του Ζήση Πανάγου
Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό, ότι το Gray Poupon, τμήμα της εταιρείας Kraft Heinz, κυκλοφόρησε το πρώτο του, και ίσως το μοναδικό, επιτραπέζιο κρασί, με όνομα Grey Poupon “La Moutarde Vin” Napa Valley Viognier 2020 και είναι φτιαγμένο από κρασί εμποτισμένο με σπόρο μουστάρδας έχοντας 13,7% αλκοόλ.
« Το Grey Poupon έχει κατασκευαστεί με την γαλλική συνταγή για πάνω από δύο αιώνες, έτσι η είσοδος στο χώρο του κρασιού ήταν μια συναρπαστική νέα προσπάθεια», δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ Danielle Coopersmith αμέσως μετά την κυκλοφορία του. «Όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά την ανάπτυξη του La Moutarde Vin, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα λευκό κρασί περιορισμένης έκδοσης, για να γιορτάσουμε το λευκό κρασί που χρησιμοποιείται στη μοναδική μας συνταγή Dijon. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των μουστάρδων Dijon που χρησιμοποιούν ξύδι.»
Ωστόσο, δύσκολα θα κατορθώσει κάποιος να πάρει ένα τέτοιο μπουκάλι κρασί στα χέρια του, καθώς μέσα σε μόλις λίγες ώρες έγινε sold out. Διόλου παράξενο, αφού λίγο πριν την κυκλοφορία του, ο δημοσιογράφος Roger Morris από τις Ηνωμένες Πολιτείες, έγγραψε στην στήλη του ότι: « Επρόκειτο για ένα καλά δομημένο και καλοφτιαγμένο κρασί. Είναι αμφίβολο ότι κάποιος θα γευτεί την επίδραση της έγχυσης μουστάρδας, αν δεν το γνώριζε εκ των προτέρων. Έχει μια ελαφριά αλμυρή πικάντικη που ταιριάζει με τις πιο στρογγυλεμένες, λιγότερο λουλουδάτες και πολύ ξηρές γεύσεις Viognier. Φαίνεται ότι το κρασί θα ταιριάζει υπέροχα με τα περισσότερα πιάτα πουλερικών ».
Πηγή: thedrinksbusiness.com