Connect with us

Αναζήτηση

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο οικογενειακός χαρακτήρας, εργαλείο µάρκετινγκ για τα ελληνικά οινοποιεία

Με το νέο μοντέλο προώθησης των κρασιών να στρέφεται γύρω από τις μικρές, οικογενειακές και παραδοσιακές επιχειρήσεις, οι νέεοι Έλληνες σποδαστές του «Burgundy School of Wine & Spirits Business» εκπαιδεύονται και λαμβάνουν καθοδήγιση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τις κάθε περίπτωσης.

Steve Charters και Chris McIndoe δεξιά

Κείμενο Κωνσταντίνα Πολυχρονίδου – Φωτογραφίες Γεωργία Καραμαλή

Σε ένα πρωτοπόρο για τα δεδοµένα του ελληνικού οίνου πρόγραµµα, τέσσερα οινοποιεία, το Κτήµα Σαµαρτζή, το Κτήµα Βογιατζή, το Οινοποιείο Καραµολέγκου και η Οινοποιία Μεθυµναίος, έχουν ανοίξει τις πύλες τους σε κορυφαίους σπουδαστές της «Burgundy School of Wine & Spirits Business» χτίζοντας, εδώ και ένα έτος, ένα νέο µοντέλο προώθησης των κρασιών τους, κοµµένο και ραµµένο στα µέτρα της κάθε επιχείρησης.

Σύµφωνα µε τον Γιάννη Βογιατζή, πρόεδρο του ΣΕΟ, που πρωτοστατεί σε αυτό το πρόγραµµα, «η ιδέα ήταν του Θ. Γεωργόπουλου, που ως καθηγητής στη Σχολή της Βουργουνδίας, ξεκίνησε τη συνεργασία. Προσωπικά εγώ πήγα στη Σχολή και έκανα παρουσίαση πάνω στο ελληνικό κρασί και σήµερα οι φοιτητές της κάνουν διεξοδική µελέτη πάνω στα οινοποιεία. Επιθυµούµε να συνεχιστεί η συνεργασία και µε άλλα οινοποιεία-µέλη». Περισσότερες λεπτοµέρειες για το πρόγραµµα έγιναν γνωστές σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Οινοποιείο Παπαγιαννάκου το απόγευµα της ∆ευτέρας 7 Ιουνίου από τον ΣΕΟ, µε αφορµή την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της αποκλειστικής συνεργασίας. Όπως αναφέρθηκε, στόχος των 14 κορυφαίων σπουδαστών της «Burgundy School of Wine & Spirits Business», που προέρχονται από 7 διαφορετικές χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία), ήταν να διαµορφωθούν και εν συνεχεία να υλοποιηθούν εις βάθος µελέτες (case studies) προώθησης και µάρκετινγκ για το κάθε οινοποιείο ξεχωριστά, µε βάση τις σύγχρονες πρακτικές που αναπτύσσονται από τη Σχολή της Βουργουνδίας. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν µε ακρίβεια τα πλάνα που αναπτύσσονται στα οινοποιεία, η συζήτηση έδωσε στοιχεία που µαρτυρούν την κατεύθυνση που ακολουθούν οι σπουδαστές από τη Βουργουνδία, η οποία έγκειται στον οικογενειακό χαρακτήρα των οινοποιείων. Όπως µάλιστα ανέφερε  ο Chris McIndoe, σύµβουλος µε διεθνή εµπειρία και µέλος του ακαδηµαϊκού προσωπικού της Σχολής, υπό την καθοδήγηση του οποίου οι σπουδαστές πραγµατοποίησαν τις µελέτες, αυτό που του τραβάει την προσοχή στην Ελλάδα είναι η παρουσία µικρών οικογενειακών οινοποιείων, κάτι που ξεχωρίζει σε σχέση µε την αγορά του εξωτερικού.

all pages_optimized (9)

Σχετικά Άρθρα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Συνεχής εξέλιξη με οραμα τη συνεχή εξέλιξη, ο οινολόγος Νίκος Καρατζάς και η ομάδα του συμβάλλουν ενεργά στην ανάδειξη του ελληνικού κρασιού, θέτοντας νέες...

REPORTS

Σε μία κίνηση υψίστης σημασίας για τα κρασιά της Σάμου, αλλά και για το ελληνικό κρασί γενικότερα, ο πρόεδρος του Ενιαίου Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Σάμου...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Οινόραμα, η μεγαλύτερη, ίσως, έκθεση ελληνικού κρασιού στον κόσμο, επιστρέφει 7 με 10 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Για άλλη μία χρονιά, την 31η,...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Οι παραγωγοί του Πελοποννησιακού Αμπελώνα επιστρέφουν στην Αθήνα με το Peloponnese Wine Festival 2025 για να συναντήσουν επαγγελματίες και φίλους του κρασιού τη Δευτέρα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Επιβεβαιώνονται από την πλευρά του πωλητή οι πληροφορίες που θέλουν την εξαγορά του Κτήματος Σεμέλη, ιδιοκτησίας του Μιχάλη Σάλλα (Lyktos Group), από τους αδελφούς...

REPORTS

Μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου σχεδιάζεται να κάνουν το «ντεμπούτο» τους στην αγορά τα πρώτα κρασιά του Κτήματος ΑΛΦΑ, που παράγονται στο νέο βαρυτικό...

REPORTS

Αποκαλυπτική της ταχύτητας με την οποία βρίσκει τα πατήματά του, το μέχρι πρότινος παραμελημένο, τσίπουρο, ήταν έκθεση «Ελληνικό Απόσταγμα» που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή...

REPORTS

Το φυσικό κρασί έχει κερδίσει σημαντική προσοχή τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ως μια εναλλακτική λύση που επιδιώκει να αποκαταστήσει την ουσία...