Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η εκστρατεία Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά»

Η καμπάνια Hors Bordeaux «απέτυχε να αναζωογονήσει την αγορά» όταν το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από μια άτονη εκστρατεία en primeur, δήλωσε η εταιρεία επενδύσεων εκλεκτού οίνου Wine Cap.

Στην έκθεσή της για το τρίτο τρίμηνο, που κυκλοφόρησε αυτήν την εβδομάδα, η WineCap σημείωσε ότι το στάδιο ήταν ήδη «προκλητικό» για την καμπάνια του Σεπτεμβρίου στη La Place, μετά από έντεκα μήνες πτώσης της αγοράς και παγκόσμιων οικονομικών αβεβαιοτήτων, ενώ το συναίσθημα των αγοραστών είχε ήδη αμβλυνθεί από τη «μικτή υποδοχή του η καμπάνια En Primeur 2022.

Ωστόσο, παρά την κυκλοφορία ορισμένων εξαιρετικών κρασιών, η καμπάνια απέτυχε να «αναζωογονήσει την αγορά», ανέφερε η έκθεση. Επισήμανε την υψηλότερη τιμή των νέων εκδόσεων σε σύγκριση με τα back vintage, τα οποία απέτυχαν να αποδώσουν αξία», καθώς και τον «γρήγορο ρυθμό» της καμπάνιας που «κατέκλυσε» το εμπόριο και τους πελάτες.

«Κάποιες μέρες είδαμε πάνω από πέντε εκδόσεις από διαφορετικές περιοχές, που προσφέρονταν προς πώληση σε διάφορα σημεία και με διαφορετική ποιότητα και στυλ», σημείωσε, σημείωσε ο Tom Parker, ο οποίος είπε ότι κινδύνευε να χάσει τις ιστορίες πίσω από το κάθε κρασί.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκθεσή της τον Οκτώβριο, η Liv-ex σημείωσε επίσης ότι πολλοί έμποροι «εξέφρασαν δυσαρέσκεια» με τον μεγάλο όγκο των κυκλοφοριών «σχετικά άγνωστων κρασιών σε μη ρεαλιστικές τιμές». Όπως και με την προηγούμενη εκστρατεία en primeur, «η υπόσχεση για έναν εξαιρετικό τρύγο δεν ήταν αρκετή για να αντέξει τις βαριές αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν από πολλά κτήματα».

Ποιότητα

Αυτή η προφανής αποτυχία για άνοδο ήρθε παρά την ποιότητα ορισμένων από τα κρασιά που ήταν «εξαιρετική», σημείωσε η WineCap, με την Jane Anson να δίνει 100 βαθμούς στα Bibi Graetz Colore 2021, Yjar 2019 και Giaconda Chardonnay 2021, ενώ το Pritchard Hill Cabernet Sauvignon 2019 του νεοφερμένου Chappellet δεν έμεινε πολύ πίσω με 99 βαθμούς από τον κριτικό.

Τέλος, κάποια άλλα καλά νέα ήταν ότι υπήρξαν κάποιες επενδυτικές ευκαιρίες, σημείωσε η WineCap, επισημαίνοντας τα Almaviva 2021 και Masseto 2020, τα οποία «προσέφεραν καλή σχέση ποιότητας τιμής στο πλαίσιο των προηγούμενων σοδειών», παρόλο που η φετινή τιμή κυκλοφορίας ήταν υψηλότερη από την περυσινή κυκλοφορία , καθώς η Almaviva σημείωσε μέση αύξηση των τιμών της τάξεως του 41% τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη Masseto να απολαμβάνει αύξηση 48%.

ΠΗΓΗ: thedrinksbusiness.com

Advertisement
Advertisement

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Στην καρδιά της Προβηγκίας, εκεί όπου οι ήπιοι άνεμοι της Μεσογείου χαϊδεύουν τους αμπελώνες και ο ήλιος λούζει τις εκτάσεις με χρυσαφένιο φως, γεννήθηκε...

REPORTS

Μία ανάσα από την περιοχή του ηφαιστείου Κολούμπο, στους Μπαξέδες της Οίας, ο Πάρις Σιγάλας, γνωστός οινοποιός και εμβληματική φυσιογνωμία στον χώρο του κρασιού...

REPORTS

Μια γαλλική εταιρεία, η Sun'Agri, πειραματίστηκε με κινητούς ηλιακούς συλλέκτες σε αμπελώνες και διαπίστωσε ότι μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του κρασιού.

REPORTS

Στα τέλη Οκτωβρίου άνοιξε τις πόρτες του το Tasting Room της ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ στον Άγιο Παντελεήμονα Αμυνταίου, όπου βρίσκεται και το εντυπωσιακό οινοποιείο του Κτήματος.

Διαβάστε επίσης

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η πολυαναμενόμενη οινική εκδήλωση «ΒορΟινά» των «Οινοποιών Βορείου Ελλάδος» επέστρεψε στην Αθήνα τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025, γιορτάζοντας τα 20 χρόνια από την πρώτη...

REPORTS

Η βιομηχανία αφρωδών οίνων διερευνά νέες τεχνικές παλαίωσης για την ενίσχυση της γεύσης, την ανάδειξη των χαρακτηριστικών του terroir και τη βελτίωση της συνολικής...

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Wine Club THESSALONIKI ’96, μια από τις παλαιότερες Λέσχες Φίλων του Κρασιού στην Ελλάδα, διανύει την 29η χρονιά λειτουργίας του.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η πολυαναμενόμενη οινική εκδήλωση “ΒορΟινά”, με τα εξαιρετικά κρασιά και αποστάγματα των «Οινοποιών Βορείου Ελλάδος» επιστρέφει και πάλι στο ετήσιο ραντεβού της με το...