Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η LVMH εισέρχεται δυναμικά στην αγορά των μη αλκοολούχων αφρώδων οίνων

Η κορυφαία επωνυμία του γαλλικού κολοσσού LVMH, Moet Hennessy, προχώρησε στην αγορά ενός μειοψηφικού πακέτου μετοχών της εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παραγωγή μη αλκοολούχων αφρώδων οίνων, French Bloom.

Η French Bloom ιδρύθηκε το 2021 από την Maggie Frerejean-Taittinger, τον σύζυγο της Rodolphe Frerejan-Taittinger και τον φίλου τους Constance Jablonski ειδικεύεται στην παραγωγή απαλκολωμένων πολυτελών cuvee αφρώδων κρασιών.

Η επένδυση της Moet, «σπιτιού» κορυφαίων επωνυμιών, όπως η Dom Perignon, η Joseph Phleps Vineyards, η Krug και η Terrazas de los Andes, αποτελεί την πρώτη απόπειρα της εταιρείας να εισέλθει στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών. Άξιο αναφοράς είναι ότι το πλήθος και η αξία των μετοχών που αγόρασε η LVMH δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 41 του Winetrails

Η Taittinger και η Jablonski τόνισαν ότι στόχος της French Bloom ανέκαθεν ήταν η παρασκευή μη αλκοολούχων cuvee με εξαιρετική σύνθεση, και ότι στην Moet βρήκαν έναν συνέταιρο που μοιράζεται το ίδιο όραμα για το μέλλον της κατηγορίας των μη αλκοολούχων ποτών.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Moet Hennessy, Philippe Schaus εξέφρασε την χαρά του για την συνεργασία της εταιρείας με την French Bloom, μιας επιχείρησης που αποτελεί πρωτοπόρο στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών, και υπογράμμισε πως η επένδυση συμβαδίζει με τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, αναδεικνύοντας την δέσμευση της για παραγωγή ποιοτικών ετικετών χωρίς αλκοόλ ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών τους που αρέσκονται στην μετριοπαθή κατανάλωση.

Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του ο Schaus υπογράμμισε ότι το «πάντρεμα» της μαεστρίας της Moet με τις καινοτόμες βλέψεις της French Bloom θα φέρει σε νέα επίπεδα την κατηγορία των αποαλκοολωμένων και των μη αλκοολούχων ποτών.

Με πληροφορίες από drinks business

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Άνοιγμα σε νέες αγορές πέραν των ΗΠΑ για κρασί και αγροτικά ήταν η σύσταση του Επιτρόπου Γεωργίας, Κρίστοφ Χάνσεν, στη διάρκεια ακρόασης του ενώπιον...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία κρασιού υφίσταται σημαντική μεταμόρφωση με την ταχεία ανάπτυξη του τμήματος των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NOLO) κρασιών, σύμφωνα...

REPORTS

Οι ευρωπαϊκοί αμπελώνες βιώνουν τις πιο σοβαρές επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή, σύμφωνα με νέα διεθνή μελέτη που δημοσιεύθηκε στο αμερικανικό περιοδικό PLOS Climate.

REPORTS

Ο προϋπολογισμός που διατίθεται στους αμπελοκαλλιεργητές της Τοσκάνης αυξήθηκε εκ νέου, φθάνοντας τα 30,48 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2024/2025.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ευνοϊκές για την ανάπτυξη του ωΐδιου παρουσιάζονται οι καιρικές συνθήκες και τα βλαστικά στάδια που επικρατούν σε όλες τις αμπελουργικές ζώνες της Κρήτης, και...

REPORTS

Η ποιότητα του επώνυµου κρασιού στην Ελλάδα βαίνει βελτιούµενη µε την απήχησή του στις διεθνείς αγορές να αυξάνεται. Ωστόσο, οι οινοποιοί στη χώρα µας...

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...