Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σχέδια για απευθείας γραμμή τρένου από τη Βρετανία στους αμπελώνες του Μπορντό

Μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026 που θα φέρνουν τους επιβάτες στην καρδιά του αμπελώνα του Μπορντό σχεδιάζει η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σιδηροδρομικής σήραγγας της Μάγχης

Την ώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο βλέπει ακόμη έναν γύρο απεργιών στις σιδηροδρομικές γραμμές, μπορεί να υπάρχουν καλά νέα για τους λάτρεις του κρασιού που ταξιδεύουν με τρένο, καθώς η HS1 – η οποία διαχειρίζεται το σκέλος του Ηνωμένου Βασιλείου της σήραγγας της Μάγχης – σχεδιάζει να ανοίξει μια νέα διαδρομή από το Λονδίνο κατευθείαν στο αμπελώνες του Μπορντό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των The Sunday Times, ο διευθύνων σύμβουλος της HSI Dyan Crowther, ελπίζει να ανοίξει μια σειρά νέων δρομολογίων από το 2026, σε μια προσπάθεια να προσφέρει στους ταξιδιώτες εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερης εκπομπής άνθρακα σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων και να ενισχύσει τη χωρητικότητα της γραμμής.

Η Eurostar υπολόγισε ότι το αποτύπωμα άνθρακα των επιβατών της ανέρχεται σε μόλις 8% των αντίστοιχων δρομολογίων μικρών αποστάσεων που ισοδυναμεί με 13 ταξίδια στην υπηρεσία της, επομένως αυτό θα έκανε σημαντική διαφορά όσον αφορά τις εκπομπές.

Υπάρχει ήδη μια υπάρχουσα γραμμή υψηλής ταχύτητας από το Παρίσι στο Μπορντό, η οποία διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο ώρες, ωστόσο αυτή τη στιγμή, οι επιβάτες τρένου από το Λονδίνο πρέπει να διασχίσουν το Παρίσι από τον τερματικό σταθμό Eurostar στο Gare du Nord στον τερματικό σταθμό TGV στο Παρίσι Montparnasse.

Σύμφωνα με την HSI, η απευθείας γραμμή από το Λονδίνο στο Μπορντό θα διαρκούσε περίπου πέντε ώρες (το μέγιστο που οι επιβάτες είναι προφανώς έτοιμοι να ταξιδέψουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostar).

«Πιστεύουμε ότι μια απευθείας σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας θα διευκόλυνε αυτή τη ζήτηση και θα βοηθούσε την αγορά να αναπτυχθεί περαιτέρω», δήλωσαν στο drinkbusiness, αν και σε αυτό το στάδιο του σχεδιασμού, δεν ήταν σε θέση να δώσουν συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία θα εξαρτηθούν από την τελική λεπτομέρειες για την απευθείας διαδρομή και πόσα τρένα λειτουργούσαν σε αυτήν. «Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε αυτά τα σχέδια», είπαν, προσθέτοντας ότι «αν και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του 2026 ήταν «σφιχτό», «δεν θα ήταν αδύνατο», να δημιουργηθεί αυτή η νέα γραμμή του Μπορντό.

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το καθεστώς των Αδειών Φύτευσης (που αντικατέστησε το καθεστώς των Δικαιωμάτων Φύτευσης σύμφωνα με το οποίο το Δικαίωμα φύτευσης μπορούσε να γίνει αυτοτελώς αντικείμενο...

REPORTS

To Cellier Wine Fair, η πιο premium έκθεση οίνου και αποσταγμάτων, που διοργανώθηκε για 16η χρονιά από τις κάβες Cellier και από τη GENKA1877,...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Μια περιήγηση σε ολόκληρη την Ελλάδα μέσα από τα μοναδικά κρασιά των οινοποιών του Συνδέσμου Μικρών Οινοποιών Ελλάδος (ΣΜΟΕ) στις 11 και 12 Φεβρουαρίου...

REPORTS

Ένα νέο έργο στοχεύει να αξιολογήσει την ικανότητα των ρομπότ στον αμπελώνα να αντικαταστήσουν για τις διαδικασίες κλαδέματος και συγκομιδής σταφυλιών, που παραδοσιακά ήταν...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ώρα που ο τρύγος πλησιάζει στο τέλος του, θα είχε ενδιαφέρον µια ανασκόπηση, όχι µόνο γι’ αυτά που επέτρεψαν οι καιρικές συνθήκες αλλά...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Δελτίο φυτοπροστασίας εξέδωσε το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών και Ποιοτικού Ελέγχου Βόλου με στόχο την ενημέρωση των αμπελουργών της περιοχής και την σύσταση να...

REPORTS

Η κλιματική αλλαγή έχει δείξει τα «δόντια» της σε πολλές παραδοσιακές δυνάμεις του οίνου, όπως την Γαλλία και την Ιταλία, όμως, έχει φέρει στο...

REPORTS

Την άρση των περιορισμών που απέτρεπαν την μεταφορά σταφυλιών μικρών τοπικών οίνων σε άλλη περιοχή εντός της ευρύτερης ΠΓΕ για την παραγωγή διαμερισματικού οίνου,...