Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος
Το Ίδρυμα Vida Valiente χρηματοδοτείται εν μέρει από το εμβληματικό κρασί του οινοποιείου Napa Valley ένα μείγμα Cabernet Sauvignon που ονομάζεται The Movement, που δημιούργησε ο οινοποιός Sam Kaplan.
Το κρασί πωλείται στα 250 $ το μπουκάλι και 100 $ από κάθε πώληση φιάλης στέλνονται απευθείας στο Vida Valiente Foundation.
Παράλληλα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, το ίδρυμα έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια από την ίδρυσή του το 2021, το οποίο υποστηρίζει επί του παρόντος την πρώτη του τάξη με 33 χαμηλού εισοδήματος φοιτητές του Στάνφορντ για τέσσερα ολόκληρα χρόνια.
«Είμαστε βαθιά ταπεινωμένοι και ικανοποιημένοι για όσα κατάφερε η Vida Valiente το περασμένο Σαββατοκύριακο», δήλωσε η Susana Cueva Drumwright, Διευθύνουσα Σύμβουλος και συνιδρυτής του Vida Valiente Foundation. «Ήταν συναρπαστικό να κάνω ντεμπούτο όχι μόνο μια παγκόσμιας κλάσης ετήσια οινική εμπειρία, αλλά και να δημιουργήσω έναν ετήσιο κύκλο προσφοράς που θα έχει διαρκή αντίκτυπο σε δεκάδες, σύντομα εκατοντάδες και τελικά χιλιάδες χαμηλού εισοδήματος φοιτητές πρώτης γενιάς.»
Η αμπελουργός της Napa Valley είναι η πρώτη γενιά κόρη μεταναστών από τη Νότια Αμερική. Αυτή και ο σύζυγός της Hayes Drumwright δημιούργησαν τόσο το οινοποιείο Vida Valiente όσο και το ίδρυμά του για να υποστηρίξουν μαθητές με παρόμοιο υπόβαθρο.
«Οι μελετητές μας Vida Valiente επιμένουν στα απαιτητικά χρονοδιαγράμματα, εγκαταλείποντας τις κοινότητές τους για πρώτη φορά, ενώ, σε πολλές περιπτώσεις, ανησυχούν συνεχώς για το πώς θα τα βγάλουν πέρα οικονομικά οι οικογένειές τους χωρίς τη βοήθειά τους», είπε η Cueva Drumwright στην ομιλία καλωσορίσματος στη δημοπρασία. «Η οικονομική μας υποστήριξη έχει δημιουργηθεί για να επιτρέπει στους φοιτητές να μην ανησυχούν για την εργασία τους, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στις σπουδές τους».
Τέλος, ο σύζυγος Hayes Drumwright πρόσθεσε: «Με τα $500.000 που συγκεντρώθηκαν αυτό το Σαββατοκύριακο εκτός από τα αυτοσυντηρούμενα κεφάλαια από τα κρασιά μας, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε 100 μαθητές τα επόμενα δύο χρόνια».
ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com