Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα κρασιά Bag-In-Box η τάση που ανέδειξε η πανδημία

Τα κρασιά Bag-In-Box κερδίζουν εκατομμύρια καταναλωτές, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Με τα εννέα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο, η Smurfit Kappa, κατασκευάστρια στα Bag-In-Box είναι ο Ευρωπαίος ηγέτης σε αυτήν την αγορά.

Η Smurfit Kappa πραγματοποίησε μελέτη σε συνεργασία με τη συμβουλευτική εταιρεία, Wine Intelligence, σχετικά με τη ζήτηση των καταναλωτών για κρασιά bib. Μετά την Covid-19, αυτή η αγορά εκρήγνυται.

Μάλιστα, 3,7 εκατομμύρια νέοι καταναλωτές εκτιμώνται ότι ανέρχονται στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους έξι μήνες που στράφηκαν σε οίνους σε Bag-In-Box: αυτός είναι ο κύκλος εργασιών που αποκαλύφθηκε από τη μελέτη που διενήργησε η Smurfit Kappa, ένας από τους βασικούς παραγωγούς συσκευασιών, σε συνεργασία με την εταιρεία Wine Intelligence. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020 μεταξύ 1.049 καταναλωτών στη Γαλλία και 1.020 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέλυσε τη συμπεριφορά των ενηλίκων που πίνουν κόκκινο, λευκό ή ροζέ κρασί τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, καταγράφεται η τάση της αύξησης της κατανάλωσης κρασιού και διασκέδασης στο σπίτι. Η ελευθερία κατανάλωσης, η ευκολία μεταφοράς και η σχέση ποιότητας / τιμής είναι τα κύρια κίνητρα για την αγορά κρασιών σε Bag-in-Box. Σε αυτό προστίθεται η δυνατότητα αποθήκευσης του κρασιού για έως και οκτώ εβδομάδες μετά το άνοιγμα, ενώ ένα μπουκάλι μπορεί να διατηρηθεί μόνο για δύο έως τρεις ημέρες.

+ 27% τους επόμενους μήνες

Αυτή η αγορά έχει σήμερα 12 εκατομμύρια καταναλωτές στη Γαλλία και 4 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Προφίλ; Η έρευνα δείχνει ότι τέσσερις στους δέκα πιθανούς αγοραστές είναι κάτω των 35 ετών και προτιμούν μικρές μορφές τριών λίτρων. Τέλος, η έρευνα εστιάζει στο αναπτυξιακό δυναμικό των κρασιών σε bib με 4,4 εκατομμύρια επιπλέον καταναλωτές να ενδιαφέρονται για αυτό το προϊόν τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για αύξηση 27% στον αριθμό των καταναλωτών.

Πηγή: KΕΟΣΟΕ

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το χιλιανό κρασί κερδίζει έδαφος στην αγορά των ΗΠΑ, δίνοντας υποσχέσεις για το 2025 μετά από μια δύσκολη περίοδο.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Φάρο της οινοποιητικής αναγέννησης της Θράκης αποτελεί το Κτήμα Κικόνες το οποίο με σεβασμό στην ιστορία, δέσμευση στη βιωσιμότητα και πάθος για τη δημιουργία...

REPORTS

Η Οινοποιία Μαλαματίνα, μέλος του Ομίλου Mantis, αναγνωρίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς, προχώρησε σε στήριξη του φιλανθρωπικού σωματείου MDA Hellas, που αφιερώνεται στη...

REPORTS

Ως μέρος της στρατηγικής χαμηλών εκπομπών άνθρακα της αυστραλιανής οινοποιίας, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση διέθεσε σχεδόν 575.000 AUD (340.000 €) για τη μελέτη της σκοπιμότητας...

Διαβάστε επίσης

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Φάρο της οινοποιητικής αναγέννησης της Θράκης αποτελεί το Κτήμα Κικόνες το οποίο με σεβασμό στην ιστορία, δέσμευση στη βιωσιμότητα και πάθος για τη δημιουργία...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ένα υπερδραστήριο τετραήμερο γεμάτο ποιοτικό οίνο ολοκληρώνεται στις 10 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο υπό την ομπρέλα του Οινόραμα - της πιο επιδραστικής έκθεσης που...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Με τις εργασίες του κλαδέματος να βρίσκονται σε εξέλιξη στους κρητικούς αμπελώνες το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών, Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου συνιστά την...

REPORTS

Ο Διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ), Θεόδωρος Γεωργόπουλος είναι επίσημα ο πρώτος Έλληνας που εκλέγεται στην Προεδρία της Νομικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων (DROCON) του...