Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Θερμιδικό περιεχόμενο και ψηφιακές πληροφορίες θα αναγράφονται σε αλκοολούχα ποτά

Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της SpiritsEurope, Ulrich Adam, οι παραγωγοί αλκοολούχων ποτών της Ευρώπης εκπόνησαν με επιτυχία τη δέσμευση του 1ου ορόσημου να παρέχουν στην αγορά της ΕΕ αλκοολούχα ποτά με πληροφορίες σχετικά με το ενεργειακό τους περιεχόμενο στην ετικέτα.

Παρουσιάζεται καινοτομία με στόχο την πιο “διάφανη” σχέση παραγωγού-καταναλωτή μέσω της καλύτερης ενημέρωσης του καταναλωτή όσον αφορά το προϊόν.

«Η πρώτη μας έκθεση προόδου που δημοσιεύθηκε στις 5 Μαΐου δείχνει ότι ο κλάδος κατόρθωσε να διασφαλίσει, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, περίπου ότι 1 στις 4 φιάλες διαθέτουν ήδη τέτοιες πληροφορίες, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί σε 50% και 66% έως το τέλος του 2021 και του 2022 αντίστοιχα.», επισήμανε ο Ulrich Adam.

Οι στόχοι μας αποτελούν μέρος μιας πολυετούς εθελοντικής συμφωνίας – του λεγόμενου Μνημονίου Κατανόησης (MoU) για την ενημέρωση των καταναλωτών – το οποίο διευκολύνθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2019. Το MoU παρέχει σαφείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διατροφικές πληροφορίες και οι καταχωρίσεις συστατικών θα πρέπει να διατίθενται στους καταναλωτές αλκοολούχων ποτών, δεδομένου ότι δεν είναι υποχρεωτικές σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της ΕΕ.

Ειδικότερα στην ετικέτα του προϊόντος αναγράφονται:

1. Θερμιδικό περιεχόμενο (kcal, kJ)
– ανά 100 ml
– ανά μεζούρα σερβιρίσματος

2. Άμεσες ψηφιακές πληροφορίες για τα συστατικά
– μέσω QR code ή
– barcode

Το MoU απέδειξε την αξία του παρέχοντας στον κλάδο ένα κατάλληλο, εναρμονισμένο μακροπρόθεσμο πλαίσιο που διέπει την παροχή διατροφικών πληροφοριών και την καταχώριση συστατικών για αλκοολούχα ποτά που πωλούνται στην ΕΕ. Αυτό, με τη σειρά του, επέτρεψε στον κλάδο να σημειώσει ταχεία πρόοδο στην ανάπτυξη, φέρνοντας όλο και περισσότερα προϊόντα με επισήμανση στους ευρωπαίους καταναλωτές με ειδικές πληροφορίες για τις SKU, οι οποίες υπερβαίνουν κατά πολύ αυτό που επιβάλλεται επί του παρόντος από τους κανόνες της ΕΕ.

«Παρά τη δύσκολη αγορά και τις τεράστιες προκλήσεις που παρουσίασε η κρίση του COVID-19 το 2020, είμαστε υπερήφανοι που αναφέρουμε ότι ο κλάδος βρίσκεται σε καλό δρόμο όσον αφορά την υλοποίηση των δεσμεύσεων επισήμανσης και την παροχή στους ευρωπαίους καταναλωτές των πληροφοριών που αναζητούν.»

Christian Porta, Πρόεδρος της spiritsEUROPE

Δείτε το pdf ΕΔΩ

Πηγή seaop.gr

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο όγκος των εξαγωγών για το έτος ανήλθε σε 1,2 εκατ. εκατόλιτρα, ενώ η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 384 εκατ. ευρώ (416,1 εκατ....

REPORTS

Την παράλειψη των κρασιών και μπέρμπον από τυχόν ανταποδοτικούς δασμούς προς ΗΠΑ ζήτά η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Οίνων Προέλευσης (EFOW) από την Κομισιόν. Μάλιστα, ο...

REPORTS

Η Marzia Varvaglione ορίστηκε νέα πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εταιρειών Οίνου (CEEV) για την επόμενη τριετία στα πλαίσια της γενικής συνέλευσης της που έλαβε...

REPORTS

Αναβάλλει μέχρι τα μέσα Απριλίου η Ευρωπαϊκή Ένωση την επιβολή των πρώτων αντιμέτρων ενάντια στους δασμούς του Ντόναλντ Τραμπ, επιτρέποντας στο μπλοκ να επανεξετάσει...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Την ιστορική, μακραίωνη διαδρομή της αμπελοκαλλιέργειας στο νησί της Σάμου μα και όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τη μοναδικότητα των κρασιών της, μπορεί κανείς...

REPORTS

Η οινική βιομηχανία αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση όσον αφορά την προσέλκυση καταναλωτών της γενιάς Z, μιας ομάδας που είναι γνωστή για την εκτίμηση του...

REPORTS

Το Παρίσι γονατίζει καθώς ένας άλλος εμπορικός αντίπαλος ξεχωρίζει τα φημισμένα κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά της Γαλλίας…

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η σημαντικότερη οινική έκθεση της Άνοιξης, THESSALONIKI WINE SHOW επιστρέφει για Πέμπτη φορά. Την Κυριακή 30 και τη Δευτέρα 31 Μαρτίο, στο Περίπτερο 6...