Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Καμπάνια ΕΝΕΑΠ και ΣΕΑΟΠ για ενίσχυση της επανεκκίνησης του κλάδου αλκοολούχων

Οι επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας αλκοολούχων ποτών ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους φορείς εστίασης και τουρισμού (κανάλι HORECA) και συνθέτουν μια θετική ατζέντα προτάσεων για τη δυναμική και ασφαλή επανεκκίνηση του κλάδου.

Συγκεκριμένα, η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) δημιούργησαν και παρουσιάζουν την καμπάνια «#EimasteEtoimoi, Κρατήστε μας Θέση!», την οποία στηρίζουν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατόρων & Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ), το σωματείο BARECA, ο θεσμός του Athens Bar Show, καθώς και η πρωτοβουλία FiloxeniaMoU του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ). Η καμπάνια αποτελεί προέκταση της Ευρωπαϊκής εκστρατείας επικοινωνίας «#WeStandReady, Count us in!» του spiritsEurope, του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου των Παραγωγών Αλκοολούχων Ποτών.

Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να προωθήσει τον διάλογο με την Πολιτεία και όλους τους αρμόδιους φορείς, για ένα βιώσιμο μέλλον στον πλέον δυναμικό και ζωτικό κλάδο της ελληνικής οικονομίας και έναν από τους πιο αγαπημένους της ελληνικής κοινωνίας – τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας. Ταυτόχρονα, η εκστρατεία επιδιώκει να δώσει «θέση» στο τραπέζι του διαλόγου σε κάθε επαγγελματία του κλάδου, μέσα από τις δράσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Από την πλευρά των φορέων προτείνονται βραχυπρόθεσμες και μόνιμες παρεμβάσεις που στόχο έχουν να αποτελέσουν «ανάσα» και προοπτική για την υγιή επιχειρηματικότητα στον κλάδο. Μεταξύ άλλων, μέσω της εκστρατείας προτείνεται:

1. Μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση, μέτρο που θα στηρίξει την επανεκκίνηση και την ανταγωνιστικότητα των συναφών επιχειρήσεων.

2. Προσαρμογή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών στο μέσο όρο της ΕΕ που θα μειώσει σημαντικά το κόστος πρώτων υλών στηρίζοντας την επανεκκίνηση και την κερδοφορία των επιχειρήσεων εστίασης και φιλοξενίας.

3. Διατήρηση των προγραμμάτων στήριξης της απασχόλησης με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα

4. Σχεδιασμός χρηματοδοτικών προγραμμάτων ειδικά για τις ανάγκες του κλάδου φιλοξενίας και εστίασης.

5. Μείωση του εταιρικού φόρου στο 20%.

Οι επιπτώσεις της πανδημίας υπήρξαν δραματικές τόσο για το κανάλι HORECA όσο και επακόλουθα για τα αλκοολούχα ποτά των οποίων οι πωλήσεις στο εν λόγω κανάλι μειώθηκαν κατά σχεδόν 50% το 2020, ενώ ανάλογη μείωση καταγράφηκε το πρώτο δίμηνο του 2021.

Αποτελώντας τον δεύτερο μεγαλύτερο εργοδότη στη χώρα, η εστίαση δημιουργεί διαχρονικά θέσεις εργασίας και στηρίζει το εισόδημα χιλιάδων οικογενειών σήμερα, αλλά και στα προηγούμενα χρόνια, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ευρύτερος τομέας HORECA αποτελεί το σημαντικότερο κανάλι για τον κλάδο αλκοολούχων ποτών και συνεισφέρει το 62% των πωλήσεών του καθώς περισσότερες από 80 χιλιάδες επιχειρήσεις επιτόπιας κατανάλωσης συμπεριλαμβάνουν το εμπόριο αλκοολούχων ποτών στη δραστηριότητά τους*.

Με βαθιά επίγνωση του στρατηγικού τους ρόλου για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της χώρας και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές, οι φορείς της εκστρατείας δεσμεύονται να εργασθούν συστηματικά για ακόμη υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών, την άψογη εφαρμογή του πρωτοκόλλου υγιεινής και ασφάλειας και να συνεχίσουν να προάγουν με συνέπεια την υπεύθυνη κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών.

Για να μάθετε περισσότερα για την εκστρατεία, επισκεφθείτε τη σελίδα  eimasteetoimoi.gr
#Είμαστε Έτοιμοι, Κρατήστε μας θέση!

Πληροφορίες για δημοσιογράφους:
Σοφία Κουρεντή, Pitch PR, skourenti@pitchpr.gr, +30 216800 1595, +30 6955263886

 

Πηγή seaop.gr

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

H Hellenic Wine των αδελφών Τσανγκ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Συνεταιριστικών μοσχάτων κρασιών στην Κορέα, παρουσίσε στη Διεθνή Έκθεση Οίνων και Αλκοολούχων Ποτών της Σεούλ...

REPORTS

Ο εισαγωγέας και διανομέας εκλεκτών κρασιών ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι υπέγραψε μια σημαντική επενδυτική συμφωνία με την κυβέρνηση της Σαγκάης.

REPORTS

Έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού, ξηρασία και απουσία ελεγκτικών μηχανισμών είναι τα τρία μεγάλα ζητήματα στην προσπάθεια για αγροτική ανάπτυξη στη Σαντορίνη, σύμφωνα με τον βουλευτή...

REPORTS

Η Familia Torres, το καταλανικό οινοποιείο που είναι γνωστό για την αναβίωση γηγενών ποικιλιών σταφυλιών, διόρισε νέο γενικό διευθυντή τον Fabrice Ducceschi, ο οποίος...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ., webinar της Επιχειρησιακής Ομάδας E.O.ΟΙΝΟΣ, με τίτλο: «Μέθοδος Παραγωγής Μη Οινοπνευματικής...

REPORTS

Η Ελλάδα υποδέχεται και φέτος υψηλόβαθμα στελέχη του LCBO (Liquor Control Board of Ontario), του μεγαλύτερου εισαγωγικού οργανισμού ποτών παγκοσμίως και μονοπωλίου της επαρχίας...

REPORTS

Οι δρόμοι του ελληνικού κρασιού σίγουρα περνούν από την Αττική και το ιστορικό αμπελοτόπι της στην Αττική και κάνουν στάση στην μητροπολιτική Αθήνα σε...

REPORTS

Με απόφαση του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Τροφίμων του ΥΠΑΑΤ, τροποποιείται για 2η φορά το Παράρτημα Ι της αριθμ. 100822/14-4-2025 απόφασης του Γενικού Διευθυντή...