Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα 685,99 δις δολάρια τζίρο θα αγγίξει η παγκόσμια αγορά κρασιού το 2028

Στα 685,99 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο προβλέπεται να φτάσει η παγκόσμια αγορά κρασιού σύμφωνα με έκθεση της Grand View Research, σύμφωνα με την οποία η ετήσια ποσοστιαία αύξηση θα αγγίξει το 6,4%. Αυτό συμβαίνει ως απόρροια της αύξησης προτίμησης του κρασιού μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων στις παγκόσμιες αγορές.

Η διαμόρφωση της κατανάλωσης δε θα αλλάξει πολύ όσον αφορά τα ήρεμα κρασιά, λευκά και κόκκινα, με τις εκτιμήσεις να τους αποδίδουν το 84% επί του συνόλου πωλήσεων. Σε αυτό παίζουν ρόλο η διαθεσιμότητα και οι προσιτές τιμές, καθώς αποτελούν βασικό στοιχείο στην διεύρυνση του πελατολογίου και στην προσέλκυση νεαρού καταναλωτικού κοινού.

Την πιο συνεπή ετήσια μεταβολή, της τάξης του 6,6%, θα γνωρίσουν σύμφωνα με την έκθεση τα ανθρακούχα κρασιά. Η αύξηση της κατανάλωσης των απεριτίφ και spritz, κουλτούρα προερχόμενη από την Ιταλία, αφομοιωμένη πλέον από την υπόλοιπη Ευρώπη, ευθύνεται κυρίως για την αυξητική μεταβολή της συγκεκριμένης κατηγορίας κρασιού.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην πώληση κρασιού καταλαμβάνει το λιανεμπόριο, που με ποσοστό της τάξης του 89% , παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις, για το χρονικό διάστημα 2021 – 2028. Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή της κατανάλωσης, τα πρωτεία παίρνει η Ευρώπη, καταγράφοντας το 46% του παγκόσμιου τζίρου, με χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, ή η Ιταλία να ξεχωρίζουν στη μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση.

Αναντίρρητα, το κρασί σήμερα μπορεί να θεωρηθεί ένα είδος «προσιτής πολυτέλειας» – η εκλεπτυσμένη γεύση του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή -, αλλά και το διαδικτυακό εμπόριο που έσπασε τους φραγμούς των αποστάσεων, αποτελούν σίγουρα παράγοντες που ευνοούν τη διάδοσή του σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανικού εμπορίου όπου καθημερινά διαθέτουν εκατοντάδες ετικέτες εγχώριων και εισαγόμενων προϊόντων. Επιπλέον, στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι χαμηλές τιμές συγκεκριμένων κρασιών, αποτελούν βασική μόχλευση για τη διεύρυνση του καταναλωτικού κοινού.

Παράλληλα, οι οινολογικοί κολοσσοί οφείλουν να προβλέπουν και να εκμεταλλεύονται τις τάσεις στην κατανάλωση, όπως για παράδειγμα τα ροζέ ή τα αφρώδη που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στο κοινό νεαρής ηλικίας.

 

Πηγή winenews.it

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Οι δημογραφικές αλλαγές και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες είναι μεταξύ των κύριων παραγόντων που επικαλείται η Société des Alcools du Québec για να δικαιολογήσει...

REPORTS

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της με την επωνυμία «As Ever» καθώς ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας «προσεγμένης» συλλογής κρασιών.

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Μια νέα εξέλιξη στη γεωργική τεχνολογία προέκυψε από την Κίνα, όπου μια εταιρεία παρουσίασε ένα ρομπότ ζιζανιοκτονίας με λέιζερ που έχει σχεδιαστεί για να...

REPORTS

Στην αγορά 838.717 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας Κτήμα Λαζαρίδη προχώρησε η Ολυμπία Συμμετοχών, με το ποσοστό της να διαμορφώνεται πλέον στο 12,70%.

REPORTS

Η αγορά των εκλεκτών οίνων εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, με την παγκόσμια ζήτηση να παραμένει υποτονική και τις τιμές υπό πίεση.