Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Λύση για τους αμπελώνες τα ευέλικτα και άνετα τρακτέρ Fendt e100 Vario

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο µικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασµένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» µεταξύ των σειρών των αµπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη µε κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Παρόµοια εµφάνιση, διαφορετικό concept

Παρότι τα Fendt e100 Vario οπτικά έχουν παρόµοιο σχεδιασµό µε τα παραδοσιακά τρακτέρ της γερµανικής κατασκευαστικής εταιρείας, είναι σχεδιασµένα βάσει ενός διαφορετικού concept. Λόγω της απουσίας, κινητήρα ντίζελ και παραδοσιακού ψυκτικού συστήµατος τα Fendt e100 Vario διακρίνεται από ένα πιο συµπαγές καπό. Οι µπροστινές γρίλιες είναι εντελώς κλειστές και ο ελκυστήρας δεν έχει εξάτµιση. Η Fendt έχει προχωρήσει σ’ αυτές τις αλλαγές όχι µόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά και για να αποτελέσουν βάση για µια νέα προσέγγιση των αγροτικών µηχανηµάτων.

Άνετη οδήγηση χωρίς κραδασµούς

Ο ηλεκτρικός κινητήρας των Fendt e100 Vario διακρίνεται για την άµεση ανταπόκριση του και την οµαλή οδήγηση, χωρίς να απαιτείται έλεγχος ταχυτήτων ή λεβιέδων. Το έξυπνο σύστηµα τετρακίνησης διανέµει ισχύ στους τροχούς µε τρόπο που επιτρέπει τον καλύτερο χειρισµό και την µεγαλύτερη ακρίβεια ακόµα και στις πιο δύσκολες επιφάνειες και κλειστές στροφές.

Εύχρηστο και µε παραδοσιακά εργαλεία

Το υδραυλικό σύστηµα των Fendt e100 Vario παρέχει ροή 119 λίτρων ανά λεπτό και τροφοδοτείται από έναν επιβοηθητικό ηλεκτρικό κινητήρα. Έτσι, µπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανένα πρόβληµα µε όλα τα παλαιότερα αγροτικά µηχανήµατα και εργαλεία που µπορεί να έχει ο χειριστής. Τα πίσω pto ελέγχονται ηλεκτρικά στις 540 σ.α.λ. και παρέχουν ισχύ µε συνέπεια και ακρίβεια, όντας εξαιρετικά αποδοτικά από άποψη ενέργειας.

Αθόρυβη και προηγµένη καµπίνα

Το πιο ελκυστικό στοιχείο της καµπίνας του Fendt e100 Vario είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη θορύβου και κραδασµών. Το κάθισµα του χειριστή είναι αναρτηµένο και ο έλεγχος των λειτουργιών των τρακτέρ είναι απλή και µοντέρνα. Μέσω ενός τερµατικού αφής ο χειριστής µπορεί να ελέγξει τις σηµαντικότερες παραµέτρους του µηχανήµατος όπως η ταχύτητα, η ώθηση και η κατανάλωση σε πραγµατικό χρόνο.

Αυτονοµία ως και 6 ώρες

Στην καρδιά των Fendt e100 Vario είναι µια µπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 100 kWH, που παρέχει αυτονοµία µεταξύ 4 και 6 ωρών, ανάλογα µε τα παρελκόµενα µε τα οποία χρησιµοποιείται και τις συνθήκες εργασίας.  Η Fendt έχει σχεδιάσει τη φόρτιση του µηχανήµατος ώστε να προσαρµόζεται στους ρυθµούς των εργασιών και έτσι µε τη χρήση του κατάλληλου συστήµατος για φόρτιση 80% απαιτούνται µόλις 40-45 λεπτά, γεγονός που επιτρέπει ένα σύντοµο διάλειµµα ή την αλλαγή βάρδιας.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο διοργανώνει το Ελληνικό Συλλογικό Περίπτερο στην εμπορική έκθεση κρασιού EUROVINO 2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 1 και...

REPORTS

Ο διευθύνων σύμβουλος του Wine Society, Steve Finlan, εξέφρασε έντονη ανησυχία για τη βιωσιμότητα της αγοράς κρασιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενόψει του προϋπολογισμού του...

REPORTS

Μια μελέτη αποκαλύπτει τα εμπόδια που απομακρύνουν τους καταναλωτές από το κρασί, έναντι της μπύρας και των κοκτέιλ.0

REPORTS

Η αγορά κρασιού στην Κίνα έχει περάσει από εντυπωσιακές διακυμάνσεις τα τελευταία είκοσι χρόνια. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η χώρα εξελίχθηκε σε...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, πρώτη παραλαβή στο οινοποιείο. Οικοδεσπότης εδώ, ο οινολόγος, Αλέξανδρος Τζαχρήστας. Το παλιό σπίτι του Ανδρέα Καμπά, ένα μικρό μουσείο. Ο εξοπλισμός...

REPORTS

Ένα νέο κεφάλαιο για τον αμπελοοινικό τομέα ανοίγει με τη δημιουργία του «House of Clauss», στην Αχαΐα. Πρόκειται για μια νέα ομπρέλα που ενώνει...

REPORTS

Ένα ισχυρό πλήγμα για τον ισπανικό αμπελώνα: η σοδειά του 2025 δεν θα φτάσει τους αναμενόμενους όγκους. Η ξηρασία, οι καύσωνες και ο περονόσπορος...

REPORTS

Μια ακόμη διεθνής διάκριση για τον Ενιαίο Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Σάμου, καθώς δύο από τα πιο εμβληματικά παλαιωμένα γλυκά κρασιά του, το Samos Anthemis 2019...