Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πτώσεις των πωλήσεων στην Naked Wines και προσπάθειες ανάκαμψης

Η Naked Wines αποκάλυψε ότι οι ετήσιες πωλήσεις της αυξήθηκαν μόλις κατά 3% πέρυσι και ότι οι πωλήσεις θα μπορούσαν να μειωθούν κατά 4% από εδώ και πέρα, λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας και του ταλαιπωρημένου τμήματοςτης εταιρείας.

Τον Νοέμβριο, ο πωλητής κρασιού κατηγόρησε τις ελλείψεις και την έλλειψη προσφοράς για χαμηλότερα από τα αναμενόμενα στοιχεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Nick Devlin δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα «επιδιώξει την ανάπτυξη με οποιοδήποτε κόστος» και αντ ‘αυτού θα επιδιώξει να πραγματοποιήσει συναλλαγές σε ή γύρω από ένα νεκρό επίπεδο αυτό το οικονομικό έτος.

Μετά την ανακοίνωση, οι μετοχές της Naked Wines υποχώρησαν 43,6 τοις εκατό στις 162,1 μονάδες την Πέμπτη, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι κατάφερε να επιστρέψει σε κέρδη 2,9 εκατομμυρίων λιρών προ φόρων.

Ο Devlin είπε ότι η επιχείρηση είχε αποφύγει μια ζημία μειώνοντας τον διαφημιστικό προϋπολογισμό της κατά 7,1 εκατομμύρια £. Ωστόσο, η Naked ανακοίνωσε επίσης την πρώτη της τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια την περασμένη εβδομάδα, η οποία αντιπροσωπεύει μια σημαντική δαπάνη από την εταιρεία.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης ολοκληρωμένης δημιουργικής εκστρατείας για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για αυτό που η Naked αποκαλεί «αποστολή της να απελευθερώσει τους οινοποιούς ώστε να μπορούν να κάνουν τα καλύτερα κρασιά τους, χωρίς υλικοτεχνικούς και οικονομικούς περιορισμούς».

Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης τοποθετήσεις σε μια σειρά από κορυφαίες πλατφόρμες περιεχομένου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μιλώντας για τη διαφημιστική καμπάνια, ο διευθύνων σύμβουλος της Naked Wine, Τζέιμς Κρόφορντ, είπε ότι είναι «πολύ περήφανος που είναι σε θέση να κάνει αυτού του είδους την επένδυση στην επωνυμία μας».

Η εταιρεία φημολογείται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση πελατών το επόμενο έτος για να αποκομίσει πίσω τους καταναλωτές που επέστρεψαν στο ποτό στα μπαρ μετά την άρση των lockdown, αλλά θα έρθει πολύ αργά;

 

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Το τεράστιο δυναμικό κάποιων ποικιλιών φέρνει στο ποτήρι μας η συστηματική δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στο νησί της Κεφαλονιάς, με τους...

REPORTS

Κλωνική επιλογή και διάσωση των ελληνικών ποικιλιών ίσον «HELLENiFERA» που φαίνεται να διαµορφώνει το µέλλον της αµπελουργίας στην Ελλάδα. Πρόκειται ένα εταιρικό σχήµα που...

REPORTS

Το οινοποιείο Afianes στην Ικαρία με παραδοσιακές μεθόδους αλλά και καινοτόμες ιδέες, σημαδεύει το παγκόσμιο οινόφιλο κοινό

REPORTS

Η κίνηση προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους καλλιέργειας είναι σχεδόν καθολική στη χώρα του κρασιού.

Copyright © 2020 | Η Υπηρεσία Winetrails.gr είναι Ιδιοκτησία της Εταιρίας Green Box A.E.