Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι τάσεις των καταναλωτών στο κρασί κατά την περίοδο του Covid-19

Η μελέτη που ολοκλήρωσε πρόσφατα το Wine Intelligence αναφέρεται στις τάσεις των καταναλωτών στην εποχή του Covid-19, με μια έκθεση 93 σελίδων που βασίζεται σε δεδομένα από τον Αυγούστου του 2020 σε σύγκριση με τα δεδομένα συμπεριφοράς των καταναλωτών πριν την πανδημία σε επτά χώρες, συμπεριλαμβανομένου και των ΗΠΑ.

1) Το κρασί τα πηγαίνει καλά 

Το μεγάλο συμπέρασμα είναι ότι, ενώ ο συνολικός όγκος πωλήσεων κρασιού είναι αρκετά χαμηλός στις ΗΠΑ με απότομες απώλειες σε εστιατόρια και μεγάλα κέρδη σε μεγάλους λιανοπωλητές, η συχνότητα κατανάλωσης κρασιού στις ΗΠΑ είναι 19% με βάση τα δεδομένα. 

Τα δεδομένα αυτά αναφέρονται στη συχνότητα κατανάλωσης κρασιού και όχι στο συνολικός πωλήσεων. Η Wine Intelligence αναμένει ότι οι πωλήσεις των ΗΠΑ θα ολοκληρώσουν το έτος με ποσοστά από μέιων τρία τοις εκατό έως και δύο τοις εκατό, ανάλογα με το πως εξελίσσεται ο Covid-19, αλλά και οι φόροι και οτιδήποτε άλλο συμβαίνει από τώρα έως το τέλος του έτους. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Wine IntelligenceLulie Halstead είπε στο Wine Business : “Αυτό που έχει συμβεί είναι μια τεράστια αλλαγή όσον αφορά το μέρος από όπου αγοράζουν οι άνθρωποι και τι επιλέγουν.” 

2) Οι μεγάλες μάρκες κερδίζουν επειδή είναι ασφαλείς 

Είναι προφανές ότι όταν ξέσπασε η πανδημία οι καταναλωτές αγόραζαν ώστε να δημιουργήσουν αποθέματα. Πριν ξεσπάσει ο Covid-19 υπήρχαν κάποια αποθέματα σε παλιές μάρκες και αυτά τα αποθέματα καταναλώνουν τώρα οι άνθρωποι.  

Ο Halstead είπε ότι όταν χτύπησε ο Covid-19, οι άνθρωποι άρχισαν ξαφνικά να αγοράζουν εμφιαλωμένο νερό και χαρτί υγείας λόγω του ανθρώπινου ενστίκτου για  προστασία, ένα ζωώδες ένστικτο που εμφανίζεται όταν είμαστε υπό πίεση. Το κρασί μπορεί να μην είναι απαραίτητο για τους περισσότερους – ακόμη και αν είναι για μερικούς από εμάς – αλλά αυτή η συμπεριφορά στο κρασί μεταφράζεται ως “επιστροφή στο γνωστό και αξιόπιστο”, δήλωσε ο Halstead.”Γι ‘αυτό κερδίζουν οι παλιές μάρκες ή οι μεγάλες μάρκες.”  

«Είναι ένα πραγματικά ενδιαφέρον φαινόμενο, διότι δεν αφορά μόνο την κατηγορία μας. Είναι μια ανθρώπινη συμπεριφορά, την οποία συναντάμε σε περιόδους κρίσης και άγχους που οφείλονται σε οικονομικούς ή προσωπικούς παράγοντες. Το φυσικό μας ένστικτο ως ανθρώπινα όντα μας οδηγεί στο να επιστρέψουμε σε αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς ». 

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο κερδίζουν οι μεγάλες μάρκες είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουμε τους τελευταίους οκτώ μήνες άλλαξε παγκοσμίως. Η μετάβαση σε ένα κατάστημα τώρα δεν αφορά τόσο την εμπειρία περιήγησης. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να περάσουν χρόνο στο κατάστημα. 

“Έχουμε δεδομένα που αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές βασίζονται λιγότερο στις προσφορές που υπάρχουν στο κατάστημα”, δήλωσε ο Halstead. «Ακολουθούν την τακτική του ψωνίζω γρήγορα και φεύγω. Επομένως, αναζητούν κάτι με το οποίο είναι πιο εξοικειωμένοι, παρά να ψάχνουν να κάτι παρόμοιο στο ράφι . “ 

Και, φυσικά, οι μεγάλες μάρκες έχουν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα σχετικά με τη διανομή και την τοποθέτηση στα ράφια. 

  

3) Εγχώριες νίκες κρασιού, σκεφτείτε τοπικά 

Στο παραπάνω διάγραμμα, τα πράσινα βέλη αναφέρονται στους καταναλωτές που αγοράζουν περισσότερο σε σύγκριση με πριν από την πανδημία. Τα κόκκινα βέλη αναφέρονται στους καταναλωτές που αγοράζουν λιγότερα, ενώ οι αριθμοί είναι η “καθαρή βαθμολογία αλλαγής”. Στις ΗΠΑ, υπάρχει καθαρή βαθμολογία αλλαγής συν 13, πράγμα που σημαίνει ότι οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερο εγχώριο κρασί από ό, τι αγόραζαν πριν από τον Covid-19. Κοιτάξτε τις βαθμολογίες για την Αμερική και την Ευρώπη: το γράφημα δείχνει ότι συμβαίνει παντού. 

Το διάγραμμα δείχνει ότι οι περιπτώσεις κατανάλωσης κρασιού είναι μειωμένες στη Σουηδία και τη Γερμανία και έχουν αλλάξει λίγο στην Κίνα. Αυτές οι χώρες είχαν διαφορετική στρατηγική αντιμετώπισης του Covid-19, με τη Σουηδία να μην κλείνει στην ουσία τα εστιατόρια της, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να μην αλλάξουν τις συνήθειές τους.  

Στις περιπτώσεις που η κατανάλωση κρασιού μειώθηκε στους χώρους εστίασης, οι άνθρωποι έπιναν κρασί πιο συχνά στο σπίτι τους. Ένα μέρος αυτών στράφηκε στην κατανάλωση άλλων αλκοολούχων ποτών που θα κατανάλωναν αν πήγαιναν σε κάποιο εστιατόριο.  

Τι σημαίνει αυτό για ένα μέσο οινοποιείο; Με τους διανομείς να μην ενδιαφέρονται τόσο για νέες μάρκες, τι πρέπει να κάνει ένα οινοποιείο μικρού ή μεσαίου μεγέθους; 

“Αρχικά, θα έπρεπε να εστιάσετε πρώτα στους τοπικούς καταναλωτές  – κυριολεκτικά σε ανθρώπους που ζουν σε ακτίνα ενός έως πέντε μιλίων ή 10 μιλίων”, δήλωσε ο Halstead. 

4) Ο διπλασιασμός της επικοινωνίας είναι καλός 

Η βασική συμβουλή του Halstead είναι η  επένδυση σε μεγαλύτερο βαθμό στην επικοινωνία. Το φυσικό βέβαια είναι να μειώσετε τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ όταν είναι δύσκολο να βρείτε τα χρήματα. 

“Βλέπουμε επιχειρήσεις που πραγματικά προωθούνται επιτυχώς –  είναι εκείνες που επενδύουν σε αυτήν την επικοινωνία, ακόμα κι αν είναι σε πολύ βασικό επίπεδο.” Ο Halstead συμπλήρωσε ότι οι καταναλωτές δίνουν προσοχή στις επικοινωνίες και είναι πρόθυμοι να ακούσουν μηνύματα και ιστορίες σε αυτό το σημείο. Μεγάλες μάρκες όπως η yellowtail και η Casillero del Diablo αύξησαν σημαντικά τις δαπάνες μάρκετινγκ τους τελευταίους έξι μήνες. 

5) Θυμηθείτε περιπτώσεις που δεν περιλαμβάνουν φαγητό 

Ιστορικά το κρασί καταναλώνεται πιο συχνά με τα γεύματα στο σπίτι, αλλά οι παραγγελίες στο σπίτι έχουν οδηγήσει σε περισσότερες περιπτώσεις κατανάλωσης κρασιού εκτός γευμάτων. Άλλα αλκοολούχα ποτά έχουν μείνει σταθερά ή φθίνουν σε αυτό στο σύνολο δεδομένων, αλλά το κρασί παίρνει κάποιο μερίδιο ως απεριτίφ. 

Ο Halstead πρότεινε τα οινοποιεία να σκεφτούν τι μπορεί να είναι καλύτερο στο χαρτοφυλάκιό τους για περιπτώσεις εκτός φαγητού, συμπεριλαμβανομένων ελαφρύτερων μορφών κόκκινων, λευκών και ροζέ κρασιών. 

Είπε επίσης ότι οι καταναλωτές είναι πλέον πιο πρόθυμοι να ανοίξουν ένα μπουκάλι ακόμη και αν δεν το καταναλώσουν αμέσως, και αυτό συμβαίνει επειδή δεν πηγαίνουν πουθενά. «Έχει αλλάξει πραγματικά αυτή η ψυχολογία του φραγμού του ανοίγματος ενός μπουκαλιού», είπε. 

6) Το 2021 θα είναι μια δύσκολη χρονιά 

Μια ανάλυση τμηματοποίησης που ρωτούσε τους καταναλωτές για τις μελλοντικές προθέσεις τους έδειξε ότι δεν είναι τόσο αισιόδοξοι όσο ήταν όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο Covid-19. Λένε ότι θα βγουν λιγότερο, θα ταξιδέψουν λιγότερο και θα κοινωνικοποιηθούν με λιγότερα άτομα. 

«Έχουμε περισσότερη απαισιοδοξία τώρα. Είναι μια προειδοποιητική ένδειξη για τον κλάδο μας, η οποία λέει, «ξέρετε, το 2021 θα είναι μια δύσκολη χρονιά, παρόλο που οι άνθρωποι εξακολουθούν να πίνουν κρασί και δεν έχουν σταματήσει και δεν φαίνεται να πρόκειται να σταματήσουν » είπε ο Halstead. 

Το γεγονός αυτό συνδέεται με τους καταναλωτές που αγοράζουν τοπικά κρασιά. Οι ψηφιακές δοκιμές έχουν ανοίξει νέες ευκαιρίες σε όλο τον κόσμο, αλλά καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να βγαίνουν δειλά έξω θα ξεκινήσουν δοκιμάζοντας τα τοπικά κρασιά. 

Πηγή: winebusiness

Διαβάστε επίσης

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Το οινοποιείο Whitehall Lane του Rutherford φύτεψε το Camminare Noir και το Paseante Noir για να αντιμετωπίσει την απειλή της νόσου του Pierce. Αλλά...

REPORTS

Όπως αποδεικνύεται η προσθήκη πάγου στο κρασί δεν είναι αμαρτία , ούτε είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε μόνο στα φθηνά κρασιά. Μερικοί από...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Οι παραγωγοί των κρασιών Port κρατάνε καλά αρχεία για την παραγωγή τους εδώ και πολλά χρόνια. Γι 'αυτό μπορούν να πουν με σιγουριά ότι...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Τρέχουσες μελέτες δείχνουν ότι οι μικροοργανισμοί που βρίσκονται στον αμπελώνα επηρεάζουν τον χαρακτήρα του κρασιού. Μπορεί όμως αυτό να σημαίνει ότι η έκφραση του...

Copyright © 2020 Greenbox SA.