Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Δέκα χρόνια λειτουργίας για την επωνυμία της LVMH, Chandon India

Η Chandon India, η μάρκα αφρώδους οίνου που ανήκει στην Moet Hennessy, γιορτάζει τα δέκα χρόνια λειτουργίας της στη χώρα, ενώ παράλληλα ενισχύει τη δέσμευσή της στην ινδική αγορά ως μία από τις πιο υποσχόμενες παγκοσμίως.

Το οινοποιείο, που βρίσκεται στους πρόποδες του Nashik, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις της LVMH στον τομέα του κρασιού στην Ινδία. Ξεκίνησε ένα έργο που όχι μόνο ενίσχυσε την κατηγορία των αφρωδών οίνων στην εγχώρια αγορά, αλλά και τοποθέτησε την Ινδία στον παγκόσμιο οινικό χάρτη.

Ναλυτικότερα, η Ipsita Das, διευθύνουσα σύμβουλος της Moet Hennessy India, τόνισε πρόσφατα ότι η Ινδία αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης της Chandon διεθνώς. Σημείωσε μια σημαντική αλλαγή στην κατανάλωση αφρώδους οίνου στην Ινδία, η οποία εξελίσσεται από ένα ποτό που προορίζεται για ειδικές γιορτές σε ένα ποτό που απολαμβάνεται σε καθημερινές στιγμές. Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις τάσεις πριμοδότησης, που αναδιαμορφώνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη χώρα.

Μετά την πανδημία, ο τομέας των αφρωδών οίνων στην Ινδία αυξήθηκε κατά 45%, με αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας να ξεπερνά τον όγκο. Μεταξύ 2022 και 2023, η κατηγορία επεκτάθηκε κατά 14%, ενώ η Chandon ξεπέρασε την αγορά με ρυθμό ανάπτυξης 17%. Τα στοιχεία αυτά αντικατοπτρίζουν τόσο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αφρώδη κρασιά όσο και την επιτυχία των στρατηγικών της Chandon να ηγηθεί της κατηγορίας μέσω των προσφορών προϊόντων και των πολυτελών εμπειριών.

Έπειτα, η στρατηγική της Chandon India περιλαμβάνει μια ποικίλη γκάμα προϊόντων, όπως τα Chandon Brut, Rosé και Aurva. Επιπλέον, το πρόσφατο λανσάρισμα της περιορισμένης έκδοσης Vintage 2015, που δημιουργήθηκε από την πρώτη συγκομιδή του Nashik, υπογραμμίζει τη δέσμευση της μάρκας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Το λανσάρισμα αυτό συμπίπτει με το ορόσημο των δέκα χρόνων της Chandon στην Ινδία, μια αγορά που συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Παραδοσιακά μια αγορά στην οποία κυριαρχεί το ουίσκι, η Ινδία παρακολουθεί μια αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, με τα αφρώδη κρασιά να κερδίζουν έδαφος. Η τάση αυτή οφείλεται όχι μόνο στην αυξανόμενη ζήτηση για ποτά πολυτελείας, αλλά και στην αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης, ενθαρρύνοντας τη μεγαλύτερη ποικιλία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο Das τόνισε ότι η ικανότητα της Chandon να προσαρμόζεται στις μοναδικές ανάγκες της ινδικής αγοράς υπήρξε το κλειδί για την ανάπτυξή της, συμπεριλαμβανομένων καινοτομιών όπως η εισαγωγή φιαλών των 180 ml για μεγαλύτερη ευκολία.

Εν συνεχεία, αξίζει να αναφερθεί ότι η επιτυχία της Chandon India αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Moet Hennessy, η οποία περιλαμβάνει επίσης το σκωτσέζικο ουίσκι Glenmorangie. Ο Das επεσήμανε ότι η Ινδία συγκαταλέγεται στις τρεις κορυφαίες παγκόσμιες αγορές του Glenmorangie, υπογραμμίζοντας τη σημασία της χώρας στην ανάπτυξη πολυτελών κατηγοριών στον τομέα του κρασιού και των αλκοολούχων ποτών. Η προσέγγιση της εταιρείας επικεντρώνεται στο λανσάρισμα προϊόντων τη σωστή στιγμή, ευθυγραμμισμένων με τις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των Ινδών καταναλωτών.

Τέλος, η επένδυση στο οινοποιείο του Nashik και η εστίαση στις καινοτομίες προϊόντων και μορφών καταδεικνύουν την αφοσίωση της Chandon στην ανάπτυξη της ινδικής αγοράς. Σε ένα τοπίο όπου η πολυτέλεια και η πριμοδότηση κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, η μάρκα εδραιώνεται ως ηγέτης σε ένα τμήμα που είναι έτοιμο για συνεχή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια προκαταρκτική έκθεση του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ δείχνει ότι η συγκομιδή σταφυλιών στην Καλιφόρνια το 2024 είναι η χαμηλότερη των τελευταίων 20 ετών.

REPORTS

Στις 15 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση παράλληλα με το γαλλικό πρωτάθλημα τυφλής γευσιγνωσίας που διοργανώνει η La RVF.

REPORTS

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία ο πρώτος κύκλος εκπαιδευτικών δράσεων για το κρασί, μια νέα πρωτοβουλία του Δικτύου Οινοποιών Κρήτης σε συνεργασία με την Ένωση...

REPORTS

Ο κλάδος του κρασιού διανύει μια περίοδο μετασχηματισμού που οφείλεται στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.

Διαβάστε επίσης

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Φάρο της οινοποιητικής αναγέννησης της Θράκης αποτελεί το Κτήμα Κικόνες το οποίο με σεβασμό στην ιστορία, δέσμευση στη βιωσιμότητα και πάθος για τη δημιουργία...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ένα υπερδραστήριο τετραήμερο γεμάτο ποιοτικό οίνο ολοκληρώνεται στις 10 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο υπό την ομπρέλα του Οινόραμα - της πιο επιδραστικής έκθεσης που...

REPORTS

Οι αγοραστές εξακολουθούν να αποφεύγουν το ρίσκο, αλλά υπάρχουν σημάδια «εξισορρόπησης» του κλίματος και μια περίοδος χαμηλότερων τιμών στη δευτερογενή αγορά μπορεί να σημαίνει...

REPORTS

Οι καταξιωμένοι διεθνώς μοσχάτοι οίνοι του Ε.Ο.Σ Σάμου επέστρεψαν και φέτος από τη Γαλλία και το διαγωνισμό «Vinalies International 2025», με δύο ακόμη χρυσά...