Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Λύση για τους αμπελώνες τα ευέλικτα και άνετα τρακτέρ Fendt e100 Vario

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο µικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασµένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» µεταξύ των σειρών των αµπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη µε κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Παρόµοια εµφάνιση, διαφορετικό concept

Παρότι τα Fendt e100 Vario οπτικά έχουν παρόµοιο σχεδιασµό µε τα παραδοσιακά τρακτέρ της γερµανικής κατασκευαστικής εταιρείας, είναι σχεδιασµένα βάσει ενός διαφορετικού concept. Λόγω της απουσίας, κινητήρα ντίζελ και παραδοσιακού ψυκτικού συστήµατος τα Fendt e100 Vario διακρίνεται από ένα πιο συµπαγές καπό. Οι µπροστινές γρίλιες είναι εντελώς κλειστές και ο ελκυστήρας δεν έχει εξάτµιση. Η Fendt έχει προχωρήσει σ’ αυτές τις αλλαγές όχι µόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά και για να αποτελέσουν βάση για µια νέα προσέγγιση των αγροτικών µηχανηµάτων.

Άνετη οδήγηση χωρίς κραδασµούς

Ο ηλεκτρικός κινητήρας των Fendt e100 Vario διακρίνεται για την άµεση ανταπόκριση του και την οµαλή οδήγηση, χωρίς να απαιτείται έλεγχος ταχυτήτων ή λεβιέδων. Το έξυπνο σύστηµα τετρακίνησης διανέµει ισχύ στους τροχούς µε τρόπο που επιτρέπει τον καλύτερο χειρισµό και την µεγαλύτερη ακρίβεια ακόµα και στις πιο δύσκολες επιφάνειες και κλειστές στροφές.

Εύχρηστο και µε παραδοσιακά εργαλεία

Το υδραυλικό σύστηµα των Fendt e100 Vario παρέχει ροή 119 λίτρων ανά λεπτό και τροφοδοτείται από έναν επιβοηθητικό ηλεκτρικό κινητήρα. Έτσι, µπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανένα πρόβληµα µε όλα τα παλαιότερα αγροτικά µηχανήµατα και εργαλεία που µπορεί να έχει ο χειριστής. Τα πίσω pto ελέγχονται ηλεκτρικά στις 540 σ.α.λ. και παρέχουν ισχύ µε συνέπεια και ακρίβεια, όντας εξαιρετικά αποδοτικά από άποψη ενέργειας.

Αθόρυβη και προηγµένη καµπίνα

Το πιο ελκυστικό στοιχείο της καµπίνας του Fendt e100 Vario είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη θορύβου και κραδασµών. Το κάθισµα του χειριστή είναι αναρτηµένο και ο έλεγχος των λειτουργιών των τρακτέρ είναι απλή και µοντέρνα. Μέσω ενός τερµατικού αφής ο χειριστής µπορεί να ελέγξει τις σηµαντικότερες παραµέτρους του µηχανήµατος όπως η ταχύτητα, η ώθηση και η κατανάλωση σε πραγµατικό χρόνο.

Αυτονοµία ως και 6 ώρες

Στην καρδιά των Fendt e100 Vario είναι µια µπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 100 kWH, που παρέχει αυτονοµία µεταξύ 4 και 6 ωρών, ανάλογα µε τα παρελκόµενα µε τα οποία χρησιµοποιείται και τις συνθήκες εργασίας.  Η Fendt έχει σχεδιάσει τη φόρτιση του µηχανήµατος ώστε να προσαρµόζεται στους ρυθµούς των εργασιών και έτσι µε τη χρήση του κατάλληλου συστήµατος για φόρτιση 80% απαιτούνται µόλις 40-45 λεπτά, γεγονός που επιτρέπει ένα σύντοµο διάλειµµα ή την αλλαγή βάρδιας.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Την προηγμένη σειρά ρομπότ R4 που είναι ειδικά σχεδιασμένη για αμπελώνες και οπωρώνες παρουσίασε στην κορυφαία έκθεση αγροτικών μηχανημάτων, Agritechnica, στο Ανόβερο η New...

REPORTS

Οι γιορτές, οι επιτυχίες, οι προσωπικές στιγμές αλλά και οι έρωτες εξακολουθούν να συνδέονται με ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους οίνου. Μια παλιά συνήθεια που...

REPORTS

Η ιταλική αγορά κρασιού βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιάταξης, με το κοινό να δείχνει ολοένα μεγαλύτερη προτίμηση στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και στις πιο...

REPORTS

Κατά την παρουσίαση του προϋπολογισμού της στις 26 Νοεμβρίου, η Υπουργός Οικονομικών Rachel Reeves ανακοίνωσε αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσης στα αλκοολούχα ποτά. Αυτή...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Τα λαμπερά Μοσχάτα κρασιά του Συνεταιρισμού Σάμου ήταν οι πρωταγωνιστές μιας βραδιάς εμπνευσμένης από το ακριτικό νησί, σε ένα μοναδικό παιχνίδισμα γεύσεων που επιμελήθηκε...

REPORTS

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, το Choix Concept Store by Cava Halari στον Πειραιά μετατράπηκε σε σκηνή μιας ιδιαίτερης οινικής εμπειρίας με επίκεντρο το κτήμα...

REPORTS

Οι αμπελουργοί της νότιας Γαλλίας βγήκαν στους δρόμους του Μπεζιέ το περασμένο Σαββατοκύριακο, ζητώντας άμεση κρατική και ευρωπαϊκή στήριξη, καθώς ο κλάδος βρίσκεται αντιμέτωπος...

REPORTS

Διευρύνουν σταθερά την παρουσία τους στον οινικό χάρτη της χώρας τα κρασιά της Κεντρικής Ελλάδας, τουλάχιστον όπως αυτά δίνουν τα τελευταία χρόνια το παρών...