Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα 685,99 δις δολάρια τζίρο θα αγγίξει η παγκόσμια αγορά κρασιού το 2028

Στα 685,99 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο προβλέπεται να φτάσει η παγκόσμια αγορά κρασιού σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, σύμφωνα με την οποία η ετήσια ποσοστιαία αύξηση θα αγγίξει το 6,4%. Αυτό συμβαίνει ως απόρροια της αύξησης προτίμησης του κρασιού μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων στις παγκόσμιες αγορές.

Η διαμόρφωση της κατανάλωσης δε θα αλλάξει πολύ όσον αφορά τα ήρεμα κρασιά, λευκά και κόκκινα, με τις εκτιμήσεις να τους αποδίδουν το 84% επί του συνόλου πωλήσεων. Σε αυτό παίζουν ρόλο η διαθεσιμότητα και οι προσιτές τιμές, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στην διεύρυνση του πελατολογίου και στην προσέλκυση νεαρού καταναλωτικού κοινού.

Την πιο συνεπή ετήσια μεταβολή, της τάξης του 6,6%, θα γνωρίσουν σύμφωνα με την έκθεση τα ανθρακούχα κρασιά. Η αύξηση της κατανάλωσης των απεριτίφ και spritz, κουλτούρα προερχόμενη από την Ιταλία, αφομοιωμένη πλέον από την υπόλοιπη Ευρώπη, ευθύνεται κυρίως για την αυξητική μεταβολή της συγκεκριμένης κατηγορίας κρασιού.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην πώληση κρασιού καταλαμβάνει το λιανεμπόριο, που με ποσοστό της τάξης του 89% , παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, για το χρονικό διάστημα 2021 – 2028. Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή της κατανάλωσης, τα πρωτεία παίρνει η Ευρώπη, καταγράφοντας το 46% του παγκόσμιου τζίρου, με χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, ή η Ιταλία να ξεχωρίζουν στη μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση.

Αναντίρρητα, το κρασί σήμερα μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος «προσιτής πολυτέλειας» – η εκλεπτυσμένη γεύση του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή -, αλλά και το διαδικτυακό εμπόριο που έσπασε τους φραγμούς των αποστάσεων, αποτελούν σίγουρα παράγοντες που ευνοούν τη διάδοσή του σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανικού εμπορίου όπου καθημερινά διαθέτουν εκατοντάδες ετικέτες εγχώριων και εισαγόμενων προϊόντων. Επιπλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι χαμηλές τιμές συγκεκριμένων κρασιών, αποτελούν βασική μόχλευση για τη διεύρυνση του καταναλωτικού κοινού.

Παράλληλα, οι οινολογικοί κολοσσοί οφείλουν να προβλέπουν και να εκμεταλλεύονται τις τάσεις στην κατανάλωση, όπως για παράδειγμα τα ροζέ ή τα αφρώδη που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στο κοινό νεαρής ηλικίας.

 

Πηγή winenews.it

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο όγκος των εξαγωγών για το έτος ανήλθε σε 1,2 εκατ. εκατόλιτρα, ενώ η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 384 εκατ. ευρώ (416,1 εκατ....

REPORTS

Την παράλειψη των κρασιών και μπέρμπον από τυχόν ανταποδοτικούς δασμούς προς ΗΠΑ ζήτά η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Οίνων Προέλευσης (EFOW) από την Κομισιόν. Μάλιστα, ο...

REPORTS

Η Marzia Varvaglione ορίστηκε νέα πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εταιρειών Οίνου (CEEV) για την επόμενη τριετία στα πλαίσια της γενικής συνέλευσης της που έλαβε...

REPORTS

Αναβάλλει μέχρι τα μέσα Απριλίου η Ευρωπαϊκή Ένωση την επιβολή των πρώτων αντιμέτρων ενάντια στους δασμούς του Ντόναλντ Τραμπ, επιτρέποντας στο μπλοκ να επανεξετάσει...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Την ιστορική, μακραίωνη διαδρομή της αμπελοκαλλιέργειας στο νησί της Σάμου μα και όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τη μοναδικότητα των κρασιών της, μπορεί κανείς...

REPORTS

Η οινική βιομηχανία αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση όσον αφορά την προσέλκυση καταναλωτών της γενιάς Z, μιας ομάδας που είναι γνωστή για την εκτίμηση του...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η σημαντικότερη οινική έκθεση της Άνοιξης, THESSALONIKI WINE SHOW επιστρέφει για Πέμπτη φορά. Την Κυριακή 30 και τη Δευτέρα 31 Μαρτίο, στο Περίπτερο 6...

REPORTS

Ο όγκος των εξαγωγών για το έτος ανήλθε σε 1,2 εκατ. εκατόλιτρα, ενώ η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 384 εκατ. ευρώ (416,1 εκατ....