Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η γνώση των καταναλωτών για το κρασί μειώνεται, σύμφωνα με νέα έρευνα

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Wine Intelligence, οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται πλέον να έχουν μια εγκυκλοπαιδική γνώση του κρασιού

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στη γνώση του κρασιού βρίσκεται σε ύφεση, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το εύρος της γνώσης των καταναλωτών μειώνεται σταδιακά και τους ενδιαφέρει όλο και λιγότερο να μάθουν για ποικιλίες σταφυλιών, στυλ κρασιού και περιοχές παραγωγής κρασιού.

Αυτή η τάση μπορεί να φανεί πιο ξεκάθαρα σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Γερμανία και η Αυστραλία, όπου οι γνώσεις μεταξύ των καταναλωτών για το κρασί έχουν μειωθεί μεταξύ του 2019 και του 2021.

Το Ηνωμένο Βασίλειο ανατρέπει την τάση

Το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, αντισταθμίζει την τάση και είναι η μόνη σημαντική αγορά που βλέπει αύξηση στον «δείκτη γνώσης για το κρασί», ο οποίος μετρά την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τις χώρες παραγωγής, και τις μάρκες κρασιού.

«Η βιομηχανία κρασιού βοήθησε αναμφίβολα τους καταναλωτές να αισθάνονται πιο σίγουροι τόσο για την επιλογή όσο και για την απόλαυση του κρασιού, χωρίς να χρειάζεται να φέρουν μαζί τους μια εγκυκλοπαιδική γνώση», δήλωσε η CEO της Wine Intelligence, Lulie Halstead.

«Οι καταναλωτές κρασιού βοηθιούνται από το γεγονός ότι πολλές από τις σημερινές ετικέτες κρασιού είναι τόσο οπτικά ελκυστικές όσο και ιδιαίτερα επιτυχημένες», προσθέτει.

Σε αντίθεση με αυτά τα ευρήματα, η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο κρασί παραμένει σταθερή, πράγμα που σημαίνει ότι οι καταναλωτές αντί να βασίζονται στη γνώση τους για το κρασί για να καθοδηγήσουν την αγοραστική τους απόφαση, χρησιμοποιούν άλλου είδους σημάδια για την τελική τους αγορά.

Γνωστική ελάφρυνση

«Ενώ η γνώση για το κρασί είναι προσβάσιμη, δεν διατηρείται απαραιτήτως, οδηγώντας σε συνολική μείωση της διατηρημένης γνώσης των καταναλωτών για το κρασί. Ο πλούτος των διαδικτυακών πηγών πληροφοριών για το κρασί, είναι εύκολα και γρήγορα προσβάσιμος μέσω smartphone, και δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να αγοράζουν με εμπιστοσύνη, χωρίς να χρειάζεται να διατηρούν σκληρά στοιχεία ».

Ο Halstead λέει ότι ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών θέλει να έχει γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες εν κινήσει και να αποφεύγει τις βαθιές βουτιές σε ιστορίες οινοποίησης και των πολυεπίπεδων πληροφοριών. «Η εμπιστοσύνη δεν είναι συνδεδεμένη με τη γνώση τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας μια κατηγορία κρασιού πιο περιεκτική – βασική αναγκαιότητα για να διατηρηθεί το μερίδιο αγοράς ενάντια στις προκλήσεις της βιοτεχνικής μπύρας και των ΕΤΑ», λέει.

Πηγή: www.decanter.com

Σχετικά Άρθρα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Πέφτει και τυπικά η αυλαία για την οινοποιία «Τσάνταλης». Έπειτα από έναν ανεπιτυχή αγώνα δρόμου για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή που κράτησε, τουλάχιστον, μια...

REPORTS

Δύο μετάλλια απέσπασε το οινοποιείο Ντουράκη στα βραβεία Decanter World Wine Awards 2024. Συγκεκριμένα το κρασί της «Λύχνος Βιδιανό» βραβεύτηκε με ασημένιο μετάλλιο, ενώ...

REPORTS

Από το μεγαλύτερο έως το μικρότερο, κανένας περιέκτης δεν γλιτώνει από τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων κρασιού στα σούπερ μάρκετ.

REPORTS

Αντιμέτωπη με νέους κινδύνους κατά την διάρκεια της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου στην Ε.Ε βρίσκεται η ευρωπαϊκή οινοποιεία, που προειδοποιεί για «τρέλα των υγειινιστών που...