Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο κορυφαίος έμπορος κρασιού Grands Chais de France, επιστρέφει στη μαζική διανομή

Μετατρέποντας ένα Bag In Box σε ένα μανιφέστο για δίκαιη αμοιβή για τους αμπελουργούς, ο Όμιλος Grands Chais de France, υιοθετεί μια θέση τόσο ισχυρή όσο και πρωτοφανή με επανατοποθέτηση των τιμών του τμήματος κρασιών στη μαζική διανομή.

Με τη γκάμα κρασιών  “ Soutenons Nos Vignerons ” που διατίθεται σε πέντε Ονομασίες Προέλευσης ερυθρών  κρασιών (Bergerac, Bordeaux, Buzet, Corbières και Côtes-du-Rhône), ο αλσατικός όμιλος Grands Chais de France (GCF, ο κορυφαίος έμπορος κρασιού στην Ευρώπη) επανατοποθετεί τα κρασιά του στη μαζική διανομή (GD). “Αυτό το κρασί εγγυάται δίκαιη αμοιβή στους αμπελουργούς μας” αναφέρει η συσκευασία του BIB 3 λίτρων που αναγράφει και τη συνιστώμενη τιμή  στη συσκευασία: 11,95 €, εκ των οποίων το 48% προορίζεται για τους αμπελοκαλλιεργητές (“χωρίς φόρους και δασμούς 21%. Μικτό περιθώριο “. Η αναγωγή της τιμής ξεπερνά περίπου τα 150 €/hl, τιμή πολύ πάνω από τις μέσες τιμές .

«Πριν από το να είμαστε έμποροι, είμαστε αμπελουργοί, επομένως είμαστε πολύ ευαίσθητοι στις δυσκολίες του αμπελώνα» εξηγεί η Anne-Laure Helfrich, διευθύντρια μάρκετινγκ της GCF, η οποία υπερασπίζεται την «πραγματική επιθυμία να επιβιώσει και να αναπτυχθεί  η αμπελοκαλλιέργεια» σε «ονομασίες που μερικές φορές αποφεύγονται λόγω υποκατανάλωσης» δουλεύοντας σε «ένα προφίλ που είναι τόσο γνώριμο για τον καταναλωτή». Η μάρκα «Soutenons nos vignerons», η οποία θα  διανέμεται πρώτα από τα καταστήματα Leclerc από  τον ερχόμενο  Απρίλιο, θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, επισημαίνει η Anne-Laure Helfrich, τονίζοντας ότι τελικά εναπόκειται στους πελάτες να αποφασίσουν. «Ο καταναλωτής θα πάρει την τελική απόφαση αγοράς . Εάν αυτό λειτουργήσει, μπορούμε να σκεφτούμε και άλλα προϊόντα. Αλλά δεν πρέπει να βιάσουμε τα πράγματα. Η ιδέα πρέπει  πρώτα απ’ όλα να διαδοθεί, ώστε να υπάρχει επαρκής όγκος που επιτρέπει μια ορισμένη ροή προς τα συνεργαζόμενα οινοποιεία. «Εάν η Leclerc δεν δεσμευτεί για όγκο πωλήσεων, η μάρκα σχεδιάζει να επικοινωνήσει με φυλλάδια  και στα καταστήματά της.

Τιμή τόσο χαμηλή

Αν και το ζήτημα της αγοραστικής δύναμης μπορεί να επιβραδύνει την προθυμία των πελατών να πληρώσουν, η Anne-Laure Helfrich υποστηρίζει ένα «ισχυρό μήνυμα: θέλω να πω στους καταναλωτές ότι πρέπει να συνηθίσουν ξανά στην ρεαλιστική τιμή των πραγμάτων. Στα οινικά τμήματα υπήρχαν προϊόντα που προσφέρονταν σε τόσο χαμηλές τιμές από κάποιους συναδέλφους και σήμερα δεν υπάρχει πλέον η έννοια της πραγματικής τιμής του κρασιού ώστε ο αμπελουργός να μπορεί να ζήσει από το επάγγελμά του. » Ελπίζουμε να  πείσουμε και  άλλους επαγγελματίες να εφαρμόσουν τιμές που ανταμείβουν σωστά την παραγωγή.

«Σαφώς δεν είμαστε ο πλειοδότης, αλλά και δεν είμαστε ανάμεσα σε αυτούς που μειώνουν τις τιμές. «Δεν είναι αυτή η φιλοσοφία μας», λέει η Anne-Laure Helfrich, επισημαίνοντας ότι «πρέπει να ανταποκριθούμε  στην προσφορά και τη ζήτηση. Άρα δεν αγοράζουμε όλα τα κρασιά  στην ίδια τιμή. » Επιβεβαιώνοντας ότι όμιλος GCF «ποτέ δεν σπεκουλάρει προς τα κάτω», ο Nicolas Pellenc επισημαίνει ότι «παίζουμε με αρκετές εναλλακτικές. Έχουμε τις μάρκες μας, έχουμε ιδιωτικές ετικέτες, μερικές φορές κάνουμε προσφορές πρώτης τιμής κ.λπ. Και εκεί φυσικά θα ακολουθήσουμε την αγορά, γιατί μας το επιβάλλουν οι πελάτες μας. Οι διαπραγματεύσεις είναι πολύ περίπλοκες, πολύ σκληρές. Γνωρίζουμε όμως ότι η γαλλική αμπελουργία υποφέρει πολύ. Αυτή η πρωτοβουλία έχει υιοθετηθεί ακριβώς για να προσπαθήσει να βάλει τέλος σε αυτή τη σπείρα και να στείλει θετικά μηνύματα. »

ΠΗΓΗ: ΚΕΟΣΟΕ

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Στις 10 και 11 Ιουνίου, οι κύριες εθνικές οινικές ενώσεις της Ισπανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας συναντήθηκαν στην πόλη Montepulciano της Ιταλίας, στο...

REPORTS

Στη σειρά Micro Batch, κάθε οίνος είναι ένα πείραμα - με μια γηγενή ποικιλία, έναν άγνωστο τόπο ή μια νέα προσέγγιση.

REPORTS

Φόρο τιμής στην Ελλάδα αποτελεί η νέα καμπάνια «Ωδή στον Τόπο μας» της σειράς αποσταγμάτων «Ηδωνικό» των Estates Costa Lazaridi, προσκαλώντας τους καταναλωτές να...

REPORTS

Την αξία και την ποιότητα του μακεδονικού αμπελώνα ανέδειξε η επίσκεψη 20 Masters of Wine στα πλαίσια δράσης εξωστρέφειας του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ)...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν όσοι επισκέφθηκαν την Κυριακή 29 Ιουνίου το ιστορικό Κτήμα Μέγα Σπήλαιο, καθώς πέρα από την μαγεία...

REPORTS

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Messinia Terroirs συμμετέχει στο φεστιβάλ Οινοξένεια, ενισχύοντας μια ουσιαστική «γέφυρα» συνεργασίας ανάμεσα σε δύο εμβληματικές οινικές περιοχές της Πελοποννήσου:...

REPORTS

Με την υποστήριξη της κυβέρνησής της, η Treasury Wine Estates ποντάρει πολλά στο αυξανόμενο τμήμα των κρασιών χωρίς αλκοόλ και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ....

REPORTS

Το ξημέρωμα της Σάμου, έχει αυτό το εκπληκτικό χρώμα που λαμπυρίζει σε κάθε σταγόνα του υπέροχου σαμιώτικου ροζέ κρασιού «ΒΑΒΕΛοίνος».