Η νέα πολυετής σχέση θα δει τον Ιάπωνα σχεδιαστή, DJ, παραγωγό δίσκων και επιχειρηματία να αναλαμβάνει το τιμόνι του «δημιουργικού οράματος για επιλεγμένα έργα Penfolds», είπε η εταιρεία, ξεκινώντας με την παγκόσμια κυκλοφορία της νέας σειράς κρασιών της που γιορτάζει τις μοναδικές περιοχές και την «ενότητα».
Η σειρά εννέα δυνατών περιλαμβάνει τέσσερα ζωικά μοτίβα στο χαρακτηριστικό στιλ του Nigo που αντιπροσωπεύουν τις οινοποιητικές περιοχές όπου προέρχονται τα κρασιά One by Penfolds – Αυστραλία (κροκόδειλος), Γαλλία (κόκορας), Κίνα (πάντα) και Αμερική (αρκούδα).
Παράλληλα, ο Nigo έγινε γνωστός μετά την ίδρυση της εταιρείας αστικής μόδας A Bathing Ape το 1993 και συνεργάστηκε με τον Pharrell Williams σε μάρκες streetwear Billionaire Boys Club και Ice Cream υποδημάτων, προτού λανσάρει την επωνυμία μόδας Human Made το 2010. Πριν γίνει δημιουργικός διευθυντής στο Kenzo τον Σεπτέμβριο του 2021 και ο δημιουργικός εταίρος της μάρκας Louisgilu με την μάρκα Λουίζιλο. Abloh σε μια συλλογή κάψουλας. Παράλληλα με τη σχεδιαστική του δουλειά, είναι μέλος και επίσημος DJ του ιαπωνικού συγκροτήματος Teriyaki Boyz από το 2005.
Ο Penfolds αναφέρει ότι το «καινοτόμο και μελλοντικό όραμά του» ήταν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις φιλοσοφίες του Penfolds.
Τέλος, η κίνηση συνηγορεί στην ανάγκη για εκλεκτές επωνυμίες κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών να αξιοποιήσουν μια πιο προοδευτική κουλτούρα με το να είναι πιο παιχνιδιάρικοι και πνευματώδεις στις εκτελέσεις της επωνυμίας τους, όπως υποστήριξε ένας κορυφαίος έμπορος για να προσελκύσουν νέους πελάτες και να προσελκύσουν τους συλλέκτες.
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com