Connect with us

Αναζήτηση

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η Εβδομάδα Οίνου στο Μιλάνο πατά το κουμπί επανεκκίνησης της αγοράς μετά την πανδημία

Μια εντελώς νέα έκδοση του Milanο Wine Week, της πρώτης διεθνούς εκδήλωσης μετά την καραντίνα αφιερωμένη στο κρασί βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις ημέρες στην πόλη του Μιλάνου έως τις 11 Οκτωβρίου.

Μετά την Πανδημία το Μιλάνο διοργανώνει την τρίτη έκδοση του Wine Week, με πληθώρα εκδηλώσεων που σχετίζονται με το κρασί. Αυτή η έκδοση πατάει ανάμεσα στο ψηφιακό που επιβάλει η πανδημία, αλλά και το φυσικό, αφού ναι μεν περιλαμβάνει ψηφιακές εκδηλώσεις, συνδέσεις με εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο και ένα ειδικό άνοιγμα μέσω του διαδικτύου, αλλά πολλές δραστηριότητες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία θα επιστρέψουν.

Το Milano Wine Week είναι μέρος, όπως και οι άλλες θεματικές εβδομάδες, σε ένα πρόγραμμα επανεκκίνησης για τους τομείς που πλήττονται ιδιαίτερα από την πανδημία, στην περίπτωση αυτή της διανομής κρασιού και της εστίασης. Πρόκειται για μία εκδήλωση με μεγάλη ζήτηση αφού μόνο πέρυσι υπήρχαν περισσότερες από 300 εκδηλώσεις, 300.000 συμμετέχοντες και 1.500 εταιρείες που συμμετείχαν σε περισσότερους από 300 ανοιχτούς χώρους σε όλη την πόλη.

Η έδρα της εκδήλωσης θα είναι και πάλι το Palazzo Bovara , στο Corso Venezia, το οποίο χάρη στη στρατηγική του θέση και το κύρος του είναι ο ιδανικός χώρος για μερικές από τις πιο θεσμικές εκδηλώσεις της εκδήλωσης. Η αυλή που βρίσκεται στο ισόγειο και τα κομψά δωμάτια στον πρώτο όροφο θα φιλοξενήσουν ένα πυκνό πρόγραμμα masterclasses, σεμινάρια, εγκαινιάσεις νέων ετικετών και γευσιγνωσία. 

Φέτος, η έδρα της εβδομάδας κρασιού θα φιλοξενήσει επίσης την πρώτη έκδοση της Ψηφιακής Έκθεσης Οίνου , η οποία θα περιλαμβάνει τις 7 μεγάλες πόλεις στον κόσμο (Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Μαϊάμι, Τορόντο, Σεντσέν, Σανγκάη και Μόσχα) μέσω υψηλής ποιότητας και απευθείας με απομακρυσμένες δοκιμές για αγοραστές, ειδικούς του Τύπου και της βιομηχανίας.

Οι τρεις στιγμές εκπαίδευσης και δικτύωσης που διοργανώνονται με την ευκαιρία της Εβδομάδας Οίνου 2020 του Μιλάνου μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξ αποστάσεως, σε ροή ή κατά παραγγελία:

Η τρίτη έκδοση του Wine Business  Forum (6 Οκτωβρίου), που οργανώθηκε σε συνεργασία με την BS-Strategies και συντονίστηκε από τη Silvana Ballotta , η οποία θα επικεντρωθεί στη διεθνοποίηση σε ορισμένες από τις κύριες ιταλικές εξαγωγικές αγορές οίνου.

Αυτές οι εξαγωγικές αγορές οίνου θα ενταχθούν με το νέο Shaping Wine (8 Οκτωβρίου), που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την SDA Bocconi, μια στιγμή προβληματισμού για τις καινοτόμες τάσεις και την εξέλιξη των χώρων φυσικά και εικονικά καταστήματα λιανικής στον κόσμο του κρασιού Και τέλος  τη δεύτερη έκδοση τουWine Generation Forum (9 Οκτωβρίου), που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την AGIVI (Ένωση Νέων Ιταλών Επιχειρηματιών Οίνου). Όλες οι εκδηλώσεις για τον Τύπο και τους επαγγελματίες θα απαιτούν διαπίστευση, ενώ αυτές που είναι αφιερωμένες στο κοινό θα είναι εν μέρει δωρεάν και εν μέρει προσβάσιμες με εισιτήριο εισόδου. Ορισμένες σημαντικές εκδηλώσεις απαιτούν κράτηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αγορά εκλεκτών κρασιών βρίσκεται σε ύφεση τους τελευταίους 18 μήνες, και παρά τη σύντομη άνοδο που σημειώθηκε τον Αύγουστο,...

REPORTS

Μια φρέσκια, πειραματική, Μαλαγουζιά του 2024 από το Κτήμα Κίτρος, ένα Ξινόμαυρο από αμφορέα, σε ειδική οινοποίηση, από το Κτήμα Κυρ Γιάννη, δύο διαφορετικές...

REPORTS

Τέσσερις ελληνικές εταιρείες του κλάδου οινοποιίας συμμετείχαν, με την υποστήριξη του Enterprise Greece, στη Διεθνή Έκθεση Οίνων «ProWine Latin America 2024» που πραγματοποιήθηκε στο...

REPORTS

Η Γαλλία μείωσε την πρόβλεψη για τη φετινή παραγωγή κρασιού μετά τον πιο βροχερό Σεπτέμβριο των τελευταίων 25 ετών, με το 2024 να αναμένεται...

Διαβάστε επίσης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην αρχέγονη ύπαιθρο της Αττικής, εδώ και τέσσερις γενιές η οικογένεια Παναγιώτου ασχολείται με το αμπέλι και το κρασί, δημιουργώντας με πολλή ενέργεια και...

REPORTS

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και, αναμφίβολα, σημαντικότατη συμβολή στη διεθνή της αναγνώριση διαδραματίζει ο γαστρονομικός και οινικός της πλούτος.

REPORTS

Αναρωτιέται ο μέσος καταναλωτής τι μπορεί να κάνει ένα κρασί, που πρώτη ύλη του είναι το σταφύλι, να μην είναι «vegan». Κι όμως... Δεν...

REPORTS

Ενθαρρυντικά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη για το α’ εξάμηνο του 2024, με την οινοποιία να αυξάνει τον κύκλο εργασιών...