Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Το ενδιαφέρον για το κρασί στο διαδίκτυο ολοένα και μεγαλώνει, η πλειοψηφία μεταξύ των νέων

Το γεγονός ότι το 2020 και το πρώτο μισό του 2021 η κατανάλωση κρασιού στην Ιταλία συνέχισε να μεγαλώνει μέσω της διανομής μεγάλης κλίμακας και του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει εξακριβωθεί από αρκετές μελέτες και έρευνες.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Trovaprezzi.it, το 2020 έκλεισε με +33% στην κατηγορία αλκοόλ και +20% στην κατηγορία αφιερωμένη στα κρασιά, σε σύγκριση με το 2019. Από την αρχή της πανδημίας, η υψηλότερη ζήτηση έφτασε τον Απρίλιο του 2020 για τα οινοπνευματώδη και τον Ιούνιο 2020 για τα κρασιά (+70% σε σύγκριση με τον Ιούνιο 2019).

Στοιχεία δείχνουν ότι η πλειοψηφία αυτών που αγοράζουν διαδικτυακά αφορούν άντρες με ποσοστό 64% τους τελευταίους 13 μήνες για τα ποτά και 65.5% για το κρασί. Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι το ενδιαφέρον για κρασιά και ποτά στο διαδίκτυο καλύπτει όλες τις ηλικίες, φυσικά μεταξύ των ενηλίκων. Οι ηλικίες μεταξύ 25 και 44 καλύπτουν το 50% των ανθρώπων που ψάχνουν σχετικά με κρασί και οινοπνευματώδη ποτά.

Οι πιο ενεργές περιοχές στην διαδικτυακή έρευνα τους τελευταίους 13 μήνες ήταν η Λομβαρδία και το Λάτσιο, που μαζί μετρούν πάνω από το 50% αυτής.

 

Πηγή winenews.it

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Μαυροτράγανο και Μαυροδάφνη σε ένα αχαρτογράφητο µέχρι στιγµής terroir γίνονται το προσωπικό στοίχηµα των αδερφών Γκιρλέµη, οι οποίοι µε ορµητήριο το πετρόκτιστο οινοποιείο τους...

REPORTS

Είσοδο στην ζώνη ΠΟΠ της Νάουσας επιχειρεί το δίδυμο Γεροβασιλείου – Τσακτσαρλή που πριν από λίγες ημέρες απέκτησε τον περιποιημένο αμπελώνα με το Ξινόμαυρο...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Ο οινοποιός, που φιλοξενεί στην νέα έκδοση του το Wine Trails αυτό το Σάββατο, κοιτάζει τους πάντες στα μάτια διαθέτοντας αφοπλιστική ειλικρίνεια. Λατρεύει τον...

REPORTS

"Στα πόσα είναι η Μαυροδάφνη;" "Δωστης λίγες ημέρες ακόμη." "Πόσα έδωσε ο Σπύρος το Βοστυλίδι του;" "Τα έχει αφήσει να ζυμώσουν..."

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.