Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Moët Chandon παίρνει τα ηνία της F1 και αφήνει πίσω την Ferrari Trento

Ο κόσμος της Formula 1 πρόκειται να αλλάξει σημαντικά από το 2025, με την ανακοίνωση μιας νέας συνεργασίας μεταξύ της αγωνιστικής σειράς και του γαλλικού ομίλου πολυτελείας LVMH. Αυτή η δεκαετής συμφωνία θα περιλαμβάνει αρκετές εμβληματικές μάρκες του ομίλου, όπως η Louis Vuitton, η Moët Hennessy και η TAG Heuer. Η συμφωνία σηματοδοτεί το τέλος του ρόλου της Ferrari Trento ως επίσημου αφρώδους οίνου για τους εορτασμούς των βάθρων.

Η ανακοίνωση, η οποία προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, επιβεβαιώνει ότι η LVMH θα γίνει παγκόσμιος συνεργάτης της Formula 1, αντικαθιστώντας μάρκες όπως η Rolex, ένα όνομα-κλειδί στο άθλημα για πολλά χρόνια. Η ελβετική ωρολογοποιία TAG Heuer θα αναλάβει τη θέση της, σε μια στρατηγική που φαίνεται να είναι η σύνδεση της πολυτέλειας με τον κορυφαίο αθλητισμό. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες αλλαγές θα είναι η ολοκλήρωση της συνεργασίας με την ιταλική οινοποιία Ferrari Trento, της οποίας ο αφρώδης οίνος αποτελεί σταθερό στοιχείο των εορτασμών των πρωταθλητών στο βάθρο από το 2021. Από το 2025, οι νίκες θα γιορτάζονται με μπουκάλια magnum της Moët Chandon, μιας άλλης μάρκας της πολυτελούς αυτοκρατορίας του Bernard Arnault.

Πιο συγκεκριμένα, η συμφωνία αυτή έρχεται σε μια εποχή που η Formula 1 γιορτάζει την 75η επέτειό της και η παγκόσμια δημοτικότητά της βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η συνεργασία μεταξύ της LVMH και της Formula 1 έχει ως στόχο να συνδυάσει τη δημιουργικότητα και την αριστεία του γαλλικού ομίλου με την καινοτομία και τις υψηλές επιδόσεις του αθλήματος. Ο Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, υπογράμμισε τη σημασία της προσοχής στη λεπτομέρεια σε κάθε πτυχή της επιχείρησής του, από τη μόδα και την ωρολογοποιία μέχρι τα κρασιά και τα αποστάγματα, και πώς αυτή η αδιάκοπη επιδίωξη της υπέρβασης των ορίων είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη συνεργασία. Η συμμαχία θα περιλαμβάνει μοναδικές εμπειρίες για τους θαυμαστές, προσαρμοσμένες ενεργοποιήσεις, περιορισμένες εκδόσεις και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Αν και οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν αποκαλύφθηκαν επίσημα, ορισμένες αναφορές δείχνουν ότι η LVMH μπορεί να επενδύσει περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για την επόμενη δεκαετία, ποσό που θα διπλασιάσει την προηγούμενη προσφορά της Rolex, η οποία υπολογιζόταν σε περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Μάλιστα, αξίζει να αναφεθεί ότι, ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία, τονίζοντας ότι τόσο η LVMH όσο και η Formula 1 μοιράζονται τη δέσμευση για την αριστεία και ότι η δύναμη του γαλλικού ομίλου θα συμβάλει στην ενίσχυση της εμπειρίας για τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Τόνισε επίσης την παγκόσμια ανάπτυξη της Formula 1, η οποία έχει προσελκύσει με επιτυχία ένα ολοένα και πιο ποικιλόμορφο κοινό.

Ωστόσο, η ανακοίνωση αντιμετωπίστηκε με απογοήτευση στην Ιταλία, καθώς σηματοδοτεί το τέλος της παρουσίας της Ferrari Trento στο βάθρο της Formula 1. Από το 2021, οι εορτασμοί των πρωταθλητών της Formula 1 σηματοδοτούνται από το άνοιγμα φιαλών Jeroboam της Ferrari Trentodoc, σύμβολο του ιταλικού αφρώδους οίνου. Η Ferrari Trento επιλέχθηκε ως επίσημος συνεργάτης της Formula 1 όχι μόνο για το κύρος και την αναγνώριση του κλάδου, αλλά και για την ιστορία και την παράδοσή της ως ένα από τα πιο βραβευμένα οινοποιεία της Ιταλίας. Εκείνη την εποχή, ο Domenicali εξήρε τη συνεργασία, τονίζοντας πως η Ferrari Trento ενσάρκωνε την ιταλική αριστεία και ήταν ο τέλειος σύντροφος για να γιορτάσει τις πιο σημαντικές στιγμές του αθλήματος.

Αυτή η αλλαγή στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν επηρεάζει μόνο τις παραδόσεις εορτασμού του βάθρου, αλλά αντανακλά επίσης μια ευρύτερη αλλαγή στην κατεύθυνση της Formula 1, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την παγκόσμια εικόνα της και να συνδεθεί με νέα κοινά μέσω εμπορικών σημάτων που συνδυάζουν την πολυτέλεια, την καινοτομία και το πάθος για ζωή. Για τη Ferrari Trento, η οποία βρήκε μια παγκόσμια πλατφόρμα στη Formula 1 για να παρουσιάσει το προϊόν και την κληρονομιά της, το τέλος αυτής της συμφωνίας αποτελεί σημαντική απώλεια, αν και το οινοποιείο παραμένει ένα ηγετικό όνομα στον τομέα των αφρωδών οίνων διεθνώς.

Τέλος, με την Moët Chandon να ανεβαίνει στο βάθρο της Φόρμουλα 1, ένα κεφάλαιο κλείνει για τον ιταλικό αφρώδη οίνο, αλλά ένα άλλο ανοίγει, γεμάτο προσδοκίες και ευκαιρίες τόσο για τη Formula 1 όσο και για την LVMH, καθώς στοχεύουν να γράψουν νέες σελίδες στην ιστορία του αθλητισμού και της πολυτέλειας.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια προκαταρκτική έκθεση του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ δείχνει ότι η συγκομιδή σταφυλιών στην Καλιφόρνια το 2024 είναι η χαμηλότερη των τελευταίων 20 ετών.

REPORTS

Στις 15 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση παράλληλα με το γαλλικό πρωτάθλημα τυφλής γευσιγνωσίας που διοργανώνει η La RVF.

REPORTS

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία ο πρώτος κύκλος εκπαιδευτικών δράσεων για το κρασί, μια νέα πρωτοβουλία του Δικτύου Οινοποιών Κρήτης σε συνεργασία με την Ένωση...

REPORTS

Ο κλάδος του κρασιού διανύει μια περίοδο μετασχηματισμού που οφείλεται στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.

Διαβάστε επίσης

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Φάρο της οινοποιητικής αναγέννησης της Θράκης αποτελεί το Κτήμα Κικόνες το οποίο με σεβασμό στην ιστορία, δέσμευση στη βιωσιμότητα και πάθος για τη δημιουργία...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ένα υπερδραστήριο τετραήμερο γεμάτο ποιοτικό οίνο ολοκληρώνεται στις 10 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο υπό την ομπρέλα του Οινόραμα - της πιο επιδραστικής έκθεσης που...

REPORTS

Οι αγοραστές εξακολουθούν να αποφεύγουν το ρίσκο, αλλά υπάρχουν σημάδια «εξισορρόπησης» του κλίματος και μια περίοδος χαμηλότερων τιμών στη δευτερογενή αγορά μπορεί να σημαίνει...

REPORTS

Οι καταξιωμένοι διεθνώς μοσχάτοι οίνοι του Ε.Ο.Σ Σάμου επέστρεψαν και φέτος από τη Γαλλία και το διαγωνισμό «Vinalies International 2025», με δύο ακόμη χρυσά...