Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Naked Wines εγκαινιάζει την πρώτη της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια

απόδοση Ζήσης Πανάγος

Η νέα καμπάνια «It’s time for better», η οποία ξεκινά τώρα και θα διαρκέσει έως το 2022, περιλαμβάνει τους Αυστραλούς οινοποιούς Adrian και Rebecca Santolin, μια ομάδα συζύγων που φτιάχνουν κρασιά στην κοιλάδα Yarra για Naked Wines για περισσότερο από μια δεκαετία. Επικεντρώνεται στη μοναδική πρακτική που χρησιμοποιείται στο οινοποιείο τους, η οποία περιλαμβάνει την αναπαραγωγή μουσικής με βαριά γραμμή μπάσου στα κρασιά.

Η οινοποιός Rebecca Santolin ανέφερε ότι η μουσική παίζεται «σχεδόν καθημερινά» στο οινοποιείο, καθώς οι δονήσεις της βάσης «κυματίζουν πολύ διακριτικά το κρασί στο βαρέλι, βοηθώντας αργά στη βελτίωση της διαδικασίας ωρίμανσης με την απαλή κίνηση της αλληλεπίδρασης του κρασιού με το οξυγόνο».

«Είναι κάτι που πιστεύουμε ότι μπορεί να λειτουργήσει ιδιαίτερα καλά με ευαίσθητες, δροσερές ποικιλίες κλίματος, όπως το Pinot Noir και το Chardonnay», πρόσθεσε.

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ολοκληρωμένης δημιουργικής καμπάνιας για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για αυτό που η Naked αποκαλεί «αποστολή της να απελευθερώσει τους οινοπαραγωγούς ώστε να μπορούν να κάνουν τα καλύτερα κρασιά τους, χωρίς υλικοτεχνικούς και οικονομικούς περιορισμούς», καθώς και την ανάδειξη του συστήματος δίκαιης τιμολόγησης. Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης τοποθετήσεις OHH σε μια σειρά από ιστότοπους υψηλής απήχησης και κορυφαίες πλατφόρμες περιεχομένου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Naked Wine, James Crowford, δήλωσε ότι ήταν «μια μεγάλη στιγμή για όλη την ομάδα», καθώς και ότι ήταν «πολύ περήφανος» που ήταν σε θέση να κάνει αυτού του είδους την επένδυση στην επωνυμία μας.

«Το crowdfunding από τα μέλη του Naked’s Angel το 2012 σήμαινε ότι ο Adrian και η Rebecca μπορούσαν να πληρώσουν τους καλλιεργητές προκαταβολικά και να πάρουν στα χέρια τους τα καλύτερα δυνατά φρούτα για να φτιάξουν τα κρασιά τους, τα οποία πωλούνται αποκλειστικά από εμάς. Είναι υπέροχο που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της νέας καμπάνιας, επειδή η ιστορία τους είναι μια εξαιρετική μελέτη περίπτωσης για την επιτυχία του μοντέλου.»

Η Danielle Betts, επικεφαλής της επωνυμίας στη Naked Wines είπε ότι στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια καμπάνια που θα επικοινωνεί πώς το μοντέλο crowdfunding της Naked «απελευθερώνει» τους οινοπαραγωγούς να κάνουν καλύτερα κρασιά.

«Η νέα διαφήμιση αποτυπώνει την ελευθερία της έκφρασης και την ατομικότητα που μοιράζονται πολλοί από τους οινοποιούς μας», είπε. «Οι συνεργάτες της εταιρείας μας, Joint και Goodstuff, έχουν δημιουργήσει ξεχωριστό δημιουργικό που αποτυπώνει πραγματικά την ουσία αυτού που είμαστε όλοι: δημιουργικότητα, πάθος, ανεξαρτησία και προσβασιμότητα».

Ακολουθεί μια περίοδος δοκιμών για την εταιρεία, η οποία είδε τις μετοχές της να πέφτουν κατά 5,5% τον Νοέμβριο στο χαμηλότερο σημείο από τον Νοέμβριο του 2020, με την εταιρεία να κατηγορεί τα απογοητευτικά αποτελέσματα σε ελλείψεις και ζητήματα εφοδιασμού. Ακολούθησε μια πτώση στα στοιχεία αύξησης των πωλήσεων μετά από μια ώθηση πανδημίας, καθώς τα lockdown έκαναν τους πελάτες να συρρέουν στον ιστότοπό της. Τα αποτελέσματα αναμένεται να δημοσιευτούν αυτόν τον μήνα, ωστόσο τον Μάρτιο, η εταιρεία εξέδωσε μια ενημέρωση συναλλαγών, λέγοντας ότι οι πωλήσεις θα ήταν «σύμφωνες με τις προσδοκίες», αυξημένες κατά 5% από έτος σε έτος σε σταθερή νομισματική βάση (αναφέρθηκε 3%) , ή αύξηση 77% σε διετή βάση, με τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις πελατών να αυξάνονται κατά 13% από έτος σε έτος και οι ενεργοί πελάτες της να αυξάνονται κατά 9% σε 964 χιλιάδες κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2022.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

To WSPC σε συνεργασία με τη Winebox διοργανώνει ένα μοναδικό masterclass με τον Charles Duval-Leroy, επικεφαλής του φημισμένου οίκου Champagne Duval-Leroy την Τετάρτη 29...

REPORTS

Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης κρασιού που δεν εκσυγχρονίζουν την τεχνολογική τους υποδομή και δεν επενδύουν στην ψηφιακή μετάβαση φαίνεται πως θα δυσκολευτούν να επιβιώσουν...

REPORTS

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από ασθένειες ή τις καιρικές συνθήκες και με τον τρύγο να διεξάγεται την ενδεδειγμένη περίοδο «ρίχνει αυλαία», η εξαιρετική, όπως χαρακτηρίζεται,...

Διαβάστε επίσης

VIDEOS

Η Μαλαγουζιά πρωταγωνιστεί στο νέο τεύχος του Wine Trails, που κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου στα περίπτερα. Μια ποικιλία που συνεχίζει να εμπνέει οινοποιούς και...

VIDEOS

Περίπου 100 χρόνια μετά της οινοποιητικής Καμπά στη Μαντινεία, το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής Μπουτάρη από τον όμιλο...

REPORTS

O τουρισµός στη χώρα µας ανεβαίνει αλλά η κατανάλωση του κρασιού πέφτει. Μετά τη µείωση της ζήτησης στα κόκκινα κρασιά, το περασµένο καλοκαίρι παρατηρήθηκε...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Έναν αέρα εξορθολογισμού και ανανέωσης με σεβασμό στην παράδοση και σύγχρονα εργαλεία απολαμβάνει το εγχείρημα αναγέννησης του αμπελώνα της Μαντινείας και ανασυγκρότησης της Οινοποιητικής...