Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αλλάζουν οι προτιμήσεις των Αμερικάνων στο κρασί, στροφή προς ελαφρότερες επιλογές

Προς τους πολυτελείς οίνους στρέφει το ενδιαφέρον του το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ, όπως δείχνουν τα στοιχεία από νέα έρευνα της εταιρείας που ειδικεύεται σε φορολογικά θέματα, Sovos, σύμφωνα με την οποία, παρότι οι πωλήσεις κρασιών μειώθηκαν κατά 11% σε όγκο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η αντίστοιχη αξία τους έπεσε, μόλις, κατά 5%. Παράλληλα, η μέση τιμή της φιάλης κυμαίνεται στα 45,33 ευρώ (+6%).

Σύμφωνα με την Sovos τα μεγάλα οινοποιεία που παράγουν περισσότερες από 500 χιλιάδες κούτες ετησίως, έχουν δει αύξηση των πωλήσεων τους κατά 14%, ενώ μικρότεροι παραγωγοί που εξάγουν συνολικού χίλιες κούτες και κάτω είδαν μια άνοδο του 13%. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μέση τιμή των φιάλων από τα μικρότερα οινοποιεία ήταν υψηλότερη και βρισκόταν στα περίπου 64 ευρώ, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά με την τιμή των μπουκαλιών να βρίσκεται στα 20,5 ευρώ.

Οι δημοφιλέστερες ποικιλίες

Αναφορικά με τις δημοφιλέστερες ποικιλίες, το Sauvignon Blanc βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων και είναι η μόνη ανάμεσα στις 15 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 3,3%. Κατά τον αντιπρόεδρο της εισαγωγικής εταιρείας Prestige Ledroit Distributing Co., Chris Schmid, οι πωλήσεις των Sauvingnon Blanc που διακινεί στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 150%, ξεπερνώντας ακόμα και το Cabernet Sauvignon, δείχνοντας μια στροφή προς πιο ανάλαφρα και φρέσκα κρασιά. Μετριοπαθή άνοδο είδαν και τα Cabernet Franc (+13%), Fume/Sauvignon Blanc (+2%) και Sangiovese (+11%).

Σε αντίθετη ρότα κινούνται οι πωλήσεις παραδοσιακών ποικιλιών, όπως το Cabernet Sauvignon, το Pinot Noir και το Chardonnay, που παρότι αθροιστικά αποτελούν το 54% του συνόλου των αποστολών οίνου, είδαν την αξία τους να πέφτουν κατά 3%-6%.

Διφορούμενη είναι η εικόνα στα αφρώδη κρασιά, με τις πωλήσεις σαμπάνιας να πέφτουν κατά 8,2% στην διάρκεια του περασμένου έτους, και την LVMH να σημειώνει κάθοδο της τάξεως του 15% στο πρώτο μισό του έτους, την ώρα που εναλλακτικές επιλογές, όπως οι οίνοι Prosecco και Cava ανθίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η επωνυμία κρασιών Prosecco, La Marca, φαίνεται να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των Αμερικάνων με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% τον Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο χωρών, τα γαλλικά κρασιά συνεχίζουν να αποτελούν βασικές επιλογές στις ΗΠΑ, με τον όγκο εισαγωγών τους στην αγορά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού να αυξάνονται κατά 3,4%.

Πληροφορίες Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών αλλάζει ραγδαία, καθώς οι νέες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

REPORTS

Οι ευρωπαϊκές εξαγωγές κρασιού προς τις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ το 2024, αλλά τα νούμερα κρύβουν μια πολύπλοκη και δύσκολη πραγματικότητα για...

REPORTS

Το να απολαμβάνεις ένα ποτήρι κρασί σε ένα αεροπλάνο, που πετάει σε ύψος 39.000 ποδιών, δεν είναι το ίδιο με το να το απολαμβάνεις...

REPORTS

Στις αρχές Ιουλίου, εκατοντάδες αμπελουργοί στην κοιλάδα Douro βγήκαν στους δρόμους, συγκλονισμένοι από την κατάρρευση των πωλήσεων και των τιμών. Μεταξύ της πτώσης παραγωγής,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στο Μουσείου Οίνου της Σάμου, που παντρεύει την αυθεντική οινική παράδοση με τη σύγχρονη μουσειακή άποψη, οι συμμετέχοντες στις premium γευσιγνωσίες, ταξιδεύουν μέσα από...

REPORTS

Η παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών αλλάζει ραγδαία, καθώς οι νέες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι τεχνολογικές εξελίξεις καθορίζουν ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο.

REPORTS

Οι κατά τόπους Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας των Περιφερειών ενημερώνουν ότι οι δηλώσεις συγκομιδής θα υποβάλλονται από τους υπόχρεους αμπελουργούς οινοποιήσιμων ποικιλιών αμπέλου, μόνο ηλεκτρονικά...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Κατάθεση ψυχής και όχι ένα απλό προϊόν είναι το τσίπουρο, και ειδικά το παλαιωµένο, σύµφωνα µε τον εµβληµατικό αποσταγµατοποιό Κώστα Τσιλιλή, τον άνθρωπο που...