ήταν απαραίτητο να αποφασίσουμε να επενδύσουμε στο ανθρώπινο δυναμικό και τα αποτελέσματα το δείχνουν».

Το ζήτημα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει χαρακτηριστεί από τον όμιλο ως «διορατικό» και ωστόσο έχει αποδώσει σημαντικά για τον Ιταλό οινοπαραγωγό, ο οποίος γιορτάζει την επιτυχία του κύκλου εργασιών, ενώ τοποθετεί το ανθρώπινο δυναμικό στο επίκεντρο και δείχνει τις προθέσεις του να συνεχίσει να αφιερώσει την επιχείρηση στη βελτίωση της ευημερίας του προσωπικού.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η μείωση του ενδιαφέροντος για το αλκοόλ μεταξύ των νεότερων γενεών ανησυχεί ολοένα και περισσότερο τους παράγοντες του κλάδου. Τι θα γινόταν αν οι...

REPORTS

Πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν μια μετατόπιση στην αμερικανική αγορά κρασιού, με τους καταναλωτές να επιλέγουν όλο και περισσότερο...

REPORTS

Τα τελευταία χρόνια, τα Hautes-Côtes de Beaune και Hautes-Côtes de Nuits έχουν αναδειχθεί σε νέα κομβικά σημεία του οινικού τοπίου της Βουργουνδίας. Κάποτε αναφερόμενοι...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας που αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια, το Ινστιτούτο Αγροτικής Οικονομίας και Κοινωνιολογίας του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ διοργανώνει την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ελαφρά μείωση τιμών, κυριαρχία της Βουργουνδίας στις δημοπρασίες και αύξηση του μεριδίου μικρότερων περιοχών καθώς και ανοδική πορεία των λευκών οίνων αποτελούν τις κύριες...

REPORTS

Το αμερικανικό ουίσκι και κρασί βρίσκονται στον δοκιμαστικό δεύτερο κατάλογο αντιποίνων σε απάντηση στους δασμούς των ΗΠΑ που αποκάλυψε την Πέμπτη 8 Απριλίου η...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια μοναδική οινο - γευστική ταξιδιωτική εμπειρία θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν οι φίλοι και οι φίλες του κρασιού σε όλη την Ελλάδα,...

REPORTS

Η εξέταση, ανάλυση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που αφορούν τον αμπελοοινικό τομέα σε όλα τα στάδια ανάπτυξής του, όπως η αλυσίδα παραγωγής, η βελτίωση...