Η French Bloom ιδρύθηκε το 2021 από την Maggie Frerejean-Taittinger, τον σύζυγο της Rodolphe Frerejan-Taittinger και τον φίλου τους Constance Jablonski ειδικεύεται στην παραγωγή απαλκολωμένων πολυτελών cuvee αφρώδων κρασιών.
Η επένδυση της Moet, «σπιτιού» κορυφαίων επωνυμιών, όπως η Dom Perignon, η Joseph Phleps Vineyards, η Krug και η Terrazas de los Andes, αποτελεί την πρώτη απόπειρα της εταιρείας να εισέλθει στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών. Άξιο αναφοράς είναι ότι το πλήθος και η αξία των μετοχών που αγόρασε η LVMH δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 41 του Winetrails
Η Taittinger και η Jablonski τόνισαν ότι στόχος της French Bloom ανέκαθεν ήταν η παρασκευή μη αλκοολούχων cuvee με εξαιρετική σύνθεση, και ότι στην Moet βρήκαν έναν συνέταιρο που μοιράζεται το ίδιο όραμα για το μέλλον της κατηγορίας των μη αλκοολούχων ποτών.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Moet Hennessy, Philippe Schaus εξέφρασε την χαρά του για την συνεργασία της εταιρείας με την French Bloom, μιας επιχείρησης που αποτελεί πρωτοπόρο στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών, και υπογράμμισε πως η επένδυση συμβαδίζει με τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, αναδεικνύοντας την δέσμευση της για παραγωγή ποιοτικών ετικετών χωρίς αλκοόλ ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών τους που αρέσκονται στην μετριοπαθή κατανάλωση.
Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του ο Schaus υπογράμμισε ότι το «πάντρεμα» της μαεστρίας της Moet με τις καινοτόμες βλέψεις της French Bloom θα φέρει σε νέα επίπεδα την κατηγορία των αποαλκοολωμένων και των μη αλκοολούχων ποτών.
Με πληροφορίες από drinks business