Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα brands οίνου και σαμπάνιας της LVHM αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα για το 2024

Τα brands Moet & Chandon, Chandon, Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon που ανήκουν στην Moet Hennessy Louis Vuitton (LVHM) αναδείχθηκαν τα πολυτιμότερα παγκοσμίως, βάσει της νέας έκθεσης της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance, «Brand Finance Champagne & Wine 10 2024».

Πρωτοπόρος στην κατάταξη παρέμεινε η Moët & Chandon που διατήρησε τα σκήπτρα της και είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 9% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Chandon που υποχώρησε κατά 1%, στα 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η τρίτη και η τέταρτη θέση της λίστας επίσης ανήκουν σε brands της LVMH, και συγκεκριμένα στην Veuve Clicquot, που είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 2% στα 959,2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Dom Perignon επίσης κινήθηκε ανοδικά (+7%), αγγίζοντας τα 799,8 εκατομμύρια δολάρια.

Πτωτική ήταν η πορεία της κινέζικης Changyu , η οποία από δεύτερη πιο πολύτιμη εταιρεία πέρυσι, βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση, μετά από μείωση 33% στην αξία της επωνυμίας της, που βρίσκεται πλέον στα 706,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο διευθυντής της Brand Finance, Henry Farr, σημείωσε ότι η αναβίωση της βιομηχανίας αφρώδους κρασιού μετά από την περίοδο της πανδημίας έδωσε σημαντική ώθηση στην LVMH, δίνοντας εύσημα στον γαλλικό κολοσσό για την στρατηγική τιμολόγησης των προϊόντων του και την διατήρηση του όγκου πωλήσεων του σε υψηλά επίπεδα.

Παράλληλα, ο Farr ανέφερε πως οι παραγωγοί και οι καταναλωτές δείχνουν να αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, γεγονός που μαρτυρά η στροφή του ενδιαφέροντος του 11% των πελατών σε μεθόδους βιωσιμότητας, ενώ τόνισε πως οι εταιρείες που υιοθετούν πρακτικές όπως η μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων, η ανακύκλωση του νερού και η διασφάλιση δίκαιης μεταχείρισης για τους εργαζόμενους τους, γίνονται όλο και πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές.

Η αξία της επωνυμίας, όπως ορίζεται από το Brand Finance, αντιπροσωπεύει το καθαρό οικονομικό όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει η εταιρεία, αν αδειοδοτηθεί στην ανοιχτή αγορά, ενώ η ισχύς της επιχείρησης είναι ένα μέτρο του πόσο αποτελεσματικά εδραιώνεται μια επιχείρηση αντίληψη των καταναλωτών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το πλέον φημισμένο ιταλικό αφρώδες κρασί, prosecco, αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα στην αγορά της Αγγλίας, ελέω απομιμήσεων και «πλαστών» οίνων που πλασάρονται ως το αυθεντικό...

REPORTS

Η κορυφαία επωνυμία του γαλλικού κολοσσού LVMH, Moet Hennessy, προχώρησε στην αγορά ενός μειοψηφικού πακέτου μετοχών της εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παραγωγή μη αλκοολούχων...

REPORTS

Μια μοντέρνα έκδοση της «περιόδου της ποτοαπαγόρευσης» αντιμετωπίζει η βιομηχανία οίνου ΗΠΑ, αν και όχι τόσο αυστηρή όσο αυτή που είχε επικρατήσει από το...

REPORTS

Έπειτα από σχεδόν μια δεκαετία σχεδιασμού και κατασκευής, η δούκισσα του Εδιμβούργου εγκαινίασε και επίσημα το οινοποιείο Domaine Evremond της οικογένειας Taittinger στο Kent...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ώρα που ο τρύγος πλησιάζει στο τέλος του, θα είχε ενδιαφέρον µια ανασκόπηση, όχι µόνο γι’ αυτά που επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες αλλά...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Δελτίο φυτοπροστασίας εξέδωσε το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών και Ποιοτικού Ελέγχου Βόλου με στόχο την ενημέρωση των αμπελουργών της περιοχής και την σύσταση να...

REPORTS

Η κλιματική αλλαγή έχει δείξει τα «δόντια» της σε πολλές παραδοσιακές δυνάμεις του οίνου, όπως την Γαλλία και την Ιταλία, όμως, έχει φέρει στο...

REPORTS

Την άρση των περιορισμών που απέτρεπαν την μεταφορά σταφυλιών μικρών τοπικών οίνων σε άλλη περιοχή εντός της ευρύτερης ΠΓΕ για την παραγωγή διαμερισματικού οίνου,...