Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Έως 31 Δεκεμβρίου για προγράμματα προώθησης ελληνικών οίνων σε τρίτες χώρες

Παρατείνεται με απόφαση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης έως και την 31η Δεκεμβρίου 2024 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στήριξης προγραμμάτων προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες.

Πρόκειται για την παρέμβαση Π2-58.5 «Προώθηση οίνων σε Τρίτες Χώρες» του ΣΣ ΚΑΠ, για την περίοδο 2024-2025, σύμφωνα με την οποία αιτήματα στήριξης μπορούν να υποβάλλουν:  επαγγελματικές οργανώσεις, οργανώσεις οινοπαραγωγών, ενώσεις οργανώσεων οινοπαραγωγών, προσωρινές ή μόνιμες ενώσεις δύο ή περισσότερων παραγωγών, διεπαγγελματικές οργανώσεις, ιδιωτικές εταιρείες, οργανισμοί δημοσίου δικαίου καθώς και συνέργειες των ανωτέρω κατηγοριών δικαιούχων σύμφωνα με τους προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις.

Οι αιτήσεις στήριξης προγραμμάτων προώθησης υποβάλλονται ηλεκτρονικά, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΟΠΣΚΕ).

Η παρέμβαση για την προώθηση οίνων σε τρίτες χώρες αφορά στην προώθηση οίνων με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ) ή/και Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ) ή/και οίνων με ένδειξη της οινοποιήσιμης ποικιλίας αμπέλου (ποικιλιακών οίνων)

Οι στόχοι της παρέμβασης της ΚΑΠ

Η παρέμβαση για την προώθηση οίνων σε τρίτες χώρες αφορά στην προώθηση οίνων με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ) ή/και Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ) ή/και οίνων με ένδειξη της οινοποιήσιμης ποικιλίας αμπέλου (ποικιλιακών οίνων), συμπεριλαμβανομένων στις ανωτέρω κατηγορίες των οίνων βιολογικής παραγωγής.

Στόχοι της στρατηγικής της χώρας αναφορικά με την παρέμβαση της προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες, στο πλαίσιο του ΣΣ ΚΑΠ για τον αμπελοοινικό τομέα είναι:

α) το άνοιγμα των αγορών νέων τρίτων χωρών για τους ελληνικούς οίνους,

β) η διείσδυση σε νέες αγορές τρίτων χωρών για τις οποίες υπάρχουν ευκαιρίες εξαγωγής,

γ) η βελτίωση της εικόνας των ελληνικών οίνων μέσω της ενημέρωσης για την διαφορετικότητα τους και τα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους έναντι των αντίστοιχων προϊόντων τρίτων χωρών,

δ) η επανατοποθέτηση των ελληνικών οίνων σε υψηλότερα τμήματα των αγορών που αφορούν ιδίως σε ομάδες που ανήκουν σε υψηλότερα τμήματα αγοραστικής δύναμης,

ε) η αύξηση της μέσης τιμής ανά λίτρο των εξαγόμενων οίνων και

στ) η αύξηση των εξαγωγών σε όγκο και αξία των ελληνικών οίνων για τις επιλεγείσες χώρες στόχους.

Advertisement
Advertisement

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο Γάλλος καθηγητής οικονομικών Jean-Marie Cardebat αναμένει το τέλος της κρίσης στις πωλήσεις κρασιού το επόμενο έτος. Ο Cardebat, ο οποίος διδάσκει στο διεθνές...

REPORTS

Τα οινοποιεία διαφοροποιούν όλο και περισσότερο τα επιχειρηματικά τους μοντέλα για να προσαρμοστούν στις οικονομικές προκλήσεις, όπως η αύξηση του κόστους παραγωγής, ο πληθωρισμός...

REPORTS

Όπως κάθε χρόνο, η World Bulk Wine Exhibition προσφέρει ένα σχεδόν εξαντλητικό πανόραμα του μεταβαλλόμενου κόσμου του διεθνούς κρασιού. Τιμές, διαθεσιμότητα, ευκαιρίες αλλά και...

REPORTS

Καθορίστηκε με υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ το πλαίσιο εφαρμογής της παρέμβασης για αναδιάρθρωση και μετατροπή αμπελώνων βάσει της νέας ΚΑΠ με στόχο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Καθορίστηκε με υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ το πλαίσιο εφαρμογής της παρέμβασης για αναδιάρθρωση και μετατροπή αμπελώνων βάσει της νέας ΚΑΠ με στόχο...

VIDEOS

Μην χάσετε την ετήσια έκδοση που κυκλοφορεί Σάββατο 21 Δεκεμβρίου.

VIDEOS

Συνέντευξη στο The Top 50 By Wine Trails, κυκλοφορεί Σάββατο 21 Δεκεμβρίου μαζί με την Agrenda.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Με εορταστική διάθεση και το «πνεύμα των Χριστουγέννων» να νοιάζεται τους ανθρώπους της γ΄ηλικίας, το Μουσείο Οίνου του Ε.Ο.Σ Σάμου ανοίγει και πάλι τις...