απόδοση Ζήσης Πανάγος
Σύμφωνα με το οινοποιείο, η τέχνη διεγείρει έντονα συναισθήματα και αυτά είναι αναπόσπαστο στοιχείο του τρόπου με τον οποίο οι νεότεροι δημογραφικοί άνθρωποι θεωρούν ότι μάρκες, όπως το κρασί ταιριάζουν στις επιλογές του τρόπου ζωής τους.
Μάλιστα, σε πρόσφατη δήλωση του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pasqua, Riccardo Pasqua δήλωσε: «Η τέχνη, ειδικά στην πιο σύγχρονη και καθηλωτική της μορφή, έχει τη δύναμη να σπάει κάθε γλωσσικό και πολιτισμικό φράγμα και τη δύναμη να χτυπά το κοινό με δυνατά και αξέχαστα συναισθήματα. Ανεξάρτητα από το πόσο βαθιά το καταλαβαίνετε ή το αγαπάτε, η σύγχρονη και καθηλωτική τέχνη θα σας δώσει συναισθήματα. Και πράγματι, τα συναισθήματα είναι πολύ εύκολο να συνδυαστούν με τον κόσμο του κρασιού. Στο όραμά μας, είναι η κατάλληλη στιγμή να επικοινωνήσουμε με έναν ανατρεπτικό, τολμηρό και απροσδόκητο τρόπο, ανοιγοκλείνοντας το μάτι στις νεότερες γενιές».
Έκτοτε, η εταιρεία παρουσίασε ένα μανιφέστο για το «Pasqua, House of the Unconventional» σε ένα μανιφέστο που περιέγραφε το όραμά της να είναι ένα ερευνητικό εργαστήριο και ένας χώρος διαλόγου καθώς και ένας κόμβος για δημιουργικούς.
Η οικογενειακή εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι το Pasqua, House of the Unconventional είναι η ενσάρκωση ενός τολμηρού πνεύματος που δείχνει μια όρεξη για καινοτομία και περιέργεια για τον κόσμο και εξήγησε ότι αυτές οι ιδιότητες εμπνέουν τη φιλοσοφία, το όραμα και τις καθημερινές του ενέργειες. Ως εκ τούτου, το οινοποιείο είναι ένα μέρος «όπου η παράδοση και η έρευνα συγκλίνουν, όπου η ιστορία δεν σε κλειδώνει στο παρελθόν αλλά σε ωθεί συνεχώς να κοιτάς μπροστά και πέρα».
Η παγκοσμίου φήμης ποιήτρια Arch Hades είναι το γυναικείο πρόσωπο και η κεντρική φιγούρα της νέας της εκστρατείας και, χρησιμοποιώντας ένα απόσπασμα από την ποίησή της, επαναλαμβάνει πώς «έχεις ακόμα χρόνο να δημιουργήσεις αυτό που θέλεις να είσαι» είναι ένα γενικό μήνυμα που υπενθυμίζει στους ανθρώπους ότι υπάρχει πάντα χρόνος για να αλλάξεις δρόμους και να δημιουργήσεις κάτι νέο, διαφορετικό και αντισυμβατικό.
Πέρυσι, η Pasqua αύξησε τον τζίρο της, ο οποίος έφτασε τα 63 εκατ. ευρώ και επιβεβαιώνεται ως μία από τις μάρκες κρασιών με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τις εξαγωγές (89,6%). Επιπλέον, τα εγχώρια έσοδα αυξήθηκαν κατά 14,4% σε σύγκριση με το 2019 και τα κρασιά υψηλής ποιότητας οδήγησαν επίσης στην ανάπτυξη στις ΗΠΑ, όπου η έρευνα του Wine Monitor έδειξε αύξηση +12% στις πωλήσεις ιταλικών κρασιών υψηλής ποιότητας.
Οι επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη που χαρακτήρισαν τα έργα των τελευταίων επτά ετών οδήγησαν στη δημιουργία τόσο της σειράς Icons, δηλαδή της συλλογής ετικετών που είναι πιο αντιπροσωπευτικές του καινοτόμου στυλ οινοποίησης του οινοποιείου, όσο και στην επανεκκίνηση της Cecilia Beretta. Ο κόμβος Valpolicella, που διαχειρίζεται το μέλος της οικογένειας τρίτης γενιάς Cecilia Pasqua, το οποίο περιλαμβάνει μια συνεργασία με την οινολόγο Graziana Grassini και ένα αυξανόμενο ποσοστό βιολογικών κρασιών, που ανήκει στον Pasqua Vigneti e Cantine από τη δεκαετία του 1980.
Ως απόδειξη της ικανότητας του οράματος και της ευαισθησίας στην ερμηνεία των τάσεων με τα περισσότερα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας έργα είναι επίσης η απόδοση που κατέγραψε η κατηγορία ροζέ: η κατηγορία αυξήθηκε από 1 εκατ. ευρώ σε κύκλο εργασιών το 2014 (3% του συνόλου) σε 6 ευρώ εκατ. ευρώ το 2019 και σε 9 εκατ. ευρώ το 2021 (14% του συνολικού κύκλου εργασιών).
Ο Pasqua εξήγησε πώς η τάση της premiumization έχει γίνει κρίσιμη για το μέλλον του κλάδου, εντοπίζοντας πώς «τα τελευταία 10 χρόνια το οινοποιείο μας διπλασίασε το μέγεθος των εσόδων σε αξία μειώνοντας τους όγκους κατά περίπου 30%», σημειώνοντας ότι «ήταν και ήταν είναι ένα έργο επανατοποθέτησης προς την κατηγορία premium και ultra premium».
Αποκάλυψε ότι «πέρυσι (2021) ήταν η πρώτη φορά που η πλειονότητα των εσόδων (53%) έγινε από premium και ultra premium κρασιά (γνωστός και ως από £12-15 και πάνω σε κατάστημα κρασιού)» και επανέλαβε ότι «το Το όραμα της Pasqua είναι να φέρει τη ροή εσόδων από έργα υψηλής ποιότητας και υψηλής ποιότητας κρασιά από το 53% στο 75% του συνόλου» και «χάρη σε σημαντικές επενδύσεις στους αμπελώνες, την τεχνολογία, την επικοινωνία και το πιο σημαντικό – τους ανθρώπους» αυτό σήμαινε ότι η εταιρεία έχει ήδη έμαθε ότι τα ταλέντα της είναι το «μεγαλύτερο και πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com