Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η WSTA σε «σύγχυση» με τις κατηγορίες χαμηλής κατανάλωσης αλκοόλ ή άνευ

Η Ένωση Εμπορίου Οίνου και Οινοπνευματωδών Ποτών (WSTA) πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη των πρώτων οδηγών χαμηλών και χωρίς αλκοόλ στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την κυβέρνηση να φαίνεται έτοιμη να συμβουλευτεί ξανά τους δημιουργούς της κατηγορίας.

Τρία έγγραφα έχουν συνταχθεί από την WSTA σε συνεργασία με τα μέλη του, συμπεριλαμβανομένων των παραγωγών και των εμπόρων λιανικής, σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει τη σύγχυση σχετικά με την εμπορία, την επισήμανση και την παραγωγή χαμηλών και μη κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών.

Πιο αναλυτικά, τα δύο πρώτα έγγραφα, ο οδηγός μάρκετινγκ WSTA για εναλλακτικές λύσεις αλκοόλ και καθοδήγηση σχετικά με την επισήμανση εναλλακτικών ουσιών χαμηλής κατανάλωσης και μη αλκοολούχων ποτών, έχουν δημοσιευθεί με τον τρίτο οδηγό για τις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς κρασί που θα ακολουθήσει σύντομα. Σύμφωνα με την ένωση, οι οδηγοί είναι οι πρώτοι στο είδος τους και επικεντρώνονται σε ποτά που περιέχουν το πολύ 0,5% ABV και διατίθενται στην αγορά για ενήλικες. Στοχεύει στην αντιμετώπιση της σύγχυσης στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%

Μετά από μεγάλη σύγχυση στο εμπόριο για προϊόντα κάτω του 0,5%, ο οδηγός ξεκαθαρίζει πώς να προωθήσετε και να τοποθετήσετε σωστά αυτά τα προϊόντα με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Ο δεύτερος οδηγός για την επισήμανση εναλλακτικών προϊόντων χαμηλής κατανάλωσης και χωρίς αλκοόλ είναι η δεύτερη έκδοση της καθοδήγησης WSTA που δημοσιεύθηκε αρχικά το 2021. Βασίζεται στις προηγούμενες συμβουλές και καθορίζει ρεαλιστικές λύσεις σε αντικρουόμενες νομοθετικές απαιτήσεις.

Το έγγραφο περιέχει επίσης δείκτες βέλτιστων πρακτικών, ορισμένα βασικά πρέπει και όχι και προτεινόμενους νομικούς περιγραφείς που θα βοηθήσουν στην ονομασία των προϊόντων. Μερικά χρήσιμα παραδείγματα συμβατών ετικετών περιλαμβάνονται επίσης για αναφορά.

Τα έγγραφα προσφέρουν καθοδήγηση για να βοηθήσουν τους παραγωγούς να «αποφύγουν τις παγίδες», είπε ο Beale, και είναι «πρέπει να διαβαστούν» για όσους παράγουν ποτά χαμηλής περιεκτικότητας και χωρίς αλκοόλ.

Η είδηση ​​έρχεται καθώς αναμένεται ότι το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας (DHSC) πρόκειται να πραγματοποιήσει περαιτέρω διαβούλευση σχετικά με τις απόψεις σχετικά με την αλλαγή των οδηγιών περιγραφής χαμηλού αλκοόλ που δημοσιεύθηκε το 2018. Η επικείμενη διαβούλευση είναι η δεύτερη προσπάθεια της κυβέρνησης αφού το τελευταίο απέτυχε να οδηγήσει σε ενημερωμένους περιγραφείς παρά το ενιαίο αίτημα από τον κλάδο, ανέφερε η WSTA.

Αναλυτικότερα, η διαβούλευση έχει δύο στόχους: να αυξήσει την υποκατάσταση αλκοολούχων προϊόντων τυπικής περιεκτικότητας με προϊόντα χαμηλής και χωρίς αλκοόλ από άτομα που πίνουν πάνω από επίπεδα χαμηλού κινδύνου και να διευκολύνει τη μετατόπιση της αγοράς από τις πωλήσεις και την προώθηση αλκοολούχων προϊόντων σε χαμηλές / μηδενικές εναλλακτικές.

Η WSTA και τα μέλη της πιστεύουν ακράδαντα ότι αυτοί οι στόχοι δεν μπορούν να επιτευχθούν χωρίς τροποποιήσεις στους ισχύοντες περιγραφικούς δείκτες, ιδίως την ανάγκη αύξησης της ελεύθερης αλκοόλης από 0,05% σε 0,5%. Αυτό θα παρείχε συνοχή μεταξύ των αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης σε αυτά τα προϊόντα, καθώς και θα παρείχε σαφήνεια στους σημερινούς μπερδεμένους καταναλωτές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της WSTA, Miles Beale, δήλωσε: «Η σαφήνεια και η συνέπεια των κυβερνητικών περιγραφών είναι πολύ πιο πιθανή από τις τιμωρητικές και μπερδεμένες μεταρρυθμίσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης για την επίτευξη του δεδηλωμένου στόχου της κυβέρνησης για ανάπτυξη του τομέα των μη και χαμηλών ποτών.

«Ενώ δηλώνει το προφανές, είναι απολύτως ζωτικής σημασίας οι καταναλωτές να καταλάβουν τι είναι αυτό που αγοράζουν εάν πρόκειται να υποστηρίξουν αυτό το μικρό αλλά αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς. Εάν η κυβέρνηση θέλει να δει μια συνεχή αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, πρέπει να συνεργαστεί στενά με τους παραγωγούς και τους λιανοπωλητές, όπου βρίσκεται η τεχνογνωσία.

«Ενθαρρύνουμε την DHSC να συνεχίσει τη διαβούλευση και να κάνει τις αλλαγές που επιθυμούν οι παραγωγοί, οι έμποροι λιανικής και οι καταναλωτές, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την ανάπτυξη χαμηλών και καθόλου προϊόντων».

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

To WSPC σε συνεργασία με τη Winebox διοργανώνει ένα μοναδικό masterclass με τον Charles Duval-Leroy, επικεφαλής του φημισμένου οίκου Champagne Duval-Leroy την Τετάρτη 29...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Tην 1η Νοεμβρίου το Ξινόμαυρο γιορτάζει παγκόσμια και για το λόγο αυτό οι «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» διοργανώνουν και προτείνουν για τους λάτρεις της ποικιλίας,...

REPORTS

Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης κρασιού που δεν εκσυγχρονίζουν την τεχνολογική τους υποδομή και δεν επενδύουν στην ψηφιακή μετάβαση φαίνεται πως θα δυσκολευτούν να επιβιώσουν...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...