Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώση μετοχών της Naked Wines λόγω επιστροφής αγοραστών σε παραδοσιακά κανάλια

Οι μετοχές του διαδικτυακού λιανοπωλητή κρασιού Naked Wines σημείωσαν πτώση κατά ένα πέμπτο, καθώς προκλήθηκαν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, επιρεάζοντας την ανάπτυξη νέων πελατών.

του Ζήση Πανάγου

Η εταιρεία αναμένεται να αναφέρει πωλήσεις 340-355 εκατομμυρίων λιρών για το τρέχον πλήρες έτος, σε σύγκριση με προηγούμενες προσδοκίες της που ανέρχονταν στις 370 εκατομμύρια λίρες.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχώρησαν κατά 20,7% στις 535 π.μ. μετά τις πρώτες συναλλαγές.

Η Naked υπέστη χαμηλότερα επίπεδα διαθεσιμότητας και παράδοσης από ό,τι ήλπιζε, αυξάνοντας τα επίπεδα αποθεμάτων για να μειώσει την πίεση στα εισαγόμενα κρασιά και να μετριάσει τις επιπτώσεις της κρίσης των μεταφορών.

Σύμφωνα με την The Independent, η εταιρεία είπε στους μετόχους: «Παρά την επιχειρησιακή δράση για τον μετριασμό των επιπτώσεων, τα μέτρα διαθεσιμότητας και παράδοσης κρασιού ήταν κάτω από τους στόχους μας για σημαντικά τμήματα της περιόδου, επηρεάζοντας την εμπειρία των πελατών και την ανάπτυξη νέων πελατών».

Παρά αυτές τις προκλήσεις, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 1% στις πωλήσεις στα 159,3 εκατομμύρια λίρες για το εξάμηνο έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Ο Nick Devlin, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, είπε ότι η επιχείρηση είναι πλέον «καλά εφοδιασμένη και προετοιμασμένη για αυτό που αναμένουμε να είναι μια περίοδος ρεκόρ διακοπών», ανέφερε η Independent.

Πρόσθεσε επίσης: «Είμαι ενθουσιασμένος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει μέχρι στιγμής φέτος στην περαιτέρω ενίσχυση της σειράς οινοποιών μας και της πρότασης των πελατών μας.

«Είμαστε επικεντρωμένοι στο να προσφέρουμε μια απίστευτη εμπειρία για τα μέλη μας και στη συνέχιση των επενδύσεων για την ανάπτυξη Naked Wines και τη σύνδεση περισσότερων καταναλωτών κρασιού με τους καλύτερους ανεξάρτητους οινοποιούς του κόσμου».

Ο αριθμός των νέων μελών έχει αυξηθεί κατά 25% από πέρυσι σε 947.000 σε όλο τον κόσμο, «αντανακλώντας τη διαρκή επιθυμία των καταναλωτών για μια εναλλακτική στην παραδοσιακή διανομή κρασιού», πρόσθεσε ο Devlin.

Οι Βρετανοί έπιναν περισσότερο κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, αλλά λιγότερη μπύρα κατά τη διάρκεια των lockdown του 2020, αποκάλυψαν νέα στοιχεία της British Beer & Pub Association (BBPA). Συνήθως, 7 στα 10 αλκοολούχα ποτά που σερβίρονται σε μια παμπ είναι μπύρα, αλλά με το on-trade κλειστό για το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους, οι καταναλωτές στράφηκαν στις εναλλακτικές λύσεις.

 

Πηγή: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η ομάδα πίσω από την ProWine Hong Kong βρίσκεται σε πλήρη προετοιμασία για τη φετινή έκθεση, η οποία θα πραγματοποιηθεί 14-16 Μαΐου 2025.

REPORTS

Η παγκόσμια οινοπαραγωγή αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις λόγω της κλιματικής αλλαγής και της αύξησης των ασθενειών στους αμπελώνες. Οι επιπτώσεις είναι ήδη εμφανείς σε παραδοσιακές...

REPORTS

Η Freisa, μια ερυθρή ποικιλία με τολμηρό χαρακτήρα από την περιοχή του Πεδεμόντιου, βγαίνει σιγά σιγά από τη σκιά του Nebbiolo, όπου βρίσκεται τα...

REPORTS

Μια έκθεση που κυκλοφόρησε στις 17 Απριλίου από τη Rabobank, με συγγραφέα τον αναλυτή Bourcard Nesin, εξετάζει τη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ μεταξύ της...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πέρυσι, οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξήγαγαν αλκοολούχα ποτά αξίας 29,8 δισεκατομμυρίων ευρώ σε χώρες εκτός ΕΕ, με το κρασί να αποτελεί τη μερίδα...

REPORTS

Ανοικτή πρόσκληση σε εστιατόρια της Κρήτης για συνεργασία στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Ανοικτές Πόρτες” στα Οινοποιεία της Κρήτης, 18 & 19 Μαΐου 2024.

REPORTS

Οι κινεζικές επενδύσεις σε αμπελώνες του Μπορντό έχουν αντιστραφεί απότομα, με πολλά κτήματα να είναι πλέον προς πώληση, καθώς η ζήτηση για γαλλικό κρασί...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τον νέο κύκλο ζωής του αμπελιού γιορτάζουν 32 κορυφαία οινοποιεία της Βορείου Ελλάδας το σαββατοκύριακο 17 και 18 Μαΐου με την επιστροφή της ανοιξιάτικης...