Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Μια έκθεση για το μέλλον της βιομηχανίας κρασιού και ποτών

Το Future Drinks Expo είναι έτοιμο να πραγματοποιηθεί στις 17 Μαΐου στο Σαν Φρανσίσκο.

Με οικοδεσπότη το Beverage Trade Network, αυτή η εκδήλωση είναι μια στο είδος της όπου κορυφαίοι καινοτόμοι θα ανέβουν στη σκηνή και θα συζητήσουν και τις 3 βαθμίδες της βιομηχανίας κρασιού, μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών καθώς και το  πώς αυτές εξελίσσονται. Μια σειρά ομιλητών υψηλού προφίλ πρόκειται να εκφράσει  πραγματικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής νέων τεχνολογιών και λύσεων στην επιχείρησή σας στα ποτά μόνο στο συνέδριο Future Drinks Expo!

Αυτή η μονοήμερη εκδήλωση γεμάτη δράση στο Σαν Φρανσίσκο έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να προχωρήσετε, να εξοικονομήσετε χρήματα και να σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε νέα κανάλια ανάπτυξης.

Εδώ είναι μερικά από τα θέματα του συνεδρίου για να σας δώσουμε μια ιδέα:

  1. Καλλιέργειες για το μέλλον – Sonoma County Winegrowers Role in the Climate Movement, από την Karissa Kruse, Πρόεδρο της κομητείας Sonoma Winegrowers
  2. 12 μαθήματα από τη Silicon Valley που πρέπει να μάθουν όλα τα οινοποιεία από τον Paul Mabray, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Pixwine, Wine Revolutionary & πελατοκεντρικός ηγέτης τεχνολογίας
  3. Αγκαλιάζοντας την ψηφιακή επανάσταση και υποστηρίζοντας προμηθευτές αλκοολούχων ποτών κατά τη διάρκεια της εμπειρίας τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο από τον Nathan Mansperger, Αντιπρόεδρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, Southern Glazer’s Wine & Spirits
  4. Καινοτομία με AI, από τον Ashwin Ram, Τεχνικό Διευθυντή AI, Google Cloud, Google, Σαν Φρανσίσκο
  5. Πώς να αναπτύξετε μια ψηφιακή παρουσία που οδηγεί τις πωλήσεις από τον Josh Jacobs, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Speakeasy Co
  6. DTC in the Digital Age of Wine, από τον Justin Noland, Senior Director, DTC Marketing & Ecommerce στο Treasury Wine Estates
  7. Πώς να κερδίσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B από τη Cheryl Durzy, συνιδρυτή και διευθύνουσα σύμβουλο, LibDib, Inc. San Francisco

Μέσα από τη διεξαγωγή της έκθεσης αυτής , το οινόφιλο αλλά και επαγγελματικό κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ακούσει απόψεις από ειδικούς σχετικά με την πορεία του συστήματος διανομής εμπορεύματος, το κόστος αποθήκευσης και της διαφήμισης, αλλά μεθόδους αύξησης των πωλήσεων  και των διανομών.  Το πιο σημαντικό σε αυτό το νέο σχήμα εκπομπής θα είναι η ανακάλυψη ανάλυσης μιας επιχείρησης  και η δημιουργία ορισμένων σημείων αναφοράς .

πηγή: Wineindustryadvisor.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η παρουσία 250 επαγγελματιών ήταν η πιο ηχηρή απόδειξη της ισχυρής δυναμικής του Ελληνικού Κρασιού στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως συστηματικά κτίζεται τα...

REPORTS

Η Βουργουνδία γιορτάζει τη δέκατη επέτειο από την καταχώριση των «Climats» της στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO, ένας όρος που δεν αναφέρεται στον καιρό,...

REPORTS

Νέο συμβόλαιο τιμής στο κρασί με συνέπεια στον πολιτισμό προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου. Άνοιγμα στο σύνολο των συντελεστών του κλάδου υπόσχεται ο νέος...

REPORTS

Διαφορετικά ζυγίζει ο αγροδιατροφικός τομέας της ΕΕ την επικείμενη συμφωνία εμπορίου της ΕΕ με το μπλοκ των χωρών της Nότιας Αμερικής, την γνωστή «Merocosur»,...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ., webinar της Επιχειρησιακής Ομάδας E.O.ΟΙΝΟΣ, με τίτλο: «Μέθοδος Παραγωγής Μη Οινοπνευματικής...

REPORTS

Η Ελλάδα υποδέχεται και φέτος υψηλόβαθμα στελέχη του LCBO (Liquor Control Board of Ontario), του μεγαλύτερου εισαγωγικού οργανισμού ποτών παγκοσμίως και μονοπωλίου της επαρχίας...

REPORTS

Οι δρόμοι του ελληνικού κρασιού σίγουρα περνούν από την Αττική και το ιστορικό αμπελοτόπι της στην Αττική και κάνουν στάση στην μητροπολιτική Αθήνα σε...

REPORTS

Με απόφαση του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Τροφίμων του ΥΠΑΑΤ, τροποποιείται για 2η φορά το Παράρτημα Ι της αριθμ. 100822/14-4-2025 απόφασης του Γενικού Διευθυντή...