Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τα κίνητρα αγοράς αλλάζουν και οι Κινέζοι προτιμούν εγχώρια κρασιά

Οι εξαγωγείς που πωλούν κρασιά στην Κίνα μπορεί να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα: οι Κινέζοι καταναλωτές πίνουν όλο και λιγότερο εισαγόμενα κρασιά και πολύ συχνά στρέφονται σε οινοποιήσεις που παράγονται επί τόπου.

Μια σελίδα που γυρίζει; Μέχρι τώρα, η αγορά κρασιού στην Κίνα κυριαρχούταν από εισαγόμενα κρασιά. Αλλά η πρόσφατη σεζόν αγορών της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς δείχνει ότι τα εγχώρια κρασιά αρχίζουν να κυριαρχούν. Πράγματι, υπό την επιρροή του «Guochao», που ευνοεί τις τοπικές μάρκες την κουλτούρα και το design , τα εγχώρια κρασιά παρουσίασαν ταχεία ανάπτυξη στα τέλη του περασμένου έτους. Το Legacy Peak, ένα οικογενειακό οινοποιείο που βρίσκεται στην κύρια οινοπαραγωγική περιοχή της Κίνας, τη Ningxia, ανέφερε ισχυρές πωλήσεις ενόψει της 1ης Φεβρουαρίου, της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς. Το οινοποιείο ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις κρασιού του μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022 εκτινάχθηκαν κατά 118% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ιδιαίτερα εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις των διαδικτυακών πωλήσεων, με αύξηση 838%.

Από την πλευρά του, το Kanaan Winery, ένα ιδιαίτερα σημαντικό κινεζικό οινοποιείο, που βρίσκεται επίσης στην περιοχή Ningxia, γνώρισε μια ταχεία ανάκαμψη στις πωλήσεις αυτή την περίοδο. Η ιδρυτής της, Γουάνγκ Φανγκ, ανέφερε ότι η Kanaan είχε πουλήσει περίπου 20.000 μπουκάλια κρασί ενόψει της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς, αύξηση 40% από τις τελευταίες διακοπές της Πρωτοχρονιάς. Βλέπει ενθαρρυντική ανάπτυξη στο κύκλωμα ηλεκτρονικού εμπορίου με ιδιώτες, καθώς και στις εξαγωγικές αγορές. Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, το Xige Estate, το μεγαλύτερο οινοποιείο στη Ningxia, έχει διαθέσει κρασιά αξίας 200 εκατομμυρίων RMB (28,2 εκατομμύρια ευρώ) το 2021, διπλασιάζοντας τον τζίρο του σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Πέρυσι, το κτήμα κατάφερε να πουλήσει και τα 1,2 εκατομμύρια μπουκάλια από τον πρώτο τρύγο του 2017.

 

Τα κίνητρα αγοράς αλλάζουν

Σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν οι καταναλωτές στράφηκαν σε εισαγόμενα εκλεκτά κρασιά για να τα δωρίσουν ή να τα απολαύσουν οι ίδιοι, διάφοροι παράγοντες συνδυάστηκαν σταδιακά για να αλλάξουν τις αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών. Ομολογουμένως, οι κανονισμοί σχετικά με τις εισαγωγές έχουν γίνει αυστηρότεροι και έχουν εφαρμοστεί αυστηροί τελωνειακοί δασμοί σε κρασιά από ορισμένες χώρες παραγωγής. Όμως, η ανάπτυξη των τοπικών κρασιών τροφοδοτείται από την αλλαγή στα κίνητρα των καταναλωτών, που επιδιώκουν να ευνοήσουν τα ποιοτικά εθνικά προϊόντα, και από τη διεθνή φήμη που αποκτούν τώρα τα κινέζικα κρασιά. Ένα από τα σημαντικά σημεία που πρέπει να τονισθεί είναι ότι οι κινεζικές μάρκες κρασιού είναι όλο και πιο ελκυστικές για τους ντόπιους καταναλωτές. Για τους εξαγωγείς, αυτό σημαίνει ότι, περισσότερο από ποτέ, η προώθηση ξένων ποιοτικών κρασιών θα μπορούσε να είναι δύσκολη.

 

ΠΗΓΗ: ΚΕΟΣΟΕ

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Έντονο άρωμα, πλούσιες τανίνες και «σώμα», φρουτώδης χαρακτήρας, ισορροπία στοιχείων, χρώμα, υφή και υψηλό επίπεδο, είναι τα στοιχεία που αναδεικνύονται, ίσως για πρώτη φορά...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η... "ροζέ" εκδήλωση γευσιγνωσίας «Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza» επιστρέφει στο Ζάππειο Μέγαρο στις 29/05/2022.

REPORTS

Ανοίγει και πάλι τις εμβληματικές του θύρες για το κοινό, το Μουσείο Οίνου του ΕΟΣ Σάμου από τις 20 Μαϊου 2022.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Διεξήχθη η τελετή αποφοίτησης τίτλων και υποτροφιών του WSPC, ύστερα από περίοδο αναμονής 4 ετών.

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.