Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Θερμιδικό περιεχόμενο και ψηφιακές πληροφορίες θα αναγράφονται σε αλκοολούχα ποτά

Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της SpiritsEurope, Ulrich Adam, οι παραγωγοί αλκοολούχων ποτών της Ευρώπης εκπόνησαν με επιτυχία τη δέσμευση του 1ου ορόσημου να παρέχουν στην αγορά της ΕΕ αλκοολούχα ποτά με πληροφορίες σχετικά με το ενεργειακό τους περιεχόμενο στην ετικέτα.

Παρουσιάζεται καινοτομία με στόχο την πιο “διάφανη” σχέση παραγωγού-καταναλωτή μέσω της καλύτερης ενημέρωσης του καταναλωτή όσον αφορά το προϊόν.

«Η πρώτη μας έκθεση προόδου που δημοσιεύθηκε στις 5 Μαΐου δείχνει ότι ο κλάδος κατόρθωσε να διασφαλίσει, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, περίπου ότι 1 στις 4 φιάλες διαθέτουν ήδη τέτοιες πληροφορίες, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί σε 50% και 66% έως το τέλος του 2021 και του 2022 αντίστοιχα.», επισήμανε ο Ulrich Adam.

Οι στόχοι μας αποτελούν μέρος μιας πολυετούς εθελοντικής συμφωνίας – του λεγόμενου Μνημονίου Κατανόησης (MoU) για την ενημέρωση των καταναλωτών – το οποίο διευκολύνθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2019. Το MoU παρέχει σαφείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διατροφικές πληροφορίες και οι καταχωρίσεις συστατικών θα πρέπει να διατίθενται στους καταναλωτές αλκοολούχων ποτών, δεδομένου ότι δεν είναι υποχρεωτικές σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της ΕΕ.

Ειδικότερα στην ετικέτα του προϊόντος αναγράφονται:

1. Θερμιδικό περιεχόμενο (kcal, kJ)
– ανά 100 ml
– ανά μεζούρα σερβιρίσματος

2. Άμεσες ψηφιακές πληροφορίες για τα συστατικά
– μέσω QR code ή
– barcode

Το MoU απέδειξε την αξία του παρέχοντας στον κλάδο ένα κατάλληλο, εναρμονισμένο μακροπρόθεσμο πλαίσιο που διέπει την παροχή διατροφικών πληροφοριών και την καταχώριση συστατικών για αλκοολούχα ποτά που πωλούνται στην ΕΕ. Αυτό, με τη σειρά του, επέτρεψε στον κλάδο να σημειώσει ταχεία πρόοδο στην ανάπτυξη, φέρνοντας όλο και περισσότερα προϊόντα με επισήμανση στους ευρωπαίους καταναλωτές με ειδικές πληροφορίες για τις SKU, οι οποίες υπερβαίνουν κατά πολύ αυτό που επιβάλλεται επί του παρόντος από τους κανόνες της ΕΕ.

«Παρά τη δύσκολη αγορά και τις τεράστιες προκλήσεις που παρουσίασε η κρίση του COVID-19 το 2020, είμαστε υπερήφανοι που αναφέρουμε ότι ο κλάδος βρίσκεται σε καλό δρόμο όσον αφορά την υλοποίηση των δεσμεύσεων επισήμανσης και την παροχή στους ευρωπαίους καταναλωτές των πληροφοριών που αναζητούν.»

Christian Porta, Πρόεδρος της spiritsEUROPE

Δείτε το pdf ΕΔΩ

Πηγή seaop.gr

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Σύνδεσμος Οινοποιών Κεφαλονιάς προσκαλεί για τέταρτη συνεχή χρονιά το οινόφιλο κοινό που βρίσκεται στο νησί να δοκιμάσει τα ροζέ των οινοποιών μελών του...

REPORTS

Ο συνδυασμός ενός καλού κρασιού με το κατάλληλο τυρί είναι μια συνήθεια που δεν γνωρίζει σύνορα, και για αυτό έχει την τιμητική της, με...

REPORTS

Στο εμβληματικό ξενοδοχείο KING GEORGE, στην καρδιά της Αθήνας αλλά και του διεθνούς jet-set, το Samos Nectar του ΕΟΣ Σάμου έχει βρει την δική...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Κυριακή 28 Ιουλίου στις 11:00πμ θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση στο μικρό– Οινοποιείο Ακριώτου, στις Πλαταιές Βοιωτίας, με θέμα "Ο οίνος στην αρχαιότητα και σήμερα".

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πέφτει και τυπικά η αυλαία για την οινοποιία «Τσάνταλης». Έπειτα από έναν ανεπιτυχή αγώνα δρόμου για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή που κράτησε, τουλάχιστον, μια...

REPORTS

Δύο μετάλλια απέσπασε το οινοποιείο Ντουράκη στα βραβεία Decanter World Wine Awards 2024. Συγκεκριμένα το κρασί της «Λύχνος Βιδιανό» βραβεύτηκε με ασημένιο μετάλλιο, ενώ...

REPORTS

Από το μεγαλύτερο έως το μικρότερο, κανένας περιέκτης δεν γλιτώνει από τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων κρασιού στα σούπερ μάρκετ.

REPORTS

Αντιμέτωπη με νέους κινδύνους κατά την διάρκεια της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου στην Ε.Ε βρίσκεται η ευρωπαϊκή οινοποιεία, που προειδοποιεί για «τρέλα των υγειινιστών που...