Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αλλάζουν οι προτιμήσεις των Αμερικάνων στο κρασί, στροφή προς ελαφρότερες επιλογές

Προς τους πολυτελείς οίνους στρέφει το ενδιαφέρον του το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ, όπως δείχνουν τα στοιχεία από νέα έρευνα της εταιρείας που ειδικεύεται σε φορολογικά θέματα, Sovos, σύμφωνα με την οποία, παρότι οι πωλήσεις κρασιών μειώθηκαν κατά 11% σε όγκο μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η αντίστοιχη αξία τους έπεσε, μόλις, κατά 5%. Παράλληλα, η μέση τιμή της φιάλης κυμαίνεται στα 45,33 ευρώ (+6%).

Σύμφωνα με την Sovos τα μεγάλα οινοποιεία που παράγουν περισσότερες από 500 χιλιάδες κούτες ετησίως, έχουν δει αύξηση των πωλήσεων τους κατά 14%, ενώ μικρότεροι παραγωγοί που εξάγουν συνολικού χίλιες κούτες και κάτω είδαν μια άνοδο του 13%. Άξιο αναφοράς είναι ότι η μέση τιμή των φιάλων από τα μικρότερα οινοποιεία ήταν υψηλότερη και βρισκόταν στα περίπου 64 ευρώ, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κυριάρχησαν στην αγορά με την τιμή των μπουκαλιών να βρίσκεται στα 20,5 ευρώ.

Οι δημοφιλέστερες ποικιλίες

Αναφορικά με τις δημοφιλέστερες ποικιλίες, το Sauvignon Blanc βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων και είναι η μόνη ανάμεσα στις 15 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 3,3%. Κατά τον αντιπρόεδρο της εισαγωγικής εταιρείας Prestige Ledroit Distributing Co., Chris Schmid, οι πωλήσεις των Sauvingnon Blanc που διακινεί στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν κατά 150%, ξεπερνώντας ακόμα και το Cabernet Sauvignon, δείχνοντας μια στροφή προς πιο ανάλαφρα και φρέσκα κρασιά. Μετριοπαθή άνοδο είδαν και τα Cabernet Franc (+13%), Fume/Sauvignon Blanc (+2%) και Sangiovese (+11%).

Σε αντίθετη ρότα κινούνται οι πωλήσεις παραδοσιακών ποικιλιών, όπως το Cabernet Sauvignon, το Pinot Noir και το Chardonnay, που παρότι αθροιστικά αποτελούν το 54% του συνόλου των αποστολών οίνου, είδαν την αξία τους να πέφτουν κατά 3%-6%.

Διφορούμενη είναι η εικόνα στα αφρώδη κρασιά, με τις πωλήσεις σαμπάνιας να πέφτουν κατά 8,2% στην διάρκεια του περασμένου έτους, και την LVMH να σημειώνει κάθοδο της τάξεως του 15% στο πρώτο μισό του έτους, την ώρα που εναλλακτικές επιλογές, όπως οι οίνοι Prosecco και Cava ανθίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η επωνυμία κρασιών Prosecco, La Marca, φαίνεται να αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των Αμερικάνων με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 6,7% τον Σεπτέμβριο.

Σε επίπεδο χωρών, τα γαλλικά κρασιά συνεχίζουν να αποτελούν βασικές επιλογές στις ΗΠΑ, με τον όγκο εισαγωγών τους στην αγορά της άλλης πλευράς του Ατλαντικού να αυξάνονται κατά 3,4%.

Πληροφορίες Vinetur

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μεταξύ της αυξημένης πρόσβασης σε μια αγορά της Νότιας Αμερικής που πλήττεται από τον πληθωρισμό και του ανοίγματος της ευρωπαϊκής αγοράς σε έναν ιδιαίτερα...

REPORTS

Το πάρτι των Beaujolais Nouveau ξεκινά την τρίτη Πέμπτη του Νοεμβρίου, όπως επιτάσσει η παράδοση. Είναι πάλι αυτή η εποχή του χρόνου όπου εκατομμύρια...

REPORTS

Η ετικέτα Cabernet Sauvignon Puente Alto εσοδείας 2021 από την χιλιανή Vina Don Melchor, βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των 100 καλύτερων κρασιών του...

REPORTS

Την δυναμική των αμπελώνων της περιοχής της Βουργουνδίας απέδειξε πρόσφατη δημοπρασία πινακίδων από ζώνες παραγωγής κρασιών προέλευσης, που «σήκωσε» περισσότερα από 107.000 ευρώ, τα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες θα πουν την Τρίτη 12 Νοεμβρίου το «ύστατο χαίρε» στον Γιάννη Μπουτάρη, που πέθανε σε ηλικία 82 χρόνων το βράδυ...

REPORTS

Στην Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού την Κυριακή 10 Νοεμβρίου συμμετέχουν τα οινοποιία των Δρόμων του Κρασιού της Ελλάδας.

REPORTS

Εξεπλάγησαν ευχάριστα οι 15 Γερμανοί σομελιέ και επαγγελματίες του οίνου από την δυναμικότητα και την ποικιλομορφία των terroir της Πελοποννήσου, καθώς μέσα από τις...

REPORTS

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει φέρει σε εγρήγορση τη γαλλική οινοβιομηχανία, υπενθυμίζοντας με ανησυχία τις επιπτώσεις του λεγόμενου...