Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Masi αποκαλύπτει ένα νέο ελαφρύ μπουκάλι για τη σειρά Fresco di Masi

Σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Piero Lissoni, η διάσημη οικογένεια παραγωγών Valpolicella Masi παρουσίασε το νέο μπουκάλι για τη σειρά Fresco di Masi.

Το νέο σχέδιο, που ονομάστηκε «φιάλη Masi», ζυγίζει κάτω από 400 γραμμάρια: 33% λιγότερο από το μέσο μπουκάλι κρασιού, που σημαίνει χαμηλότερη χρήση πρώτων υλών και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τη μεταφορά του.

Ωστόσο, ενώ είναι ελαφρύτερο, εξακολουθεί να είναι αρκετά ανθεκτικό, όπως εξήγησε ο Lissoni: «Με αυτό το έργο, επιλέξαμε να μεταδώσουμε τον μεγάλο μας σεβασμό για το κρασί και να δώσουμε σχήμα στην ομορφιά ενός δοχείου που περιέχει ένα από τα πιο πολύτιμα υγρά στον κόσμο. Το «Masi Bottle» έχει δημιουργηθεί γύρω από δύο στοιχεία: ελαφρότητα και δύναμη. Για να το σχεδιάσουμε, αναρωτηθήκαμε αν θα ήταν δυνατό να μειώσουμε την ποσότητα του γυαλιού, ώστε να το κάνουμε πιο αποτελεσματικό, λεπτό και λεπτό, χωρίς να χάσει τη δύναμή του».

Παράλληλα, ο διευθυντής μάρκετινγκ της Masi, Raffaele Boscaini, σχολίασε: «Είμαι ενθουσιασμένος και περήφανος που έφτασα σε αυτό το ορόσημο και έχω το δικό μας, αναγνωριστικό μπουκάλι. Η Masi κοιτάζει πάντα να προσεγγίζει την επιχείρησή της με μια πολύ ισχυρή ταυτότητα και τι θα μπορούσε να το εκφράσει αυτό με πιο μοναδικό τρόπο από το μπουκάλι που δίνει σχήμα στο κρασί μας; Η φόρμα, εξάλλου, επηρεάζει και τη «φωνή του κρασιού»: ο τονισμένος λαιμός του μπουκαλιού Masi τονίζει τον ήχο, το χαρακτηριστικό «κολλά» κατά τη διάρκεια της έκχυσης».

«Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα μας φιάλη αναγνώρισης αρχικά για ένα προϊόν που αποτελεί πραγματικό έμβλημα βιωσιμότητας: Fresco di Masi. Η έρευνά μας επικεντρώθηκε όχι μόνο στην αναζήτηση της ίδιας της ουσίας του κρασιού αλλά και της ουσιαστικής φύσης του μπουκαλιού του», πρόσθεσε ο Boscaini.

Τέλος, η σειρά Fresco di Masi, η οποία θα εμφιαλωθεί σε αυτή τη νέα συσκευασία, είναι η μοντέρνα, αφιλτράριστη, χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, μη απασιμέντο επιλογή κρασιών της Masi, που περιλαμβάνει ένα λευκό από Garganega, Chardonnay και Pinot Grigio και ένα κόκκινο μείγμα από Corvina και Merlot.

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αγορά εκλεκτών κρασιών βρίσκεται σε ύφεση τους τελευταίους 18 μήνες, και παρά τη σύντομη άνοδο που σημειώθηκε τον Αύγουστο,...

REPORTS

Μια φρέσκια, πειραματική, Μαλαγουζιά του 2024 από το Κτήμα Κίτρος, ένα Ξινόμαυρο από αμφορέα, σε ειδική οινοποίηση, από το Κτήμα Κυρ Γιάννη, δύο διαφορετικές...

REPORTS

Τέσσερις ελληνικές εταιρείες του κλάδου οινοποιίας συμμετείχαν, με την υποστήριξη του Enterprise Greece, στη Διεθνή Έκθεση Οίνων «ProWine Latin America 2024» που πραγματοποιήθηκε στο...

REPORTS

Η Γαλλία μείωσε την πρόβλεψη για τη φετινή παραγωγή κρασιού μετά τον πιο βροχερό Σεπτέμβριο των τελευταίων 25 ετών, με το 2024 να αναμένεται...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

REPORTS

Ενθαρρυντικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη για το α’ εξάμηνο του 2024, με την οινοποιία να αυξάνει τον κύκλο εργασιών...