Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι γηραιότεροι καταναλωτές προτιμούν βιδωτά καπάκια στο κρασί

Σύμφωνα με το Wine Intelligence, σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, οι millennials είναι αυτοί που προτιμούν φιάλες με φελλό, με τους ηλικίας πάνω από 65 να στρέφονται στα βιδωτά καπάκια.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας είναι οι πιο ενθουσιασμένοι με τα κρασιά με βιδωτά καπάκια, σύμφωνα με έρευνα του Wine Intelligence.

«Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η χρησιμότητα και η λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντικές για τους καταναλωτές. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές προτιμούν τώρα το βιδωτό καπάκι από τον φελλό, καθώς είναι πολύ εύκολο στο άνοιγμα», δήλωσε η Lulie Halstead, αναλύτρια του Wine Intelligence.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι η ‘’αποδοχή’’ των βιδωτών καπακιών μεταξύ των καταναλωτών άνω των 65 ετών είναι αρκετά διαδεδομένη. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που βρίσκονται στην ηλικία των 20, σύμφωνα με την έρευνά μας, προτιμούν τον φελλό.» «Η γενιά Gen Z σχετίζει τον φελλό με υψηλότερη ποιότητα ενώ θεωρεί τα κρασιά με βιδωτό καπάκι με λιγότερο κύρος. Οι millennials έχουν επίσης δείξει προτίμηση για τον φυσικό φελλό σε σχέση με εναλλακτικές λύσεις όπως τα πλαστικά πώματα.»

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες, ηλικίας 65 ετών και άνω, δήλωσαν στην έρευνα Vinitrac του Wine Intelligence ότι «τους άρεσαν» οι φιάλες με βιδωτά καπάκια. Αντίθετα, το 18% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τα βιδωτά καπάκια, σε σύγκριση με μόλις το 4% του πληθυσμού των 65 και άνω.

H Halstead πρόσθεσε ότι η στάση απέναντι στα διαφορετικά συστήματα κλεισίματος διέφερε επίσης σημαντικά ανάλογα με τις διαφορετικές αγορές ανά τον κόσμο.

«Τα στοιχεία του Wine Intelligence στην αγορά των ΗΠΑ δείχνουν ότι πολλοί γηραιότεροι Αμερικανοί είναι απρόθυμοι να αγοράσουν κρασιά που δεν είναι σφραγισμένα με φελλό», ανέφερε. «Αυτό τους φέρνει σε αντίθεση με τους Βρετανούς ομολόγους τους.»

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Carlos de Jesus της Amorim ανέφερε στο the drinks business ότι ήταν «καλά νέα» για τον φυσικό φελλό στο Ηνωμένο Βασίλειο, προσθέτοντας ότι η προτίμηση για τον τύπο κλεισίματος μεταξύ «μιας τόσο περιζήτητης ομάδας όπως η Gen Z ανοίγει μια εντελώς νέα σειρά δυνατοτήτων».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η πολυαναμενόμενη εκδήλωση «Αφρός και Νέκταρ 2024» αν μη τι άλλο αποζημίωσε όσους βρέθηκαν την Κυριακή 24 Νοεμβρίου στο «Φάρο» του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα...

REPORTS

Η καινοτομία στην επωνυμία και τη συσκευασία των κρασιών καθίσταται κρίσιμη στρατηγική, καθώς οι παραγωγοί επιδιώκουν να προσελκύσουν νεότερους καταναλωτές και να διατηρήσουν τη...

REPORTS

Η Κομισιόν ζήτησε την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου επίσημα διαβουλεύσεις στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (ΠΟΕ) σχετικά με τα προσωρινά μέτρα αντιντάμπινγκ που επέβαλε η Κίνα...

REPORTS

Η spiritsEUROPE παρουσίασε τον χάρτη πορείας «Objective 2030» για μια ανοικτή εμπορική πολιτική της ΕΕ που θα προωθεί την ανταγωνιστικότητα, την ανθεκτικότητα και την...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Καθορίστηκε με υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ το πλαίσιο εφαρμογής της παρέμβασης για αναδιάρθρωση και μετατροπή αμπελώνων βάσει της νέας ΚΑΠ με στόχο...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Κατά τα μέσα του περασμένου Αυγούστου, εντοπίστηκαν προσβολές από το έντομο Cryptoblabes gnidiella (Lepidoptera, Pyralidae) σε αμπελώνες της Καλής Βρύσης, έντομο το οποίο δεν...

REPORTS

Πληθώρα νέων τεχνολογιών που αναμένεται να καθορίσουν το μέλλον της αμπελουργίας είδαμε στην φετινή Vinitech-Sifel, που πραγματοποιήθηκε στο Μπορντό το τριήμερο 26-28 Νοεμβρίου. Οι...

REPORTS

Η εγκατάλειψη του ελληνικού αμπελώνα συνεχίζεται, η επιδοτούμενη εκρίζωση της ΕΕ θα τον αποτελειώσει.Αυτή είναι η απάντηση στις συστάσεις της Ομάδας Υψηλού Επιπέδου, των...