Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Σερβιτόροι ντυμένοι στα ροζ συμβάλλουν για την προώθηση της Προβηγκίας

Τρεις σερβιτόροι πόζαραν για τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τα κρασιά ονομασίας προέλευσης της Προβηγκίας σε ροζ αποχρώσεις.

Επιμέλεια: Ζήσης Πανάγος

Όλοι ήταν ντυμένοι στα ροζ, το κορυφαίο χρώμα της οινοπαραγωγικής περιοχής και πηγή οινικής επιτυχίας στη Γαλλία και στο εξωτερικό. Η επιτυχία των κρασιών τροφοδότησε την αναβάθμιση της περιοχής, με τις τιμές για τα ροζέ Προβηγκίας να έχουν σχεδόν διπλασιαστεί μέσα σε διάστημα δέκα χρόνων στα γαλλικά σούπερ μάρκετ, καθώς έκαναν και μια στροφή προς τις εξαγωγικές αγορές, οι οποίες απορροφούν πλέον περισσότερο από το 40% των όγκων μάρκετινγκ της περιοχής.

Έτσι, η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει σχεδιάστηκε για να φέρει αυτές τις αλλαγές. «Στόχος είναι να αντικατοπτρίζει την ισχυρή premiumation των ροζέ μας τα τελευταία χρόνια», τόνισε η Carole Guinchard, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας στο Provence Wine Marketing Board (CIVP), η οποία παρουσίασε την κύρια ώθηση της εκστρατείας στις 25 Ιανουαρίου στη Μασσαλία της Νότιας Γαλλίας, μαζί με τον Éric Pastorino, τον πρόεδρό της και τον σκηνοθέτη Brice Eymard.

Τέλος, η καμπάνια στοχεύει επίσης να διαφοροποιήσει τα ροζέ της Προβηγκίας από τα ροζέ κρασιά από άλλες περιοχές που έχουν αγκαλιάσει την ίδια χρωματική τάση και έχουν προσπαθήσει να οδηγήσουν στην κορυφή του κύματος της Προβηγκίας, σε διάφορους βαθμούς επιτυχίας.

 

ΠΗΓΗ: vitisphere.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

H Hellenic Wine των αδελφών Τσανγκ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Συνεταιριστικών μοσχάτων κρασιών στην Κορέα, παρουσίσε στη Διεθνή Έκθεση Οίνων και Αλκοολούχων Ποτών της Σεούλ...

REPORTS

Ο εισαγωγέας και διανομέας εκλεκτών κρασιών ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι υπέγραψε μια σημαντική επενδυτική συμφωνία με την κυβέρνηση της Σαγκάης.

REPORTS

Έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού, ξηρασία και απουσία ελεγκτικών μηχανισμών είναι τα τρία μεγάλα ζητήματα στην προσπάθεια για αγροτική ανάπτυξη στη Σαντορίνη, σύμφωνα με τον βουλευτή...

REPORTS

Η Familia Torres, το καταλανικό οινοποιείο που είναι γνωστό για την αναβίωση γηγενών ποικιλιών σταφυλιών, διόρισε νέο γενικό διευθυντή τον Fabrice Ducceschi, ο οποίος...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ., webinar της Επιχειρησιακής Ομάδας E.O.ΟΙΝΟΣ, με τίτλο: «Μέθοδος Παραγωγής Μη Οινοπνευματικής...

REPORTS

Η Ελλάδα υποδέχεται και φέτος υψηλόβαθμα στελέχη του LCBO (Liquor Control Board of Ontario), του μεγαλύτερου εισαγωγικού οργανισμού ποτών παγκοσμίως και μονοπωλίου της επαρχίας...

REPORTS

Οι δρόμοι του ελληνικού κρασιού σίγουρα περνούν από την Αττική και το ιστορικό αμπελοτόπι της στην Αττική και κάνουν στάση στην μητροπολιτική Αθήνα σε...

REPORTS

Με απόφαση του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Τροφίμων του ΥΠΑΑΤ, τροποποιείται για 2η φορά το Παράρτημα Ι της αριθμ. 100822/14-4-2025 απόφασης του Γενικού Διευθυντή...