Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η εικόνα των εκλεκτών κρασιών των ΗΠΑ ενισχύεται, αλλά δεν είναι όλα ρόδινα

Η ζήτηση για φιάλες υψηλότερης τιμής συνεχώς αυξάνεται στις ΗΠΑ, αλλά η συνολική κατανάλωση παραμένει υπό πίεση, με τις νεότερες γενιές να πίνουν όλο και λιγότερο κρασί, σύμφωνα με μια νέα έκθεση του κλάδου.

Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος

Η δίψα των καταναλωτών για premium κρασί συνέχισε να αυξάνεται στις ΗΠΑ το 2022, αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι η συνολική κατανάλωση κρασιού «είδε ένα δεύτερο έτος αρνητικής ανάπτυξης», ανέφερε η τελευταία έκθεση «κατάσταση του κλάδου» της Silicon Valley Bank (SVB) Wine Division.

Αρχικά, τα έσοδα από πωλήσεις σε premium οινοποιεία στη βάση δεδομένων της SVB αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 9,7% τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 και αυτή η δυναμική δεν αναμενόταν να είχε αποδυναμωθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αναφέρει η έκθεση.

Ανέφερε επίσης δεδομένα Sipsource που δείχνουν ότι η ζήτηση για κρασιά άνω των 15 $ ανά μπουκάλι αυξανόταν.

Αντίθετα, η SVB είπε ότι υπάρχει μείωση της ζήτησης για κρασιά κάτω των 15 $. Αυτό αποτελεί την πλειοψηφία της αγοράς και, κατά συνέπεια, η οινοποιία των ΗΠΑ «βίωσε αρνητική αύξηση όγκου» τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.

Η SVB επανέλαβε προηγούμενες παρατηρήσεις σχετικά με τις νεότερες γενιές που δεν πίνουν κρασί όπως η γενιά των «baby boomer» και προειδοποίησε ξανά ότι ήταν μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κόσμος του κρασιού.

«Η θετική αύξηση στις πωλήσεις κρασιών premium αναμένεται να συνεχιστεί το 2023, μετριασμένη από τη σκιά των ανησυχιών για τη ζήτηση λόγω της έλλειψης υιοθέτησης από καταναλωτές κάτω των 60 ετών», δήλωσε ο Rob McMillan, συγγραφέας της έκθεσης και ιδρυτής του Wine Division της SVB.

«Οι ανησυχίες για το αλκοόλ για την υγεία, οι δύσκολες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες και η αυξανόμενη επίδραση της κλιματικής αλλαγής επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών», πρόσθεσε.

Οι παλιότεροι λάτρεις του κρασιού εξακολουθούν να αγοράζουν μπουκάλια, ανέφερε η έκθεση. «Ο πληθυσμός των καταναλωτών κρασιού εξακολουθεί να στρέφεται σε άτομα άνω των 60 ετών και αυτό είναι ένα τμήμα που αυξάνεται», έγραψε ο McMilan.

Άλλες πηγές δεδομένων τόνισαν επίσης τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη για το premium κρασί στις ΗΠΑ.

Τα προκαταρκτικά στοιχεία από την ερευνητική ομάδα ποτών The IWSR έδειξαν ότι τα κρασιά «premium-and-bove» σημείωσαν αύξηση πωλήσεων 6% σε όρους όγκου πέρυσι.

Ωστόσο, η IWSR είπε ότι οι συνολικοί όγκοι μειώθηκαν κατά 2% σε ολόκληρο τον αμπελοοινικό τομέα των ΗΠΑ το 2022, υποδηλώνοντας μια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πτώσης, παρά την αυξανόμενη ζήτηση για αφρώδη κρασιά.

Ο αναλυτής ποτών Jon Moramarco, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Bw166, δήλωσε ότι η ποσότητα του κρασιού που εισέρχεται στα κανάλια διανομής στις ΗΠΑ το 2022 μειώθηκε κατά 3,8%.

Ωστόσο, το απέδωσε σε μεγάλο βαθμό στη μείωση των «αρωματικών ποτών κρασιού», και είπε ότι οι όγκοι των παραδοσιακών ήρεμα κρασιά αυξήθηκαν κατά 0,7% για το έτος. Οι όγκοι των αφρωδών κρασιών αυξήθηκαν κατά 3,5%, και μια καλύτερη χρονιά για τα εστιατόρια και τα μπαρ οδήγησε τις καταναλωτικές δαπάνες για κρασί σε 84 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 4,5%, έγραψε.

 

Ανησυχίες για την ύφεση;

Σε ένα πλαίσιο υψηλότερου κόστους, πληθωρισμού και προειδοποιήσεων για ύφεση, η οικονομία ήταν μια σημαντική ανησυχία που τονίστηκε από τα οινοποιεία σε έρευνα της SVB.

«Ο συνολικός Δείκτης Οινοποιητικού Συναισθήματος έφτασε στο χαμηλό ρεκόρ των μείον 15», ανέφερε.

Ωστόσο, οι ερωτηθέντες οινοποιοί παρέμειναν θετικοί ως προς τη ζήτηση των καταναλωτών. Η έκθεση σημείωσε επίσης ότι «το 40% των ιδιοκτητών απάντησε ότι το 2022 ήταν μια από τις καλύτερες ή η καλύτερη χρονιά τους».

Ο MacMilan έγραψε ότι ένα χαμηλό επίπεδο αποθεμάτων κρασιού, εν μέρει λόγω των μικρών συγκομιδών στην Καλιφόρνια, σημαίνει ότι υπάρχει ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.

Περιγράφοντας αρκετούς ουρανούς ανέμους για το 2023, είπε επίσης ότι ορισμένοι τυπικοί καταναλωτές κρασιού υψηλής ποιότητας πιθανότατα συσσώρευσαν επιπλέον οικονομίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid.

Τέλος, ο Brandy Rand, επικεφαλής στρατηγικής στην IWSR Drinks Market Analysis, δήλωσε πρόσφατα ότι, παρά την οικονομική αβεβαιότητα και τον πληθωρισμό, «μια πρόσφατη έρευνα ευαισθησίας τιμών καταναλωτή της IWSR δείχνει ότι οι Αμερικανοί αισθάνονται σίγουροι για τα οικονομικά τους σε προσωπικό επίπεδο».

 

ΠΗΓΗ: decanter.com

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια πιο νέα φρέσκια πρόταση φέρνει το κτήμα RIRA με το ροζέ Pinot Noir του 2021 το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον στο Peloponnese Wine...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Από τις πλαγιές του Ολύμπου στις βουνοκορφές της Πίνδου και από εκεί στο πλατό του Αμυνταίου και σε όλη τη Μακεδονία, στους παραλίμνιους, παραθαλάσσιους...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Κατά τον 17ο αιώνα, οι Γάλλοι ανακάλυπταν την διαδικασία της δεύτερης απόσταξης στο κονιάκ. Και όχι πολύ αργότερα άρχισαν να ανακαλύπτουν ότι η παραμονή...

REPORTS

Κολλινιάτικο, Μαύρο Καλαβρυτινό, Λαγόρθι και Τινακτορώγος έκαναν το ντεμπούτο τους στο οινικό κοινό της Αθήνας, στο πλαίσιο του Peloponnese Wine Festival που φιλοξένησε την...

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.