Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οίνος, αποστάγματα και μπύρα από τη Λάρισα έκλεψαν τις εντυπώσεις στην Food Expo

Ηχηρή ήταν η παρουσία των επιχειρήσεων της Λάρισας στην Food Expo, γεγονός που αποδεικνύει ότι παρά τις αντιξοότητες, η δυναμική τους παραμένει ισχυρή παρά τους κλυδωνισμούς και τις αντιξοόητες που έχει επιφέρει η πανδημία και το οικονομικό κλίμα.

«Δύο χρόνια μετά τις περιπέτειες της πανδημίας, όπου ο αγροδιατροφικός τομέας και οι επιχειρήσεις που τον περιβάλλουν γνώρισαν απρόσμενες δυσκολίες, είναι καιρός να σταθούμε ξανά στα πόδια μας. Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ηχηρή παρουσία  των επιχειρήσεων της Λάρισας στην Food Expo, γεγονός που αποδεικνύει ότι παρά τις αντιξοότητες, η δυναμική τους παραμένει ισχυρή. Υπό αυτό το πρίσμα, κάθε προσπάθεια που επεκτείνει την εξωστρέφειά τους άλλα και την εν γένει δραστηριότητά τους θα βοηθήσει σημαντικά στην ενίσχυσή τους και στην αναβάθμισή τους στη σκακιέρα του διεθνούς ανταγωνισμού».
Τα παραπάνω δήλωσε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά την περιήγησή του στην FOOD EXPO τη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίµων και Ποτών στη χώρα και στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις διεθνώς. Σε μια έκταση 50.000 τ.μ. συμμετείχαν 1.200 Έλληνες και ξένοι εκθέτες και 45.000 επαγγελματίες επισκέπτες από την Ελλάδα και 80 χώρες.
Κατά την επίσκεψη του στην έκθεση ο Λαρισαίος Βουλευτής βρέθηκε στα περίπτερα επαγγελματιών του κλάδου οίνου-αποσταγμάτων και μπύρας. Συγκεκριμένα περιηγήθηκε στο περίπτερο του Οινοποιείου  Τυρνάβου, της οινοποιίας Γ.Λόλλας-Γ. Φτίκας, της Οινοποιίας Αλατά από τη Φαλάνη, της «Καρδάση Αποστάγματα», της οινοποιίας Ραψάνη-Χρυσοχόου, της οινοποιίας «Κτήμα Δ. Μίγα» της Ζυθοποιίας Πηνειού.
Ο Θεσσαλός πολιτικός, επισκέφθηκε τα περίπτερα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός του νομού Λάρισας όπως η “Intercomm Foods”, η “Φάρμα Ελασσόνας” και “Χαλβαδοποιία Όλυμπος”, καθώς και πολλών άλλων μικρομεσαίων επιχειρήσεων που εξέθεταν τα προϊόντα τους υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του Επιμελητηρίου Λάρισας.
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, με την εμπειρία που απέκτησε κατά τη θητεία του ως Αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, επεδίωξε να συνομιλήσει με τις διοικήσεις και τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, προκειμένου να ενημερωθεί για το κλίμα που επικρατεί στην αγορά και τις προοπτικές που υφίστανται, μετά από τους κλυδωνισμούς που επέφερε η πανδημία. Σε αυτό το πλαίσιο συνομίλησε και με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Λάρισας κ. Σωτήρη Γιαννακόπουλο, τον οποίο συνεχάρη για τις προσπάθειές του να ενισχύσει την προβολή των επιχειρήσεων του νομού, ιδιαίτερα των μικρότερων, γεγονός για το οποίο, βέβαια, φροντίζει αρκούντως και η Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Καταλήγοντας στη δήλωσή του, ο κυβερνητικός βουλευτής ανέφερε ότι «η προβολή των επιχειρήσεων του τόπου μας σε εκθέσεις διεθνούς βεληνεκούς είναι απαραίτητη στο σύγχρονο οικονομικό γίγνεσθαι. Εύχομαι οι προσπάθειες των επιχειρήσεων και των φορέων που τους στηρίζουν να ευοδωθούν στον μέγιστο βαθμό, καθώς οι ευεργετικές συνέπειες είναι πολλαπλάσιες όχι μόνο στην πρωτογενή παραγωγή και στη μεταποίηση, αλλά και στο εμπόριο, την εφοδιαστική αλυσίδα, τις μεταφορές και γενικότερα στην τοπική μας οικονομία».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το πράσινο φως σε μια γαλλική πρωτοβουλία ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που αποσκοπεί στη στήριξη των εξαγωγών οίνου και αλκοολούχων...

REPORTS

Το νέο βιολογικό λευκό κρασί La Grande Bleue, του κτήματος Gerard Bertrand προέρχεται από τους αµπελώνες IGP Méditerranée, και αποτελεί µια πραγµατική αντανάκλαση του...

REPORTS

Ο Prosecco έχει γίνει ένας από τους πιο αναγνωρισμένους αφρώδεις οίνους της Ιταλίας, κερδίζοντας έδαφος στις διεθνείς αγορές και ξεπερνώντας ακόμη και τη σαμπάνια...

REPORTS

Ψηφίστηκε, αλλά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί: τα κεφάλαια που διατέθηκαν για την αναδιάρθρωση των οινοποιητικών συνεταιρισμών δεν έχουν ακόμη εκταμιευτεί και θα πρέπει να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Η ετικέτα «Μπλε Τρακτέρ» από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη είναι ο πρωταγωνιστής της πρώτης καμπάνιας βιωσιμότητας στο ελληνικό κρασί. Μέσω της καμπάνιας αυτής το γνωστό...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Φεστιβάλ “Οινοξένεια” κλείνει φέτος 12 χρόνια παρουσίας στα πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας, έχοντας καταφέρει να καταξιωθεί σε ένα αγαπημένο θεσμό που προωθεί και...

ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η δεύτερη πτήση του εντόμου της ευδεμίδας στους νομούς Ηρακλείου-Λασιθίου, με το Περιφερειακό Κέντρο Προστασίας Φυτών Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου Ηρακλείου...

REPORTS

Στα 45,6 δισ. ευρώ ακολουθώντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ανήλθε η αξία του παγκόσμιου οινοτουρισμού το 2024 σύμφωνα με νέα έρευνα. Βασικός παράγοντας αυτής της...