Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Constellation αποκτά την πολυτελή μάρκα κρασιών Domaine Curry

Η Constellation Brands απέκτησε την πολυτελή μάρκα κρασιών Napa Valley Domaine Curry από τον ιδρυτή της για άγνωστη τιμή, ανακοίνωσε η εταιρεία στις 23 Ιουνίου. Η μάρκα μπουτίκ θα ενταχθεί στον οίκο επωνυμιών της The Prisoner Wine Company, μέρος του χαρτοφυλακίου Aspira της Constellation που εστιάζει στην πολυτέλεια.

Το Domaine Curry δεν διαθέτει αμπελώνες ή φυσικό οινοποιείο ή αίθουσα γευσιγνωσίας, αλλά είναι μια μάρκα με εντυπωσιακό ρεκόρ προσέλκυσης νεότερων, πιο διαφορετικών καταναλωτών πολυτελείας στο κρασί. Το Domaine ιδρύθηκε από την ηθοποιό και συγγραφέα βιβλίων μαγειρικής Ayesha Curry, σύζυγο του θρύλου του NBA Stephen Curry, και την κουνιάδα της Sydel Curry-Lee, υπέρμαχος της ψυχικής υγείας και σύζυγος του γκαρντ των Phoenix Suns, Damien Lee. Έχουν κάνει 5.000 υποθέσεις ετησίως σε συνεργασία με το Coup De Foudre Napa Valley.

«Η φιλοδοξία μας είναι να σκεφτόμαστε διαφορετικά ποιος είναι καταναλωτής κρασιού πολυτελείας», δήλωσε στο Wine Spectator ο Bukky Ekundayo, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της The Prisoner Wine Company. «Η ένταξη τους στο χαρτοφυλάκιο της The Prisoner Wine Company βασίζεται στην ιστορία μας να επεκτείνουμε το πολυτελές τοπίο του κρασιού.»

Παράλληλα, το Domaine Curry θα είναι μέρος του χαρτοφυλακίου επωνυμιών του Prisoner, συμπεριλαμβανομένων των Prisoner, Saldo, Blindfold και Unshackled. Ενώ οι Curry και Curry-Lee δεν θα διατηρήσουν μερίδιο στην επωνυμία, σχεδιάζουν να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην εμπορία των κρασιών.

«Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και τις φιλοδοξίες μας, η οποία μπορεί επίσης να προσφέρει ποιοτική προμήθεια, εξειδικευμένη οινοποίηση και κορυφαίο DTC, ηλεκτρονικό εμπόριο και πόρους φιλοξενίας που απαιτούνται για να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για έγχρωμες γυναίκες στο το πολυτελές οινικό τοπίο», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους.

Τέλος, η προσθήκη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Constellation να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους και μειοψηφίες έως το 2030. Είναι επίσης μέρος μιας σταδιακής μετάβασης στο Prisoner, το οποίο αγόρασε η εταιρεία από την Huneeus Vintners το 2016. Στο παρελθόν, τα στελέχη της μάρκας έγειρε σε ένα κιτς μοτίβο φυλακής. Πιο πρόσφατα, έχουν επικεντρωθεί εκ νέου στο μάρκετινγκ, στρέφοντας την προσοχή σε ζητήματα μαζικής φυλάκισης και στοχεύοντας έναν νεότερο καταναλωτή.

ΠΗΓΗ: winespectator.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η αυστραλιανή οινοποιία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία από τις σοβαρότερες δοκιμασίες της τελευταίας εικοσαετίας, καθώς η υπερπαραγωγή, η υποχώρηση της κατανάλωσης και οι χρόνιες...

REPORTS

Η Σικελία επιστρέφει δυναμικά στον οινικό χάρτη, κουβαλώντας μαζί της όχι μόνο αριθμούς, αλλά και μια ανανεωμένη αυτοπεποίθηση. Η φετινή παραγωγή κρασιού άγγιξε τα...

REPORTS

Το 2025 καταγράφεται ως μια από τις πιο αντιφατικές χρονιές στη σύγχρονη ιστορία του αργεντίνικου κρασιού. Από τη μία πλευρά, η κατανάλωση υποχωρεί αισθητά,...

REPORTS

Η γαλλική κυβέρνηση δημοσίευσε στις 16 Δεκεμβρίου το διάταγμα υπ’ αριθμ. 2025-1221 στην Επίσημη Εφημερίδα, εισάγοντας σημαντικές τροποποιήσεις στο καθεστώς των μεμονωμένων συμπληρωματικών ποσοτήτων...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Στο New Hotel, ανάμεσα σε πιάτα που μιλούσαν χαμηλόφωνα και κρασιά που ήξεραν πότε να ξεδιπλωθούν, η ομάδα του Wine Trails συναντήθηκε για κάτι...

REPORTS

Σε ένα νέα πακέτο μέτρων για στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου συμφώνησαν την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την Comité...

REPORTS

Τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα ενέκριναν ένα πακέτο μέτρων για τον οίνο που παρέχει εργαλεία για τη διαχείριση του παραγωγικού δυναμικού, την ενίσχυση της προώθησης...

REPORTS

Κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2025, η νέα γιορταστική έκδοση The Top 50 του Wine Trails, με πλούσια θεματολογία και βάθος αναζήτησης για...