Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώση μετοχών της Naked Wines λόγω επιστροφής αγοραστών σε παραδοσιακά κανάλια

Οι μετοχές του διαδικτυακού λιανοπωλητή κρασιού Naked Wines σημείωσαν πτώση κατά ένα πέμπτο, καθώς προκλήθηκαν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, επιρεάζοντας την ανάπτυξη νέων πελατών.

του Ζήση Πανάγου

Η εταιρεία αναμένεται να αναφέρει πωλήσεις 340-355 εκατομμυρίων λιρών για το τρέχον πλήρες έτος, σε σύγκριση με προηγούμενες προσδοκίες της που ανέρχονταν στις 370 εκατομμύρια λίρες.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 20,7% στις 535 π.μ. μετά τις πρώτες συναλλαγές.

Η Naked υπέστη χαμηλότερα επίπεδα διαθεσιμότητας και παράδοσης από ό,τι ήλπιζε, αυξάνοντας τα επίπεδα αποθεμάτων για να μειώσει την πίεση στα εισαγόμενα κρασιά και να μετριάσει τις επιπτώσεις της κρίσης των μεταφορών.

Σύμφωνα με την The Independent, η εταιρεία είπε στους μετόχους: «Παρά την επιχειρησιακή δράση για τον μετριασμό των επιπτώσεων, τα μέτρα διαθεσιμότητας και παράδοσης κρασιού ήταν κάτω από τους στόχους μας για σημαντικά τμήματα της περιόδου, επηρεάζοντας την εμπειρία των πελατών και την ανάπτυξη νέων πελατών».

Παρά αυτές τις προκλήσεις, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 1% στις πωλήσεις στα 159,3 εκατομμύρια λίρες για το εξάμηνο έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Ο Nick Devlin, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, είπε ότι η επιχείρηση είναι πλέον «καλά εφοδιασμένη και προετοιμασμένη για αυτό που αναμένουμε να είναι μια περίοδος ρεκόρ διακοπών», ανέφερε η Independent.

Πρόσθεσε επίσης: «Είμαι ενθουσιασμένος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει μέχρι στιγμής φέτος στην περαιτέρω ενίσχυση της σειράς οινοποιών μας και της πρότασης των πελατών μας.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στο να προσφέρουμε μια απίστευτη εμπειρία για τα μέλη μας και στη συνέχιση των επενδύσεων για την ανάπτυξη Naked Wines και τη σύνδεση περισσότερων καταναλωτών κρασιού με τους καλύτερους ανεξάρτητους οινοποιούς του κόσμου».

Ο αριθμός των νέων μελών έχει αυξηθεί κατά 25% από πέρυσι σε 947.000 σε όλο τον κόσμο, «αντανακλώντας τη διαρκή επιθυμία των καταναλωτών για μια εναλλακτική στην παραδοσιακή διανομή κρασιού», πρόσθεσε ο Devlin.

Οι Βρετανοί έπιναν περισσότερο κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, αλλά λιγότερη μπύρα κατά τη διάρκεια των lockdown του 2020, αποκάλυψαν νέα στοιχεία της British Beer & Pub Association (BBPA). Συνήθως, 7 στα 10 αλκοολούχα ποτά που σερβίρονται σε μια παμπ είναι μπύρα, αλλά με το on-trade κλειστό για το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους, οι καταναλωτές στράφηκαν στις εναλλακτικές λύσεις.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Σύνδεσμος Οινοποιών Κεφαλονιάς προσκαλεί για τέταρτη συνεχή χρονιά το οινόφιλο κοινό που βρίσκεται στο νησί να δοκιμάσει τα ροζέ των οινοποιών μελών του...

REPORTS

Ο συνδυασμός ενός καλού κρασιού με το κατάλληλο τυρί είναι μια συνήθεια που δεν γνωρίζει σύνορα, και για αυτό έχει την τιμητική της, με...

REPORTS

Στο εμβληματικό ξενοδοχείο KING GEORGE, στην καρδιά της Αθήνας αλλά και του διεθνούς jet-set, το Samos Nectar του ΕΟΣ Σάμου έχει βρει την δική...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Κυριακή 28 Ιουλίου στις 11:00πμ θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση στο μικρό– Οινοποιείο Ακριώτου, στις Πλαταιές Βοιωτίας, με θέμα "Ο οίνος στην αρχαιότητα και σήμερα".

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πέφτει και τυπικά η αυλαία για την οινοποιία «Τσάνταλης». Έπειτα από έναν ανεπιτυχή αγώνα δρόμου για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή που κράτησε, τουλάχιστον, μια...

REPORTS

Δύο μετάλλια απέσπασε το οινοποιείο Ντουράκη στα βραβεία Decanter World Wine Awards 2024. Συγκεκριμένα το κρασί της «Λύχνος Βιδιανό» βραβεύτηκε με ασημένιο μετάλλιο, ενώ...

REPORTS

Από το μεγαλύτερο έως το μικρότερο, κανένας περιέκτης δεν γλιτώνει από τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων κρασιού στα σούπερ μάρκετ.

REPORTS

Αντιμέτωπη με νέους κινδύνους κατά την διάρκεια της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου στην Ε.Ε βρίσκεται η ευρωπαϊκή οινοποιεία, που προειδοποιεί για «τρέλα των υγειινιστών που...