Η λίστα αποτελεί έμπνευση της οινοποιού της 19 Crimes, Isaure Blouet, με την εταιρεία να αναφέρει ότι απόψεις, όπως ότι το κρασί πίνεται μόνο από συγκεκριμένα γυάλινα ποτήρια, η όσφρηση του οίνου πριν την δοκιμή και o εξονυχιστικός έλεγχος των ετικετών είναι ξεπερασμένες και περισσότερο μπερδεύουν, παρά βοηθούν όσους θέλουν να εισέλθουν στον χώρο του κρασιού.
Η διφορούμενη λίστα που εξέδωσε η εταιρεία περιέχει μεταξύ άλλων τις εξής συμβουλές:
- Η ηλικία ενός κρασιού δεν το κάνει αυτόματα και ποιοτικότερο, αφού τα λευκά κρασιά απολαμβάνονται καλύτερα όσο είναι ακόμα φρέσκα.
- Ο τρόπος σφραγίσματος δεν έχει ιδιαίτερη επιρροή στην ποιότητα του κρασιού, με ένα βιδωτό σφράγισμα να είναι σε πολλές περιπτώσεις καλύτερο από έναν φελλό, αφού δεν υπάρχει ο κίνδυνος της μόλυνσης του.
- Η κατάλληλη θερμοκρασία σερβιρίσματος είναι καθαρά προσωπική επιλογή του καθενός, αφού τόσο τα κόκκινα, όσο και τα λευκά κρασιά είναι εξαιρετικά ακόμα και κοντά σε θερμοκρασία δωματίου.
- Η υψηλότερη περιεκτικότητα του κρασιού σε αλκοόλ δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε μεγαλύτερη ποιότητα.
Παράλληλα περιέχει μια σατιρική λίστα με άτομα που πρέπει να αποφεύγονται γιατί εύκολα μπορούν να χαλάσουν την απόλαυση ενός καλού κρασιού λόγω των δήθεν εξειδικευμένων απόψεων τους.
- The Wine Bro: Έτσι χαρακτηρίζει η λίστα την γνωστή καρικατούρα κάποιου που εργάζεται σε ένα μικρό συνοικιακό μπαρ, με ύφος και στιλ, που θέλει να δείξει πως έχει περισσότερες γνώσεις από τους υπόλοιπους εργαζομένους.
- The Tablescaper: Το άτομο που έχει πολύ ισχυρές απόψεις για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να σερβίρεται το κρασί, που πάση θυσία θα αποφύγει τον συσκευασμένο σε αλουμινένιο κουτάκι οίνο, και όλα του τα ποτήρια θα είναι ειδικά επιλεγμένα για να σιγουρέψουν ότι θα μπορέσει να βγάλει την τέλεια φωτογραφία για τα social media.
- Ο Κλασικός: Η συγκεκριμένη κατηγορία ειρωνεύεται τα άτομα που κατακρίνουν οποιαδήποτε προσπάθεια καινοτομίας και καταναλώνουν μόνο τα πιο ακριβά και σπάνια κρασιά που μπορούν να βρουν, ώστε να μπορούν να περηφανεύονται για την συλλογή τους.
Ο senior brand manager της 19 Crimes, Chantal McDowell, εξέφρασε την δυσαρέσκεια του με τον σνομπισμό που επικρατεί στον χώρο του κρασιού, ενώ ο Russell Kirkham, διευθυντής του τμήματος περιφερειακού marketing της Treasury Wine Estates, Russel Kirkham, δήλωσε πως σκοπός της κίνησης αυτής είναι να κατακρίνει την άποψη ότι το ποιοτικό κρασί πίνεται αποκλειστικά σε ποτήρι, και να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να απολαμβάνουν όπως εκείνοι επιθυμούν το αγαπημένο τους κρασί.
Η ιδιαίτερη ιστορία της 19 crimes
Η ανατρεπτική λίστα που συνοδεύει την νέα της ετικέτα δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία έρχεται στο προσκήνιο για τις διφορούμενες απόψεις της και τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων της.
Ακόμα και το όνομα της εταιρείας δεν έχει επιλεχθεί τυχαία, αφού o τίτλος 19 Crimes παραπέμπει στον αριθμό των κακουργημάτων που θα μπορούσαν να στείλουν καταδίκους της Αγγλίας σε εξορία στην Αυστραλία, με τις συσκευασίες των κρασιών της να κοσμούνται από εγκληματίες, όπως η Jane Castings, που εμφανίζεται στην Hard Chard, και ο John O’reilly στην Red Blend. Για την ιστορία, όσοι από τους εξοριζόμενους με οποιαδήποτε από τις 19 κατηγορίες κατάφεραν να επιβιώσουν το ταξίδι προς την Αυστραλία αποτέλεσαν και τους πρώτους Άγγλους αποίκους στην Ωκεανία.
Σάλο είχε προκαλέσει και η συνεργασία της 19 Crimes με τον αμφιλεγόμενο ράπερ Snoop Dogg για την παραγωγή των ετικετών Snoop Cali Red και Snoop Cali Rose, που γνώρισαν τεράστια απήχηση διασφαλίζοντας ότι η συνεργασία θα συνεχιστεί και στο μέλλον.
Με πληροφορίες από thedrinksbusiness