Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πρώτο κριτήριο η τιμή, μετά η δημοφιλία μιας ποικιλίας για τους Αμερικανούς οινόφιλους

Όταν επιλέγουν κρασί, οι Αμερικανοί καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη την τιμή πάνω από όλους τους άλλους παράγοντες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της YouGov.

Σύμφωνα με μια σημαντική έκθεση περισσότερων από 1.000 αμερικανών οινόφιλων με τίτλο: «Η γνώμη των Αμερικάνων για το κρασί» (American Opinions on Wine), η αγαπημένη ποικιλία σταφυλιού του έθνους είναι το Cabernet Sauvignon. Ωστόσο, για τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, το μπουκάλι που επιλέγουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τιμή.

Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι το 45% των καταναλωτών στις ΗΠΑ πληρώνουν κατά μέσο όρο 11-20 δολάρια ΗΠΑ για ένα μπουκάλι κρασί. Μόνο το 13% των καταναλωτών στις ΗΠΑ αγοράζει κρασί με τιμή μικρότερη από 10 δολάρια και μόνο το 6% πληρώνει περισσότερα από 50 δολάρια.

Από τους συμμετέχοντες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 49% δήλωσε ότι η τιμή ενός κρασιού ήταν «πολύ σημαντική» για αυτούς, ξεπερνώντας κατά πολύ το ποσοστό των καταναλωτών των ΗΠΑ που έδωσαν προτεραιότητα σε παράγοντες όπως η περιεκτικότητα σε αλκοόλ (18%), η περιοχή (17%) ή ο τρύγος (15 %).

Παρά το γεγονός ότι η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν ποιο μπουκάλι κρασί να αγοράσουν, μόνο το 6% ήταν σίγουρο ότι θα μπορούσαν σίγουρα να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ ενός μπουκαλιού 10 δολαρίων και ενός μπουκαλιού 100 δολαρίων. Το 26% ισχυρίστηκε ότι μπορούσε «μάλλον» να βρει τη διαφορά, ενώ το 35% παραδέχτηκε ότι «μάλλον δεν μπορούσε» να διακρίνει μεταξύ των δύο.

Η δημοφιλία μιας ποικιλίας

Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν περαιτέρω ότι το Cabernet Sauvignon είναι η πιο δημοφιλής ποικιλία σταφυλιού μεταξύ των καταναλωτών των ΗΠΑ, με το 22% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι «το αγαπούν», ακολουθούμενο από το Pinot Noir (20%) και το Chardonnay (19%).

Η δημοτικότητα του Malbec και του Syrah είναι σημαντικά μικρότερη, με μόνο το 11% και το 10% των Αμερικανών που πίνουν κρασί να «αγαπούν» αυτές τις δύο κόκκινες ποικιλίες. Οι ποικιλίες Pinot Grigio, Sauvignon Blanc και Riesling κατείχαν κοινή θέση στις καρδιές των καταναλωτών με το 16% να εκφράζει την προτίμησή του σε αυτές.

Ο σχεδιασμός του μπουκαλιού και της ετικέτας ήταν το λιγότερο σημαντικό στοιχείο για την επιλογή ενός μπουκαλιού κρασιού, με ένα σημαντικό 23% να λέει ότι «δεν ήταν καθόλου σημαντικό».

Πηγή: thedrinkbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η άνοδος των ελληνικών κρασιών είναι αδιαμφισβήτητη, με την παράδοση και την τάση να αναδεικνύονται με τον καλύτερο τρόπο στα Decanter World Wine Awards...

REPORTS

Η Επιτροπή θα παρατείνει κατά ένα έτος την ισχύ των αδειών φύτευσης και αναφύτευσης αμπέλου που λήγουν το 2024 σε περιοχές που πλήττονται από...

REPORTS

Οι παραγωγοί σαμπάνιας στη Γαλλία προτείνουν να μειωθεί ο αριθμός των σταφυλιών που θα τρυγηθούν φέτος, αφού οι πωλήσεις του κρασιού μειώθηκαν περισσότερο από...

REPORTS

Μια αξιοσημείωτη καθοδική τάση καταγράφεται το πρώτο τρίμηνο στις εισαγωγές κρασιών στην Γερμανία με τα στοιχεία από τις τελωνειακές αρχές της χώρας να δείχνουν...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πέφτει και τυπικά η αυλαία για την οινοποιία «Τσάνταλης». Έπειτα από έναν ανεπιτυχή αγώνα δρόμου για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή που κράτησε, τουλάχιστον, μια...

REPORTS

Δύο μετάλλια απέσπασε το οινοποιείο Ντουράκη στα βραβεία Decanter World Wine Awards 2024. Συγκεκριμένα το κρασί της «Λύχνος Βιδιανό» βραβεύτηκε με ασημένιο μετάλλιο, ενώ...

REPORTS

Από το μεγαλύτερο έως το μικρότερο, κανένας περιέκτης δεν γλιτώνει από τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων κρασιού στα σούπερ μάρκετ.

REPORTS

Αντιμέτωπη με νέους κινδύνους κατά την διάρκεια της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου στην Ε.Ε βρίσκεται η ευρωπαϊκή οινοποιεία, που προειδοποιεί για «τρέλα των υγειινιστών που...