Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώση μετοχών της Naked Wines λόγω επιστροφής αγοραστών σε παραδοσιακά κανάλια

Οι μετοχές του διαδικτυακού λιανοπωλητή κρασιού Naked Wines σημείωσαν πτώση κατά ένα πέμπτο, καθώς προκλήθηκαν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, επιρεάζοντας την ανάπτυξη νέων πελατών.

του Ζήση Πανάγου

Η εταιρεία αναμένεται να αναφέρει πωλήσεις 340-355 εκατομμυρίων λιρών για το τρέχον πλήρες έτος, σε σύγκριση με προηγούμενες προσδοκίες της που ανέρχονταν στις 370 εκατομμύρια λίρες.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 20,7% στις 535 π.μ. μετά τις πρώτες συναλλαγές.

Η Naked υπέστη χαμηλότερα επίπεδα διαθεσιμότητας και παράδοσης από ό,τι ήλπιζε, αυξάνοντας τα επίπεδα αποθεμάτων για να μειώσει την πίεση στα εισαγόμενα κρασιά και να μετριάσει τις επιπτώσεις της κρίσης των μεταφορών.

Σύμφωνα με την The Independent, η εταιρεία είπε στους μετόχους: «Παρά την επιχειρησιακή δράση για τον μετριασμό των επιπτώσεων, τα μέτρα διαθεσιμότητας και παράδοσης κρασιού ήταν κάτω από τους στόχους μας για σημαντικά τμήματα της περιόδου, επηρεάζοντας την εμπειρία των πελατών και την ανάπτυξη νέων πελατών».

Παρά αυτές τις προκλήσεις, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 1% στις πωλήσεις στα 159,3 εκατομμύρια λίρες για το εξάμηνο έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Ο Nick Devlin, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, είπε ότι η επιχείρηση είναι πλέον «καλά εφοδιασμένη και προετοιμασμένη για αυτό που αναμένουμε να είναι μια περίοδος ρεκόρ διακοπών», ανέφερε η Independent.

Πρόσθεσε επίσης: «Είμαι ενθουσιασμένος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει μέχρι στιγμής φέτος στην περαιτέρω ενίσχυση της σειράς οινοποιών μας και της πρότασης των πελατών μας.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στο να προσφέρουμε μια απίστευτη εμπειρία για τα μέλη μας και στη συνέχιση των επενδύσεων για την ανάπτυξη Naked Wines και τη σύνδεση περισσότερων καταναλωτών κρασιού με τους καλύτερους ανεξάρτητους οινοποιούς του κόσμου».

Ο αριθμός των νέων μελών έχει αυξηθεί κατά 25% από πέρυσι σε 947.000 σε όλο τον κόσμο, «αντανακλώντας τη διαρκή επιθυμία των καταναλωτών για μια εναλλακτική στην παραδοσιακή διανομή κρασιού», πρόσθεσε ο Devlin.

Οι Βρετανοί έπιναν περισσότερο κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, αλλά λιγότερη μπύρα κατά τη διάρκεια των lockdown του 2020, αποκάλυψαν νέα στοιχεία της British Beer & Pub Association (BBPA). Συνήθως, 7 στα 10 αλκοολούχα ποτά που σερβίρονται σε μια παμπ είναι μπύρα, αλλά με το on-trade κλειστό για το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους, οι καταναλωτές στράφηκαν στις εναλλακτικές λύσεις.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η οινοποιία Ψαρούλη στη Βασιλάδα Μεσσηνίας δημιούργησε μια σειρά από εκδηλώσεις ‘’Open doors’’ , όπου οι επισκέπτες θα ζήσουν μοναδικές εμπειρίες γευσιγνωσίας και ψυχαγωγίας....

REPORTS

Aγιωργίτικο 80%, Syrah 10% και Mοσχοφίλερο 10% συνθέτουν το ροζέ ηµίγλυκο αφρώδες «Τρεις Μάγισσες» του Κτήµατος Μπαραφάκα.

REPORTS

Το Κτήμα Παυλίδη με υπερηφάνεια ανακοινώνει τις πρόσφατες διακρίσεις και την αναγνώριση που έλαβε σε σημαντικές εκθέσεις και διεθνείς διαγωνισμούς οίνου το πρώτο εξάμηνο...

REPORTS

Το Κτήμα ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ έγινε το πρώτο ελληνικό οινοποιείο που εντάχθηκε από τα τέλη Απριλίου 2024 στο “INTERNATIONAL WINERIES FOR CLIMATE ACTION” (IWCA), την διεθνώς...

Διαβάστε επίσης

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Θεωρώ ότι ο παραγωγός έχει ευθύνη ακόµη και στο θέµα της διακίνησης του οίνου» θα πει αποφασιστικά ο Χρήστος Πανέρας, για να συµπληρώσει «δεν...

REPORTS

Η ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» γυρίζει σελίδα και συνεχίζει, την ομολογουμένως λαμπρή πορεία της, με νέο Διοικητικό Συμβούλιο και στο τιμόνι την οινολόγο Ελένη...

REPORTS

Η καλλιεργητική περίοδος του 2024 ξεκίνησε πολύ νωρίς εξαιτίας του πολύ ζεστού χειµώνα και των ήπιων θερµοκρασιών στην αρχή της άνοιξης.

REPORTS

Nα προχωρήσει άμεσα η αναγνώριση της ελληνικής επικράτειας ως ενιαίο αμπελουργικό διαμέρισμα, προκειμένου να διευκολυνθεί η ανανέωση και προσαρμογή του οινικού δυναμικού της Χώρας,...