Το Domaine Curry δεν διαθέτει αμπελώνες ή φυσικό οινοποιείο ή αίθουσα γευσιγνωσίας, αλλά είναι μια μάρκα με εντυπωσιακό ρεκόρ προσέλκυσης νεότερων, πιο διαφορετικών καταναλωτών πολυτελείας στο κρασί. Το Domaine ιδρύθηκε από την ηθοποιό και συγγραφέα βιβλίων μαγειρικής Ayesha Curry, σύζυγο του θρύλου του NBA Stephen Curry, και την κουνιάδα της Sydel Curry-Lee, υπέρμαχος της ψυχικής υγείας και σύζυγος του γκαρντ των Phoenix Suns, Damien Lee. Έχουν κάνει 5.000 υποθέσεις ετησίως σε συνεργασία με το Coup De Foudre Napa Valley.
«Η φιλοδοξία μας είναι να σκεφτόμαστε διαφορετικά ποιος είναι καταναλωτής κρασιού πολυτελείας», δήλωσε στο Wine Spectator ο Bukky Ekundayo, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της The Prisoner Wine Company. «Η ένταξη τους στο χαρτοφυλάκιο της The Prisoner Wine Company βασίζεται στην ιστορία μας να επεκτείνουμε το πολυτελές τοπίο του κρασιού.»
Παράλληλα, το Domaine Curry θα είναι μέρος του χαρτοφυλακίου επωνυμιών του Prisoner, συμπεριλαμβανομένων των Prisoner, Saldo, Blindfold και Unshackled. Ενώ οι Curry και Curry-Lee δεν θα διατηρήσουν μερίδιο στην επωνυμία, σχεδιάζουν να συνεχίσουν να συμμετέχουν στην εμπορία των κρασιών.
«Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και τις φιλοδοξίες μας, η οποία μπορεί επίσης να προσφέρει ποιοτική προμήθεια, εξειδικευμένη οινοποίηση και κορυφαίο DTC, ηλεκτρονικό εμπόριο και πόρους φιλοξενίας που απαιτούνται για να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για έγχρωμες γυναίκες στο το πολυτελές οινικό τοπίο», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους.
Τέλος, η προσθήκη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Constellation να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους και μειοψηφίες έως το 2030. Είναι επίσης μέρος μιας σταδιακής μετάβασης στο Prisoner, το οποίο αγόρασε η εταιρεία από την Huneeus Vintners το 2016. Στο παρελθόν, τα στελέχη της μάρκας έγειρε σε ένα κιτς μοτίβο φυλακής. Πιο πρόσφατα, έχουν επικεντρωθεί εκ νέου στο μάρκετινγκ, στρέφοντας την προσοχή σε ζητήματα μαζικής φυλάκισης και στοχεύοντας έναν νεότερο καταναλωτή.
ΠΗΓΗ: winespectator.com