Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Manchester City ανακοινώνει συνεργασία με οίκο σαμπάνιας

Αν και η Μάντσεστερ Σίτι είναι αυτή τη στιγμή δεύτερη στον πίνακα της Πρέμιερ Λιγκ, ο σύλλογος έχει ήδη τακτοποιήσει το πανηγυρικό σκηνικό με τη νέα του συνεργασία με την Ballers Brands Ltd.

Ως μέρος της συμφωνίας που θα είναι ο Επίσημος Τοπικός Συνεργάτης σαμπάνιας της Manchester City Football Club, η Ballers Champagne, η οποία ιδρύθηκε το 2015, θα σερβιριστεί σε VIP και premium περιοχές φιλοξενίας του Etihad Stadium.

Παράλληλα, θα υπάρχει επίσης μια σειρά από μπουκάλια με την επωνυμία του club. Η περιορισμένης έκδοσης σειρά Ballers Champagne Manchester City περιέχει επί του παρόντος ένα μείγμα Brut σαμπάνιας (30% Chardonnay/30% Pinot Noir/40% Meunier, ηλικίας 36 μηνών) και ροζέ σαμπάνιας ( 30% Chardonnay/30% Pinot Noir/40% Meunier, επίσης ηλικίας 36 μηνών). Υπάρχει επίσης συλλεκτική έκδοση, που αγγίζει τις 150 λίρες (30% Chardonnay / 70% Pinot Noir, και έχει υποστεί παλαίωση για 48 μήνες), με το μπουκάλι να έχει το χαρακτηριστικό μπλε του ουρανού χρώμα του κλαμπ και ένα κουτί με λακαρισμένο πιάνο με βελούδινη επένδυση. Το ίδιο το κρασί παράγεται από τη La Maison Penet στο Montagne de Reims.

Μιλώντας στην παρουσίαση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ballers Champagne Nathan Bullas δήλωσε: «Οι καλύτερες αθλητικές επιδόσεις καθοδηγούνται από την αριστεία και στην επιδίωξη και την αφοσίωσή μας στην παραγωγή ποτών υψηλής ποιότητας, επενδύουμε χρόνια για να δημιουργήσουμε προϊόντα που δεν συμβιβάζονται ποτέ με τα υψηλά μας πρότυπα. Τα καλύτερα θα πρέπει να γιορτάζονται με τους καλύτερους και ελπίζουμε να γιορτάσουμε πολλές ακόμη νίκες τροπαίων με ένα ποτήρι Ballers Champagne στο χέρι.»

Τέλος, ο Danny Wilson, Διευθύνων Σύμβουλος της Manchester City, πρόσθεσε: «Σύμφωνα με τις αξίες της αριστείας και της επιτυχίας, η Ballers Champagne αποτελεί την πιο πρόσφατη μάρκα που καλωσορίζουμε στο Etihad Stadium, καθώς αναζητούμε νέες ευκαιρίες για να βελτιώσουμε περαιτέρω την εμπειρία και τις προσφορές των θαυμαστών και των παρευρισκόμενων».

 

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αγορά εκλεκτών κρασιών βρίσκεται σε ύφεση τους τελευταίους 18 μήνες, και παρά τη σύντομη άνοδο που σημειώθηκε τον Αύγουστο,...

REPORTS

Μια φρέσκια, πειραματική, Μαλαγουζιά του 2024 από το Κτήμα Κίτρος, ένα Ξινόμαυρο από αμφορέα, σε ειδική οινοποίηση, από το Κτήμα Κυρ Γιάννη, δύο διαφορετικές...

REPORTS

Τέσσερις ελληνικές εταιρείες του κλάδου οινοποιίας συμμετείχαν, με την υποστήριξη του Enterprise Greece, στη Διεθνή Έκθεση Οίνων «ProWine Latin America 2024» που πραγματοποιήθηκε στο...

REPORTS

Η Γαλλία μείωσε την πρόβλεψη για τη φετινή παραγωγή κρασιού μετά τον πιο βροχερό Σεπτέμβριο των τελευταίων 25 ετών, με το 2024 να αναμένεται...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

REPORTS

Η σημαντική κάμψη του όγκου και της αξίας των εξαγωγών οίνου προκαλεί ερωτήματα σχετικά με το αν ο κλάδος αντιμετωπίζει προσωρινές διαταραχές ή αν...